Uskomatonta mutta totta.

Uskomatonta mutta totta, että tapaamme, toteamme yhteen ääneen ja halaamme toisiamme. Tapaamme nyt ensimmäistä kertaa. Pitkät keskustelut netissä ovat saaneet meidät tutustumaan toisiimme. Tunnut kuin olisit sisareni vaikka välillä tunteeni sinua kohtaan ovat olleet jotain aivan muuta kuin sisarelliset. Sinä tiedät sen ja luulen sinun tuntevan samoin.

Pitkän välimatkan takia olemme tulleet molemmat puoleen matkaan ja ottaneet yhteisen hotellihuoneen. Oikeastaan näin tämä tapaaminen tuntuu vielä ainutlaatuisemmalta. Saamme olla kahdestaan ja jättää kaikki arjen askareet taaksemme. Tarkoituksena on rentoutua kunnolla.

Iltapäivä sujuu jutellen ja kauppoja kierrellen ja illasta vetäydymme huoneeseemme laittautumaan iltaa varten. Menet ensin suihkuun ja minä päätän avata siiderin. Huomaan, että sinulta on jäänyt kylpyhuoneen ovi raolleen. En voi vastustaa kiusausta vaan kurkistan oven raosta. Olet selin minuun ja huuhtelet juuri hiuksiasi. Näytät ihanalta. Sammutat suihkun ja hiippailen äkkiä penkomaan laukusta vaatteita iltaa varten. Tulet suihkusta kietoutuneena valkoiseen pyyhkeeseen. Olet minusta upea. Hetken meinaan sanoa se jo ääneen, mutta maltan mieleni. Menen itse suihkuun ja pesen nopeasti hiukseni. Jalkojeni välissä kihelmöi mutta maltan olla koskematta sinne. En olisi uskonut, että herättäisit näin voimakkaita tunteita minussa.

Parin siiderin, meikkauksen ja hiustenlaiton jälkeen suuntaamme ravintolaan syömään. Juttelemme lisää, syömme ja juomme hyvin. Ravintolasta siirrymme yökerhoon. Tilaamme samanlaiset drinkit ja suuntaamme tanssilattialle. Musiikki vie mukanaan ja huomaan miesten katselevan meitä. Hetken ajateltuani tajuankin että miksi. Olemme tanssineet koko illan lähekkäin, toisillemme, silmiin katsoen. Yksi hauskan näköinen mies iskee meille silmää ja hetken mielijohteesta otan sinua vyötäröltä kiinni ja suutelen. Hämmästyt mutta vastaat suudelmaani nopeasti. Huulesi tuntuvat ihanan pehmeiltä. Haluaisin suudella kaulaasi, mutta hillitsen itseni ja vetäydyn pois. Hymyilet minulle.

Yön muuttuessa aamuksi kävelemme takaisin hotellille. Käyn pesemässä meikit pois ja kun palaan huoneeseen löydän sinut istumassa sängyllä alusvaatteillasi. Katson sinua pitkään ja kerron miten kauniilta näytät. Sanot että höpötän, mutta kerron olevani tosissani. Olet kaunis juuri omana itsenäsi. Istun viereesi ja silitän poskeasi. Vatsassa lentelee ainakin miljoona perhosta kun kumarrun ja suutelen sinua uudestaan. Vastaat heti suudelmaani. Suudelma on haparoiva, mutta kiihkeä. Tartun toiseen rintaasi ja puristan sitä. Nänni pulpahtaa ulos liiveistä ja otan sen suuhuni. Kuulen sinun huokaisevan syvään. Työnnän sinut pitkälleen ja otan toisenkin nännin pois liiveistä. Piirrän kielelläni kostean ympyrän sen ympärille ja lopuksi otan nännin suuhuni ja imen. Imen ja kutitan sitä kielelläni. Voihkaiset syvään ja otat minua hiuksista kiinni. Imen nännejäsi vuoron perään ja yhtä aikaa. Painaudut minua vasten. Nautin kun saan katsella miten nautit. Jätän rintasi rauhaan ja suutelen sinua suulle. Olet jo työntämässä minua makuulleen, mutten anna vaan painan sinut makuulleen.

Suutelen sinua kaulaan ja annan toisen käden vaeltaa vatsasi päällä. Pujotan sormet pikkuhousujesi alle ja siirryn pikku hiljaa vielä alemmas. Tunnen karvoituksen enkä malta olla enää koskematta sinua. Liu'utan sormen vakoosi ja sinä voihkaiset kovaan ääneen. Hieron kevyesti k.litoristasi ja katson sinua silmiin. Siirryn jalkojesi väliin ja riisun pikkuhoususi. Levitän jalkasi levälleen ja nuolaisen vakoasi alhaalta ylös. Kieleni löytää k.litoriksesi ja aloitan sen nuolemisen. Nuolen ja hieron sitä kielelläni. Olet aivan märkä ja maistut ihanalle. Työnnän sormen sisääsi ja jatkan nuolemista. Nain sinua sormellani ja nuolen p.illuasi. Vapiset ja voihkit. Olen itsekkin aivan märkä ja tuntuu etten enää kestä, mutta haluan että saat nautintosi ensin. Imen kevyesti k.litorista ja sitten tunnen miten p.illusi rupeaa supistelemaan sormeni ympärillä. Kiihdytän tahtia ja saat räjähtävän orgasmin. Katson miten kiemurtelet ja tunnen sykettä omassa jalkovälissäni. Riisun vaatteeni pois ja istun hajareisin päällesi. K.litorikseni koskettaa k.litoristasi ja hieron itseäni sinua vasten. Kumarrun alemmas ja suutelen sinua. Et malta kuitenkaan suudella minua vaan otat nännini suuhusi ja imet. Se on minulle liikaa. Tunnen o.rgasmin tulevan ja huudan ääneen. Vapisen päälläsi ja p.illuni sykkii p.illuasi vasten. Pyörähdän päältäsi vierellesi ja katson sinua silmiin. Hymyilet ja suutelet minua. Olo tuntuu taivaalliselta.
 
  • Tykkää
Reactions: AZZAWANG
Ihana tarina...en ole itse koskaan kokeillut tyttöjen välistä hyväilyä, mutta fantasioissani kyllä montakin kertaa! Täytyy myöntää, että käteni eksyi tuonne alas ja sain itselleni hyvänolon tunteen! =)

Olisi ollut kiva, jos toinen osapuoli olisi myös jatkanut toisen tyydyttämistä vielä lisää...Kiitos sinulle!
 
minun mielestä l.esboilu on jotenkin irstasta ja ei luonnollista... nainen ja mies kun on toisensa ns vastakappaleet ja tehty toisilleen, ihan jo suvunjatkamisen ja sukuelinten yhteensopivuuden kannalta (kuitenkin l.esboillessakin lukeman mukaan sitä aika nopeasti kaipaa jotakin sisäänsä.. niinpä..)
siis :x
 
oliko pakko
..tulla kertoo tuo ahdaskatseinen mielipiteesi? Toki se on sallittua, mutta en ymmärrä mitä sillä yrität/ajat takaa? Luuletko että käännytät kenties jonkun lesbon tai bin heteroksi? Mitä järkeä on tuollaista tekstiä tulla tunkemaan tälläiseen ketjuun..
Mut joo joo, kaikilla on edelleen omat mielipiteensä!
 

Yhteistyössä