TYKS

Hennuska04 harmaana
Olin toukokuussa synnyttämässä eikä mulla ole valittamista. Ihan mukavaa henkilökuntaa ym. Erityisesti mieleen jäi mieslastenhoitaja, joka aina kerto mitä se meinaa vauvalle milloinkin tehdä! Imetykseen en saanut ilman pyytämistä kyllä kauheasti neuvoja, mutta kyllähän niitäki sitte sai kun rohkeesti pyysin!
Ruoka oli kyllä aika pahaa... :x
 
Nahna1982
Ihan hyvä paikka synnyttää..vuodeosaston henkilökunta 03 keväällä oli aika tympeetä..muutama mukava hoitsu oli! Ja jos on kysyttävää niin saa kyllä itse kysyä, neuvoja ei hirveesti jaeltu ilman kysymistä.. Ja munsta ruoka oli ihan hyvää :p
 
kukkuluuruu
synnytyksessä mulla oli aivan ihana nuori naiskätilö ! osastollakin oli ihan mukavia työntekijöitä, mutta myös muutama vähemmän mukava....ja yksi erittäin inhottava koppava nuori lastenhoitaja.
apua tarvitsin imetyksessä paljon ja alussa sitä sainkin,mutta myöhemmin tuli vain tosi vaivaantunut olo aina kun piti kutsua hoitajaa ja lopuksi en enää kehdannut...

mä oon aina herkkä ni mulle olis pieni kannustus ollut välillä paikallaan.

( pitää kyllä vielä todeta että sillon oli aika ruuhkaista )


kaikesta huolimatta toivon mukaan palaan sinne vielä monta kertaa

;)
 
äiti04
Meillä oli kans synnytyksessä mukava kätilö.
Kaksi ketä jäi mieleen ikävinä hoitajina olivat lastenhoitajia. "Äitien hoitajat" olivat kaikki mielestäni mukavia.
Ja usein hoitajat sanoivat, että kysy heti jos tulee jotain mieleen ja sitä kelloa saa soittaa jos tarvitsee apua esim. imetyksessä.
Ruuhka-aikaa oli meillä myös tuolloin sairaalassa. Mutta kyllä ne hoitajat jaksoivat silti olla pirteitä :) Ja opiskelijat olivat mukavia.
Ihan hyvä mieli jäi tyksistä vaikka pari ikävää ihmistä joukkoon mahtuikin, mutta kai se noin joka sairaalassa...

Muuten kun menette tyksiin niin siellä on synntysosaston edessä p-paikkoja, maksullisia. Mutta siellä peremmällä on ilmaisia, joissa saa olla auto 9 tuntia. Että jos mies ensin vaikka jättää äidin oven eteen ja ajaa itse kauemmas. Äiti kun ei supistellessa tuskin sellaista matkaa jaksa kävellä.
 
Mä synnytin 3/04 ja meille osui mukava kätilö synnytykseen ja mukava olli se toinen kätilö joka jälkeiset runno ulos, vaikka meinasinkin hänen ranteensa siinä samlla murtaa....

Vauva meni keskolaan ja mä menin osastolle 312, joka on riskisynnyttäjien osasto. Siellä oli ainakin kivaa hoitohenkilökuntaa. Tottakai semmoisia omia persoonia sinnekin mahtui. Samoin keskolassa/taholla oli suurin osa hoitajista mukavia ja ymmärtäväisiä, mutta oli siellä ainakin yks natsi, jota mä inhosin. ¨

Kaiken kaikkiaan jäi hyvä fiilis.
 
Osastolla 312 ja keskolassa ihania ihmisiä! Tosin synnärille menoa eivät meinanneet ottaa tosissaan, kun valitin kipua. Hoitaja sanoi mulle että on se hyvä että jossain tuntuu... Vauva syntyi puolen tunnin kuluttua siitä ilman puuduktuksia... Eivätkä olleet keskolassa tietoisia että on vauva tulossa (synnytys oli käynnistetty). Kaikki meni kuitenkin hienosti.
 
täällä toinen joka synnytti 12/03 tyksissä...

kätilö oli mukava ja osastollakin olivat aluksi ymmärtäväisiä kun poika tuli tehohoidosta.. ja maitoa ei tullu....

mä sain pojalle yhden yön taukoom attoman valvomisen jälkeen vast kunnolla lisä maitoa... ja sit oli vissiin sana levinny muittenki tietoon...

sen mokan ne siel teki et en saanu imettää salissa ja antoivat heti pullosta ni poika eui koskaan oppinut imemään rintaa kun ootti et ruoka tulee helpolla....
 
FANTTIMAMMA-76
Olin siel 18.8. synnyttelemässä ja eipä mulla oo mitään pahaa sanottavaa...paitsi se eka anestesialekuri joka laitto mulle epiduraalin päin %&¤# :/ Sillä tohtorilla ei ollu muuta sanottavaa kun et "ei tää kyllä sitä kipua pois vie" loppuajan se sit naureskelikin hoitsun kans edellisen viikonlopun kapakkareissua \|O Sit ku se ei siis TOD vieny sitä kipuu pois, tuli toinen niin sairaan mukava mies nukkumatti joka pelasti mut (ja mun miehen ;) ) Osastolla oli kans ihan jees touhuu =)
 

Yhteistyössä