Uskaltaako ehdottaa pelkkää seksiä miehelle

  • Viestiketjun aloittaja Nuori nainen
  • Ensimmäinen viesti
Nuori nainen
Käytännössä etäisyyden takia vaikea järjestää, mutta suhteen loppumisen jälkeen halut jylläävät niin pahasti, että ei pysty ajattelemaan muuta. Moniko mies suostuisi pelkkään seksiin? Kyseessä on varattu ja vanhempi. Oon melko varma, että pystyisin pitämään tunteet erossa jutusta.
 
taivaankukka
Makin olen varma, etta pystyt kylla rajottamaan sun tuntees pois pelista jos etit varattua. Kuinka kylma saasta sa oikein olet? Et tosiaan pysty ajatellakkaan mitaan. Sun kaltaset naiset pitais ymparileikata kaikki, ihan oman ittennekin takia, muiden parisuhteista puhumattakaan. Valitettavasti se on laissa kiellettya mutta lutkana olo ei.

Uskallano ehdottaa, etta menet hoitoon, nussit itte ittees kunnes kiima helpottaa ja aivoissa alkaa veri taas virrata. Sitten kun pystyt ajattelemaan ja tuntemaan tunteita niin etit vapaan miehen, jonka kanssa voit seurustella vahingoittamatta ketaan muuta.

Ihan oikeesti! Mika horojen kokoontumispaikka tasta sivustosta on oikein tullut?
Vai onko se Sabina 28 tan jutun takan? Et sa niin nuori ole ettei sun tarvi tekemisistas valittaa.
 
ei niin nuori
Nuori nainen, mistä päättelet, ettei ehdotuksesi johda aika noloon tilanteeseen? Vaikka lähes kaikki miehet olisivatkin potentiaalisia petttäjiä, aika harva haluaa ihan jokaisen, vaikka nuori olisikin ja ilahtuu ikihyviksi heti, jos joku tulee moista päin naamaa ehdottamaan.

Varmaan suuri osa miehistä suostuisi pelkkään seksiin sopivassa tilanteessa sopivan ihmisen kanssa, mutta tuollaiseen ehdotukseen kenen kanssa vain tuskin. Vai mistä päätteletkään, että olisi todennäköistä?
 
läpinäkyvää
Vähän kakspiippuinen juttu. Tuohon otsikkoon olisin vastannut että tottakai, sehän olisi lähes unelma jos nainen haluaisi vain seksiä eikä mitään muuta, sellaista ei kovin usein tapaa. Sitten luin tuota tarinaasi eteenpäin niin ei se nyt ihan noinkaan mene. Vai halut sinulla jyllää ja pakko saada tätä entistä eikä muka tunteita ole, HAH! Sinullahan on aivan selvästi vielä erittäinkin voimakkaita tuntemuksia tuota miestä kohtaan ja kyse ei todellakaan ole pelkästä seksistä. Jos sinä seksiä haluat niin sitä saat kyllä varmasti naisena muutenkin ja ihan vapailta miehiltä. Myönnä pois, olet edelleen rakastunut, ei kyse ole pelkästästä seksistä. Seksin avulla sinä vain yrität päästä tämän miehen lähelle. Lue nyt itse tuo oma tekstisi uudestaan niin huomaat miten selvästi sieltä tunteet näkyy ja pitkälle. Sitä paitsi nuo seksisuhteet ei yleensä onnistu juuri sen takia että se on kyllä yleensä nainen jolle se pelkkä seksi ei sitten riitäkään.

 
naapurin tyttö
Alkuperäinen kirjoittaja Nuori nainen:
Käytännössä etäisyyden takia vaikea järjestää, mutta suhteen loppumisen jälkeen halut jylläävät niin pahasti, että ei pysty ajattelemaan muuta. Moniko mies suostuisi pelkkään seksiin? Kyseessä on varattu ja vanhempi. Oon melko varma, että pystyisin pitämään tunteet erossa jutusta.
Suhteen loppumisen? Tarkoitatko siis että sinulla ja sillä miehellä on ollut suhde aikaisemmin? Siinä tapauksessa en suosittelisi mitään seksisuhdetta. Parempi etsiä joku ihan uusi mies siihen hommaan kuin jäädä exään roikkumaan. Varmasti ei pysy tunteet poissa jos kyseessä on oma exä. Joko rakkauden tai vihan tunteita siihen tulee enemmin tai myöhemmin mukaan. Toinen miinus on tietenkin että mies on varattu.
 
Auttajako
Kyllä sitä mielestäni voi ehdottaa, mut se kyllä on niin monesta seikasta kiinni tarttuuko siihen sitten kukaan... Jos joku haluaa minulta vain pelkkää seksiä, niin kyllä voisin helpottaa toisen ahdinkoa ja tunnetilaa, mut itse en olisi kuitenkaan tyytyväinen, koska haluan seksissä myös tunteet mukaan..... Muuten seksi ei ole mitään... minulle tunteilla ja hellyydellä on iso merkitys... ja se, että toinen tuntee myös samoin...
 

Yhteistyössä