Tunsin sen muodon pakaroillani

Oli elokuu mutta edelleen ihanan lämmintä. Äiti oli järjestänyt ulkona saariston kesäpaikassamme taas vuotuiset rapukestit. Isän kanssa hän oli käynyt moottorilla hakemassa rannikolta valtavan määrän rapuja, jotka sitten hupenivat tyystin näiden kestien aikana, kuten teki juomatkin. Isän ja äidin lähimmät ystävät ja pari läheistä sukulaista oli kutsuttu. Lisäksi oli Stigu joka ei ollut sukulainen, vaan äidin pomo, joka myös oli yksi vanhempieni monivuotisista ystävistä. Minusta hän oli aina mukava ja ystävällinen. Ennen joulua hän oli antanut äidin ottaa kotiin työpaikaltaan minulle tietokoneen jota sain sitten käyttää.

Oli jo aika myöhä kun tulin kotiin ja rapukesteihin. Olin ollut ulkona iltauinnilla kaverini Ullan kanssa ja palaaminen vanhempieni ystävien luo juhlimaan ei ollut teini-ikäiselle se ensisijainen halu.

Olin ottanut bikinien yläosan pois syystä, että se oli läpimärkä. Paitapusero sai riittää. Alaosa oli myös märkä, mutta pidin sen päällä, sillä minun oli pyöräiltävä jonkin matkaa kotiin. Kaikki näkyivät olevan iloisesti hyvässä hiprakassa kun talutin pyörääni hämärässä portista sisään liiterin seinustalle. Tunnelma oli korkealla elokuun pehmeässä lämmössä ja sen syleilevässä pimeydessä. Elokuun lopun lämpimien takia oli äiti kattanut ulos ja värikkäät lyhdyt valaisivat syvää hämäryyttä.

En nähnyt ylimääräistä paikkaa itselleni ja aikomukseni oli hiipiä hiljaa ohi huoneeseeni lukeakseni jotain. Äiti huomasi minut ennen pujahtamista huoneeseeni ja viittilöi minua tulemaan tervehtimään. Tavallisesti pidin vanhempieni ystävistä, mutta kun he olivat juhlatuulella, niin mieluiten kiersin heidät. Poikkeuksena oli Stigu, jonka kanssa oli mukava jutella ja joka ei paljoa juonutkaan. Hän tervehti minua iloisesti ja sanoi, että on ystävällistä kun tulin tervehtimään “vanhuksia”. Hän teki kutsuvan liikkeen osoittaen polveaan ja niin istuin sille. Äiti tietenkin piti minua liian vanhana istumaan kenenkään polvella, mutta Stigu sanoi sen olevan ihan ok. ja näkikö äiti mitään muuta vaihtoehtoa olevan.

Lämpimässä säässä lämpeni Stigun polvi ja tunsin miten puolimärkä bikini kasteli lyhyen hameeni ja myös Stigun shortsit. Salakavalasti tunsin myös miten hänen kullinssa alkoi muuttaa muotoaan pakaroitteni alla, ja tahtomattani aloin hiljaa hieromaan itseäni sitä vasten. Lopputulos ei antanut kauaa odottaa itseään, vaan pian istuin suurimmalla kullilla jota nuoren ikäni aikana olin edes kuvitellut. Liikuttelin itseäni sattumanvaraisesti hakien paikkaa jossa kulli oli pakaravaossani ja painauduin lujemmin sitä vasten. Stigu työnsi vastaan, mutta siinä puolipimeässä suuren suojaavan pöytäliinan kätkössä kukaan ei näköjään pannut mitään merkille mitä tapahtui.

-Haluatko että tulen housuihini? kuiskasi Stigu.
Ympärillämme olevat olivat niin toistensa lumoissa eivätkä huomioineet mitä tapahtui ja tunsin miten Stigun sormet hakeutuivat bikinin alle. Märkyys joka merivedestä sekoittui omaan märkyyteeni valtasi sylini. Levitin aavistuksen verran jalkojani niin, että hänen sormensa pääsi sisään pilluun ja samanaikaisesti hän alkoi peukalolla härnätä klitoristani. Hänen huulensa koskettivat niskaani ja tunsin karkeahkon kielen maistavan ihoani. Se sai nännini kovenemaan kiihkosta.

Ihmiset ympäriltämme alkoivat poistua eri suuntiin, sillä ruokailu oli ohi. Jotkut auttoivat korjaamaan pöydän ja muut olivat kokoontuneet pieniin ryhmiin joko sisätiloihin tai ulos omenapuiden alle. Stigun toinen käsi vaelsi paitapuseroni alle ja hieroi kovenneita nännejä. Suljin silmäni ja nautin hänen käsittelystään siihen asti kunnes orgasmi oli tulollaan ja yritin irrottautua hänestä pysäyttääkseni sen. En halunnut nyt ulkona huutaa, sillä sen tein aina sormetusorgasmienkin pauloissa. Stigu huomasi pakoyritykseni ja otti lukitsevamman otteen minusta ja hänen etusormensakin hiipi pilluuni ja liike siellä nopeutui. Olin täysin hänen vallassaan ja muutaman sekunnin kuluttua orgasmi vapisutti vartaloani ja suurella itsehillinnällä pystyin olemaan huutamatta suoraa huutoa. Stigu piti minua sylissään hiljaa tuudittaen sillä aikaa kun orgasmi hiljalleen laantui.
-No niin no niin kultaseni, kuiski Stigu.

Stigun kulli oli yhä kovana vasten pakaroitani ja orgasmini oli nähtävästi kiihottanut häntä kovasti. Kurotin kättäni kohti hänen vetoketjuaan sillä halusin tunnustella häntä. Hän otti käteni pois ja puristi sen omaansa. Nousimme ylös ja kävelimme kohti pientä varasto- ja isän verstasrakennusta joka oli pihan toisella laidalla. Kukaan ei kiinnittänyt meihin huomiota. Stigulla oli tapana autella isääni joissain pikkunikkaroinneissa, joten hän tunsi paikan ja tiesi missä työkalut olivat. Nyt ei kylläkään tainnut olla lainavasarasta kysy jonka ajatteli ottaa esiin, vaan nyt oli kyse ihan omasta ja sen esille ottamisesta.

Hän sulki oven sisäpuolelta salvalla ja kääntyi kohti minua. Vihdoinkin saatoimme suudella. Hänen kielensä hyväili huuliani ja tunkeutui suuhuni ja leikki kieleni kanssa. Pillussa alkoi heti tuntumaan halu jostain sellaisesta jota en aiemmin ollut tuntenut. Stigun kädet olivat pakaroillani ja hän painoi minua vasten itseään. Iso kulli painoi vatsaani ja olin kuin vahaa hänen sylissään ja vaikka olin juuri saanut mahtavan orgasmin niin halusin häntä. Käteni vaelsivat alas kohti hänen shortsejaan ja sain suuren kullin käteeni joka sykki kovana ja suonikkaana ja terska kiilteli ulos karanneista esitipoista. Mitään tämänkaltaista en ennen ollut kokenut. Tähänastiset seksikokemukseni olivat rajoittuneet vaan Ullan kanssa leikittyihin juttuihin. Olimme leikkineet toistemme kanssa ja kokeilleet löytämäämme Ullan isosiskon dildoa heidän kesäpaikassaan. Jotkut samanikäiset pojat olivat tosin saaneet puristella rintojani joissain kuumissa kohtaamisissamme, mutta muuta ei ollut tapahtunut. Stigu huomasi, että olin hieman taitamaton käsitellessäni hänen kaluaan ja hän näytti toisella kädellä miten tarttuisin kalusta kiinni ja mitä tekisin saadakseni hänelle mahdollisimman hyvän nautinnon.

-Oletko varma, että haluat? kuiskasi hän.
Jokunen epäröinnin häive kulki vartaloni yli, mutta kevyellä olankohautuksella vastasin hänelle että haluan.
-Ok, odotellaan hetkinen, hän vastasi.
-Haluaisitko ottaa sen suuhusi?
Taaskaan en osannut vastata kuin nyökkäyksellä vaan. Laskeuduin polvilleni hänen eteensä ja tartuin molemmin käsin paksuun ja isoon varteen. Varovasti hyväilin huulin terskaa, avasin huuliani ja suutani saadakseni kaiken mahtumaan suuhuni. Esisperma ja sen maku sekoittui omaan sylkeeni ja hitaasti aloin imemään kullia. Stigun reaktiot eivät antaneet kauaa odottaa itseään. Hän ähki himosta ja tunkeutui syvemmälle suuhuni. Pilluni kastui enempi ja enempi kullin imemisen kiihkossa ja olin hämmennyksissä siitä tunteesta mikä nyt oli minulle uutta. Imin aina vaan kiihkeämmin kovaa kankea. Kun siinä alkoi sykähtelyn merkit, veti Stigu kullin nopeasti ulos suustani.
-Ei vielä, käänny kulta, komensi Stigu.
Hän nosti minut jaloilleni ja käänsi sitten selin itseään vasten ja nosti hameeni helmaa ja paljasti pyllyni alastomuuden. Hän painoi itseään kiinni minuun ja ohjasi kullinsa pakaroiden väliin jossa tunkeutui himokkaasti niiden väliin kuumalla aisallaan. Samalla hän suurilla käsillään hieroi rintojani ja niiden nipukoita. Kun terska läheni syliäni niin se kastui yhä lisää valuvasta pillumehuista joka toimi kuin liukuvoide. Kohta oli koko takapuoleni märkä ja sanoinkuvaamaton kiimantunne valtasi minut ja pakotti minut nojaamaan eteen. Seuraava kullin töytäisy solahtii suoraan sisääni.

-Tule ja istu syliini ja ratsasta minulla.
Stigu oli siirtynyt vanhaan aurinkotuoliin ja kiipesin halukkaasti syliin jalat hänen kummallakin puolen. Hän otti minua takapuolesta ja ohjasi kohti suorana seisovaa kullia joka vastaanottavana odotti. Huokaisten hyvää tekevästä tunteesta asetuin hänen päälleen ja annoin kalun liukua sisään. Stigun ote minusta koveni ja hän alkoi nostella minua ylös ja alas kalunsa päällä kunnes aloin itse toimimaan. Aloin kiihdyttämään tahtia ja otin hänen hartioistaan tukea ja vauhtia. Kun aloin tuntemaan hänen tulevan, painoin itseäni kovemmin vasten kullia. Hän yritti nostaa minua sivuun, mutta en antanut periksi vaan kuiskin huohotukseni sekaan:
-Tule minuun, tule syvälle.
Samalla painauduin yhä kovemmin vasten sykkivää kullia ja lantioni pyöri ja hieroi Stigun kalua. Stigu vastasi muutaman kerran kovalla töytäisyllä ja ähkäisten jäykistyi. Tunsin miten sperma valui ulos minusta ja tunsin miten kulli sykki pillussani. Kouristukset valtasivat minut ja taas sain orgasmin.

Istuin edelleen hänen sylissään paksu kulli pillussani. Suutelimme ja hyväilimme toinen toistemme kasvoja. Kalu harvakseltaan sykähteli edelleen sisälläni. Emme voineet enää kauemmin olla piilotella vajassa, vaan meidän oli myös näyttäydyttävä. Pukeuduimme ja siistiydyimme ja jätimme vajan. Istuimme lähelle rantaa ja juttelimme katsellen merelle miten puolikas kuu loi siltaansa. Muitakin liikuskeli lähettyvillä ja jokunen istahti myös ihailemaan pimeässä välkähtelevää merta. Stigu kuiski ja halusi, että tapaisimme taas kun muuttaisimme syksymmällä takaisin kaupunkiin. Niin myös tapahtui.
 

Yhteistyössä