Vaimo ei innostu oikein mistään... :(

Hei vaan kaikille...
Tätä aihetta on käsitelty täällä monen monessa ketjussa, mutta kuitenkin...

Olen 36v lapsiperheen tunnollinen isä. Elämä kaikinpuolin mallillaan... Paitsi se tavallinen juttu, että seksihalut ei vaan oikein mene yksiin. Seksiä meillä on säännöllisen epäsäännöllisesti ja määrällisesti ihan ok, vaikka enemmänkin saisi mielestäni olla. Ollaan oltu naimisissa jo melko pitkään, useita vuosia.

Jonkinlaiseksi ongelmaksi on muodostunut se, ettei vaimoni seksin suhteen oikein innostu mistään. Saati sitten että saisin hänet "sekoamaan".
Itse taas haluaisin kokeilla "kaikkea mahdollista"... Tuntuu kuin vaimoni sulkisi seksuaalisten nautintojen arkun ihan vaan "kun ei huvita". Tämä saa minut tuskastumaan. Olen tarjoutunut monen monet kerrat tekemään mitä hän vain ikinä haluaisi, ja kysellyt millaisista jutuista hän tykkäisi, mutta en vain oikein saa mitään vastausta, ja sitten päädytään siihen "tavalliseen seksiin". Itse nautin toki siitäkin, mutta ahdistun kun tuntuu että seksimme voisi olla monta kertaa nautinnollisempaa kun molemmat heittäytyisimme halujen vietäväksi, edes joskus.

Auttakaa. Millä saan vaimoni haluarkun auki???
Tuntuu kuin elämä valuisi ohi...ahdistun.
 

Yhteistyössä