Tumma kaunis

Olen vihdoinkin päässyt taas lomalle ja kävelen lähes autiolla rannalla, koska aurinko on noussut vasta jonkin aikaa sitten.
Olen käynyt tässä samassa paikassa useasti aikaisemminkin ja nautin näistä aamun hetkistä ja siitä, että aurinko ja tuuli saavat hyväillä alastonta vartaloani. vastaantulioita on vain muutama, joista jotkut tunnen, mutta suurin osa on tuntemattomia, mutta kaikki silti tervehtivät iloisesti toisiaan.
Edelläni kävelee lähes musta hoikka mies. Hänen kävelyään ei oikein voi sanoa kävelyksi, vaan mieluimmin vetelehtimiseksi, koska hän lähinnä vain katselee merta ja taivasta. Olen juuri ohittanut hänet muutamalla metrillä kun kuule, että minikkäs on noin kiire. Yllätyn ja pysähdyn, koska täällä rannalla varsinkin näin aamuisin ei kukaan juuri juttele kenellekkään mitään, vaan kaikki ovat omissa oloissaan.
Käännyn ja katson miestä ja huomaan että hän todella on hähes pikimusta, hoikka ja lihaksikas, eikä enään mikään nuori, vaan lähempänä viittäkymmentä uskoisin.
Seuraavaksi olen saada lähes shokin, kun huomaan, että edessäni on mies. jolla on suurimmat vehkeet, kuin mitä kenelläkään olen koskaan aikaisemmin nähnyt ja edes osannut kuvitella, että sellaisa voi olla. Ja kuinka kauniit ne minusta ovat. Siitin on tavattoman paksu, mutta silti aivan ryppyinen ja vaikka mies on todella pitkä niin siittimen pää ylettyy puoli reiteen. Kysymys ei ole siitä, että se olisi puolijäykkä, vaan se on varreltaan aivan ryppyinen ja esinahkaa on useampi sentti vielä terskan yli ja supistuu, niin että terka ei ole näkyvissä. Ihanin näky mitä olen koskaan eläissäni nähnyt ja muistelen sitä aina silloin tällöin, kun olenyksi.
Vaihdamme muutaman sanan ilmoista ja lomasta ja sitten jatkan matkaani omaa tahtiani ja hän jää vetelehtimään rannalle.
Pari päivää myöhemmin tapaan hänet uima-altaalla ja huomaan, että kyllä muutkin naiset katsovat häntä aivan yhtä ihaillen, kuin minäkin siellä rannalla.

 

Yhteistyössä