Työpaikka seksillä

Astuit toimeliaana ulos työhuoneestasi ja suljit oven takanasi. Katselit ympärillesi kuin etsien jotain tulossa olevaa vierailijaa. Et nähnyt ketään ja kiiruhdit käytävää kauemmaksi. Sydän rinnassani löi muutaman ylimääräisen lyönnin ja pystyin puhaltamaan ulos loputtoman pitkään pidättämääni hengitystä. Tulin käytävän kulman takaa esiin piilostani.


Livahdin liukkaasti työhuoneesi ovesta sisään ja piilouduin työpöytäsi alle seinän ja laatikostojen väliin. Käännyin varovasti ja toivon mukaan myös ääneti kohti työtuolisi istuinosaa. Sain nenääni vartalosi tuoksun ja tunsin myös kevyen pillunhajun. Nivusissani tuntui pieni pirinä ja vähitellen kulli alkoi koveta. Se painui vasten ahdasta sepalusta ja muhkura oli jo kookas. Yritin rauhoitella hengitystäni, mutta kiihottunut tilani ja sykkivä nivuseni teki sen lähes mahdottomaksi. Näin silmieni edessä sinut ja kuvittelin miten istuin piilossani ja katselin tunnista tuntiin täydellisen naisen jalkojen väliin. Olin jo käytäväpiilostani huomioinut miten olit tälle päivälle pukenut tyylikkään ja tiukan mekon jonka helma oli katseita vangitsevasti kymmenen sentin verran polvien yläpuolella. Hiljaa huokaisten nuolaisin kuivuneita huuliani.


Äkkiä ovi avautui. Kuulin askelten lähestyvän kirjoituspöytää. Tuoli pyörähti ja kaksi solakkaa raajaa ilmestyi pöydänkannen alle ja itse olin vain 10-15 senttimetrin päässä oikeanpuoleisesta jalastasi. Varovasti ja epäröiden ojensin käteni koskettaakseni kaunista jalkaasi. Sain vaivoin hillittyä itseni. Vedit tuolin hieman lähemmäksi pöytää ja avasit hieman jalkojasi. Kurkotin hieman lähemmäksi nähdäkseni paremmin. Näin nyt selvästi pitkälle jalkojesi väliin ja yllätyin, sillä huomasin, että olit jättänyt pikkarit pois. Näin kauniisti trimmatun häpykukkulan jota koristi ihana pyöreä karvatupas. Huolella ajellut häpyhuulet olivat vasten mekkokangasta ja liikkuivat vasten kangasta aina kun itse liikahdit. Kun kurotit jotain ottaaksesi, niin häpyhuulet aavistuksen avautuivat ja näin kosteaan pilluun, melkoisen märkään kätköön. Kankaan ja tuolin hankauksen ärsyttämänä huomasin miten huulien välistä pilkistävä klitoris turposi. Siirsit itseäsi hieman kohti tuolin reunaa ja aloit pienin liikkein hieromaan jo märkää pillua vasten tuolia ja mekon helmakangasta. Reitesi värisivät ja avasit niitä lisää saadaksesi paremman tunnun kiihottavaan keinuntaan. Pöydänkannen yläpuolelta kuului pidättynyt voihkaisu.


Yllättäen näin miten käsi tuli alas jalkojen väliin. Pari sormea alkoi intohimoisesti käsittelemään turvonnutta klitorista. Katselin silmät nauliintuneina sylissä tapahtuvaan temmellykseen. Punainen ja turvonnut häpykieli vilkkui ajoittain märkien häpyhuulien välistä. Nenääni leijui makea ja kiihottava pillunhaju jo litisevästä pillusta. Itsellä kulli seisoi ja vaati kovasti ponnistaen pääsyä ahtaudestaan vapauteen. Avasin sepalukseni ja annoin kullilleni sen vaatiman vapauden. Vaaleat bokserini olivat saaneet koristeekseen märkiä läiskiä. Puristin vielä varovasti kiiltävän terskan päästä tipan ja sormella levitin sen kiiltävälle nupille. Lämpimän esisperman antama tunne teki minut aina vaan kiimaisemmaksi. Katse oli yhä kiinninaulittuna onanoiviin sormiisi, niiden märkyydestä kiiltäviin liikkeisiin. Silmäni näkivät nyt, miten sormesi kaivautuivat sisään mehua tihkuvaan onkaloon, syvälle sinne. Kuulin jo äänekkäämmän voihkaisun pöydänkannen päältä. Yht’äkkiä lopetit. Sormesi liukuivat hitaasti häpyhuulien välistä ulos ja veit ne häpykielesi päälle. Punainen nuppu pilkisti sormien välistä kun hiljaa puristelit sitä sormiesi välissä. Puristin terskaani ja sain siitä taas kyyneleen vierähtämään ulos jolla kostutin keskisormeni ja ojensin sen kohti odottavaa pilluasi. Kevyesti voitelin sillä pilluaukkosi hehkuvia reunoja. Et reagoinut mitenkään ja hengähdin helpotuksesta. Tulee olemaan mielenkiintoista katsella sinun leikkivän sinne levittämälläni eritteillä. Näin ajattelin. Sormesi heräävät taas leikkimään pilluaukollasi ja mehuillani jota sormesi kuljettaa myös syvälle sisään.


Alan hiljakseen runkata pöydänkannen alla, - mahdollisimman äänettömästi. Hivelen kireän märkää terskaani ja puristan kulmikasta vartta. Kristallinkirkkaita tippoja vierähtää aukosta ja olen niin himoissani nyt, että haluaisin nuolla vittuasi, nuolla sormesi kuiviksi ja porautua kielellä valuvaan aukkoosi. Runkkaat sormin itseäsi ja huokailet äänekkäämmin tuolin pyörähdellessä pyörillään. Lantiosi keinahtelee vangitsevasti sen ottaessa vastaan kätesi tunkeilevat sormet. Se ikään kuin imee sormesi kätköihinsä. En voi enää vastustaa himoani, vaan otan riskin ja työnnön pääni reisiesi väliin. Siellä pillun hehkussa lähes nielaisen suuhuni koko ihanan nyrkkisi ja häpyhuulet. Kieleni kurittaa koko ihanuuttasi, imen ja nuolen ja kieleni tekee nopeita iskuja syvyyksiin. Poskeni kiiltävät mehuistasi.


Et lopeta onanoimistasi vaan sormesi ovat yhä pillussasi. Kieleni lipoo niitä ja sukeltaa samaan tahtiin kuumaan kaivoon. Toinen käteni runkkaa kullia ja jatkan sen kovakouraista käsittelyä. Märkää ja kuumaa roiskahtaa kädelleni ja vatsalleni. Sinä huokaiset ja ääntelet, puuskutat sanoja ulos:
”Nuole minua, nuole, enempi, enempi.”
Täytän toiveesi ja imen suuhuni kovan häpykielesi. Imen sitä edestakaisin huulieni välissä, ulos ja sisään, ulos ja … Miten hyvälle maistutkaan, niin hyvälle ja makealle. Haluan juoda sinut kuivaksi!


”Pane minua nyt,” sanot hengästyneenä, ”pane kovaa ja kauan.”
Ryömin piilostani ja työnnän saman tien kullin sisääsi, lujaa ja kovaa, aina pohjaan asti. Kulli täyttää pillusi ja kumarrun puoleesi ja suutelen kosteita huuliasi. Avaat suutasi ja tunnen kielesi leikkivän hampaitteni välissä. Vastaan suuteluun. Vatsanpohjassa mehumme sekoittuvat keskenään ja valuvat sinun välilihallasi kohti pakaroiden väliä ja siitä jo kostealle ja limasta liukkaalle anukselle. Huokailet ja huudahdat kuin kivusta kun tunkeudun pillusi pohjaan. Lähes valittaen pyydät minua panemaan aina vaan kovemmin ja kovemmin. Minä teen parhaani kunnes läähätän ja sanon, että haluan laskea spermani sisään, täyttää tämä kuuma pillu.
”Tee niin, anna minun tuntea sen tulo.”
Tartut lujaa pakaroistani ja vedät minua kovaa vasten pilluasi kuin haluaisit niellä kullin pilluusi. Vastaat jokaiseen työntööni omalla työnnölläsi. Kolhimme toisiamme ja eritteemme pitävät äänekästä ääntä niiden sekoittuessa toisiinsa ja elimiemme puskiessa toisiaan.
”Nyt kulta, nyt minulta tulee,” huudan!
”Niin minultakin, nyt, haluan kaiken sisääni,” vastaat paksulla äänellä.
Vartalomme jäykistyvät, sitten vapisevat. Sinä nostat jalkasi ristiin vyötärölleni ja märkä, kireä aukkosi lypsää minusta jokaisen tipan. Tunnen miten ulos pulpahtelee spermaa ja miten se valuu palleille.


”Kulta, tämä oli mahtavaa. Tämä täytyy tehdä uudestaan,” sanon ja annan suukon poskelle.
”Kyllä, niin tehdään. Nyt saat kyllä häipyä täältä. Nähdään kotona ja osta maitoa illalliselle.”
 

Yhteistyössä