"unikauhuista"

mulla 2kk ikäinen vauva ja saa yöllä kovia itkukohtauksia ja näyttää tosi säikähtäneeltä mut silmät pysyy kiinni koko ajan.Vauva ei muuten itke oikeastaan ollenkaan.Haluaisin vaan tietää et kuinka yleistä tollaset yölliset unikauhut on?En tiedä miksi niitä oikeesti sanotaa mut oon ite keksinyt ton unikauhu nimen...kuulostaa paljon pelottavammalta mitä oikeesti onkaan :D
 
Joo, meillä samaa. Tapahtuu myös päivisin. Ei väliä milloin, mutta kyllä se aina säikäyttää. Me ollaan aina mietitty että ne on painajaisia =) Joskus menee ohi, joskus herättää itsensä huutoon. Joskus herätessään jatkaa, joskus säikähtää huutoaan ja lopettaa ku seinään. Meillä noita "kohtauksia" tulee suunnilleen joka toinen päivä, ja kun tulee niin tulee useammilla unilla tai saman unen aikana useampia jos ei ole herännyt.

Niin, ja meilläkin 2kk vanha tyttö, noita "painajaisia" on ollut 1,5 kk.
 
Meillä just sama homma. Parhaillaan tyttö (3kk) nukkuu ulkona vaunuissa, ja on vähän väliä alkanut itkemään. Mut itku ei kestä kuin hetken. Myös öisin tekee tuota. Meillä tämä on kestänyt vasta noin viikon verran. Oon ajatellut, et ehkä neiti näkee painajaisia. Mut ikävältä tuntuu, ku pikkuinen alkaa itkemään "sydäntä särkevää" itkua.
Jospas se ois ohimenevää...
 
Meen neiti on 4vkoa vanha ja eilen ekan kerran oli just tollasta,et unissaan alko huutaa ja sit sit alko hirvee huitominen ja sit silmät auki suurina ja hirveen pelästyneen näköinen ja huuto jatku ja loppu sit ku otin syliin. Ja oli päivällä ja yöllä, mut tänään ei ole tullu sellasta vielä ainakaan.. Mä kans mietin, et näkeekö painajaisia vai mikä on.
 
mun pikkuveli harrasti tuota vauvasta ihan isoksi taaperoksi asti! Vauvana itki silmät kiinni ihan hulluna yöllä eikä mikään auttanu, isompana itki ja huusi esim EI EI EI!!! Aamulla sit kysyi että enhän kiukkunnu yöllä! Aina yritettiin ilta rauhottaa ettei itkisi yöllä mut ei siihen auttanu kuin aika.
 

Yhteistyössä