Vaimo tykkää vilautella

  • Viestiketjun aloittaja Katseet
  • Ensimmäinen viesti
Onnistuva mies.
Ettekö naiset pelkää kun vilauttelette että joku mies tulee niin halukkaaksi että saattaa seurata teitä ja tilaisuuden tullen tulee kimppuun, kourii ja voi haluta enemmänkin?
No miesten pitäisi viisastua, ja olla toimimatta kyseisellä tavalla.
No vilauttaa sitten itsekin vähän, niin molemmat saa osansa.
Jatkotoimistahan voi neuvotella, jos molemmat on siihen halukkaita.
Oikein toimien tuo vahingossa vilauttelu saa kivoja tuntemuksia aikaan.
Jos tuntemukset tulee liian voimakkaiksi, niin ainahan voi mennä muilta katseilta piiloon suorittamaan itsetyydytys.
Siitä tulee helpottunut olo.
 
Viimeksi muokattu:
juuso
Olin vaimon kanssa ravintolassa ja vaimo pukeutui todella paljastavasti. Rinnat oli hyvin tyrkyllä ja lyhyt hame, huomasin kuinka vaimo kävi kuumana kun miehet katseli sitä. Kävi yhden miehen kanssa tanssimassa ja tämä puristeli persettä. Pöydässä laitoin käden haaroihin ja tunsin kuinka märkä on. Hieroin pillua ja vaimo sanoi että käy vessassa, tuli takasin niin oli ottanu pikkarit pois. Olin itse myös niin kiimassa että kun olin tyydyttänyt vaimon sormin niin vaihdettiin paikkoja niin että pääsin nurkkaan istumaan. Otin kullin esiin ja vaimo runkkas mua niin että myös minä sain. Huomasin että yksi vanhempi nainen näki puuhamme, kiihottavaa.
 
näyttävä nainen
Tykkään pukeutua paljastavasti ja mieheni hyväksyy tämän koska kumpikin haemme välillä seksiseuraa vieraista. Ravintolasta saa helposti seuraa kun pukeutuu seksikkäästi. Viimeksi olin hameessa ja läpikuultavassa paidassa, seuraani tuli heti kaksi minua nuorempaa miestä ja illan aikana kumpikin hyväili sääriä ja rintoja. Jatkoille lähdettiin toisen miehen luo ja aika äkkiä siinä riisuiduttiin ja pitää myöntää että olin valmis antamaan heille jo ennen kun mentiin asuntoon. Oli ihanaa kun miehet naivat minua ensin vuoronperään ja toisella kerralla kun menin toisen päälle niin toinen hyväili sormella peppureikää ja lopulta työnsi kyrvän sinne. Ensimmäinen kerta kun sain kumpaankin reikään yhtäaikaa. Upea kokemus.
 
minni
Asun alakerrassa kerrostalossa ja keikistelen usein alast koton. Kerran makasin sohvalla pelkissä alusasussa kun huomasin erään talossa asuvan miehen katselevan minua. Kävin vessassa ja riisuin loputkin pois ja aloin hyväillä rintojani ja alapäätäni, välillä katsoin syrjäsilmällä onko mies vielä katselemassa ja kun huomasin että on ihan ikkunan takana jatkoin hyväilyä. Hetkenkuluttua nousin ja puin kylpytakin ylle ja menin ovesta ulos, mies pinkaisi läheisen pensaan taakse piiloon. Hetken seisoskelin ulkona ja menin takaisin sisälle riisuen kylpytakin. Avasin nyt jalkovälini suoraan ikkunaan päin ja hybäilin itseäni, tietäen miehen katselevan. Kiihottavaa
 
Tarja
Minä olen 44 vuotias nainen ja tykkään myös näyttä avujani miehille. Minulla on kuulemma hyvä perse ja rinnatkin kokoa d. Onhan se kiihottavaa kun pukeutuu niin että rinnat näkyy kaula-aukosta ja helman alta vilahta pikkarit ja joskus jopa karvainen pimpsa. Miehet kun ei saa katsetta irti kun vähän näyttää. Tilaisuuden tullen nain miestäni niin että joku pystyy näkemään. Viimeksi nain miestäni eräällä leirintäalueella mökissä jonka edessä oli toinen mökki ja sieltä näki meidän mökin sänkyyn oikein hyvin. Ratsastin mieheni päällä rinnat ja kasvot ikkunaan päin. Huomasin että vastakkaisen mökin nainen katselee ja kohta myös mies kävi katsomassa. Nainnin jälkeen menin vain pyyhe ympärillä terassille istumaan niin että pimpsani näkyi heihin päin. Olen myös käynyt mieheni ja hänen kavereiden kanssa saunassa, olen aina kiihottunut kun saan katsella vieraita kulleja.
 
saija
Naapurin miehelle olen paljastanut itseni usein. Heiltä näkyy suoraan meidän terassille ja kun mies on yksin pihalla tulen usein terassille alusvaatteissa keimaileen. Saunasta tulen tilaisuuden tullen alasti. Kyllä tuo haluavan näköisenä silmäilee vartaloani. Joskus kun on tilaisuus aion kyllä vietellä hänet sänkyyn. Tiedän että on kiinnostunut minusta, käy monesti juttusilla kun olen ulkona. Ja kun olin bikineissä niin ei saanut katsettaan irti rinnoistani. Tykkään näyttää tälle miehelle.
 
sakke
Mun muija on ainakin semmonen narttu että pukeutuu seksikkäästi ja vilauttelee pilluaan hameen alta. Rinnat aina hyvin näyttävästi esillä. Nää naiset haluaa yleensä enemmän kun vähän vilauttaa. Tiedän että muija on käyny vieraissa. Kerran jäi kiinni kun tuli illanvietosta, rupesin hyväileen sen pillua kun tuli sänkyyn niin pikkarit märät. Ajattelin ensin että käypä muija kuumana mutta kun meinasin alkaa nuoleen sen pillua yritti ensin estellä, sit huomasin että oli nussinut jonkun kanssa ja antanut vielä laskea sisään. Riita siitä tuli ja sen seurauksena riita seksiä, rajua ja kiihkeetä. Mutta meni luotto kun on tuommonen narttu!
 
Tarja
Mun muija on ainakin semmonen narttu että pukeutuu seksikkäästi ja vilauttelee pilluaan hameen alta. Rinnat aina hyvin näyttävästi esillä. Nää naiset haluaa yleensä enemmän kun vähän vilauttaa. Tiedän että muija on käyny vieraissa. Kerran jäi kiinni kun tuli illanvietosta, rupesin hyväileen sen pillua kun tuli sänkyyn niin pikkarit märät. Ajattelin ensin että käypä muija kuumana mutta kun meinasin alkaa nuoleen sen pillua yritti ensin estellä, sit huomasin että oli nussinut jonkun kanssa ja antanut vielä laskea sisään. Riita siitä tuli ja sen seurauksena riita seksiä, rajua ja kiihkeetä. Mutta meni luotto kun on tuommonen narttu!
Eikö se ole aika selvä asia että jos pukeudutaan "näyttävästi" ja vielä näytetään paljastapintaa että haluaa enemmän. Minä ainakin haluan vaihtelua ja olen saanut :)
 
Viimeksi muokattu:
Pantse
Mun muija paljastelee itseään aika estottomasti. On kuvia alastonsuomessa ja kyllä ne rinnat on näkyvillä hyvin ja pillu vilahtaa kesäsin hameen alta. Ei petä mutta näyttää tilaisuuden tullen vakoaan. Aina kun joku vieras kattelee sitä niin kiihottuu ja on valmis panohommiin. Kerran meillä oli sähkömies hommissa, muija lyhyessä hameessa ja muutaman kerran tahallaan vähän pyllisti niin huomasin miten sähkömies kyttäs sitä koko ajan et jos näkis lisää. Kun lähti niin koitin muijan pillua niin oli aivan märkä, sänkyyn ja panemaan. Litinä ja läiske kävi kun nussin sitä. On se ihan mukava kun kostuu tai tässä tapauksessa voi sanoa että kastuu ja on heti valmis pantavaksi.
 
Jupero
Mun vaimo kans näyttää itseään ikäänkuin vahingossa. Sitä kiihottaa vilautella. Tykkää myös harrastaa seksiä julkisella paikalla niin et joku saattaa nähdä. Olen hieronut sen pillua kahvilan terassilla niin et muija on lauennu.
 
tomi 42
Vaimo on aina pukeutunut seksikkäästi ja olen kuvannut häntä myös alasti jopa julkisilla paikoilla. Kerran yks nainen näki kun otin lenkkipolulla vaimosta alastonkuvia. Nyt ei vaan näyttänyt riittävän pikku vilauttelu ja kuvien ottaminen omaan käyttöön vaan löysin vaimon kuvat tuolta alastonsuomi sivustolta. Ja prfiilissa hakee seksiseuraa. On sitä myös löytänyt koska siellä oli kuvasarja jossa kaksi miestä nussii vaimoa, saa molempiin reikiin yhtäaikaa ja on kasvot sperman peitossa sekä monen muun laista kuvaa. Meidän jatkosta en tiedä vaikka lupasi että ei käy enään vieraissa. Itse en sieltä hakenu seuraa vaan katselin vain kuvia.
 
tomi 42
Mun kuvia löytyy kans sieltä Tuhmana ollu ja peppu sekä tissikuvia piiskauksen jälkeen. Mut etsiä saa itse! Ei siellä montaa +40 naista ole joilla tuommosia kuvia☺
Taidan tietää sut, siis alastomassa Olit saanu kunnon käsittelyn. Jopa aika rajun näkösiä kuvia! Nautitko oikeesti sillä kuvista päätellen sua on käsitelty todella rajuin ottein!?!
 
Viimeksi muokattu:
Ville
Kaverin vaimo esittelee tahallaan rintojaan ja välillä myös persettä. Saunassa ollut myös meidän ukkojen kans ja levittää jalkoja niin että pillun näkee. Olen tavannut muitakin naisia jotka tykkää esitellä itseään. Mutta sit tuomitaan kyllä heti jos mies vähän esittelee kalua. Tai ei kaikki tuomitse mutta suurin osa. Jotkut on kyllä katselleet hetken kun olen jossain runkannut.
 
samu
Oltiin vaimon kanssa hotellissa yö ja vaimo pukeutui tosi paljastavasti kun mentiin baariin. Ei kauaakaan kun yksi mies tuli hakemaan vaimoa tanssimaan ja vaimo kiehnäsi itseään tätä miestä vasten. Vaimo tanssi tämän kanssa useamman kerran ja kertoi minulle kuinka oli kokeillut miehen etumusta ja tuntenut että miehellä on isokalu. Sovittiin että vaimo iskee miehen ja vie sen meidän huoneeseen antaen tämän panna. Minä menin perässä ja kun avasin huoneen oven olivat jo täydessä touhussa. Mies makasi selällään ja vaimo ratsasti tämän päällä. Mies säikähti aluksi mutta rentoutui kun kerroimme että tämä on sovittu ja että minä vaan katselen. Kiihottavaa katsella kun vaimo paljastelee, viettelee ja panee muita miehiä.
 
pera
Oltiin vaimon kanssa hotellissa yö ja vaimo pukeutui tosi paljastavasti kun mentiin baariin. Ei kauaakaan kun yksi mies tuli hakemaan vaimoa tanssimaan ja vaimo kiehnäsi itseään tätä miestä vasten. Vaimo tanssi tämän kanssa useamman kerran ja kertoi minulle kuinka oli kokeillut miehen etumusta ja tuntenut että miehellä on isokalu. Sovittiin että vaimo iskee miehen ja vie sen meidän huoneeseen antaen tämän panna. Minä menin perässä ja kun avasin huoneen oven olivat jo täydessä touhussa. Mies makasi selällään ja vaimo ratsasti tämän päällä. Mies säikähti aluksi mutta rentoutui kun kerroimme että tämä on sovittu ja että minä vaan katselen. Kiihottavaa katsella kun vaimo paljastelee, viettelee ja panee muita miehiä.
Mut on kerran yks nainen vietelly kans tuollain että mies tuli katselemaan. Aluks lerpahti kun toinen mies kattelee vieressä ja runkkaa mut nainen hoiti homman niin hyvin että onnistu.
 
Viimeksi muokattu:
Pehtoori
Mun vaimo esittelee itseään netissä. On kuvia vähissä vaatteissa ja ilman. Videoita on pari missä tyydyttää itseään isolla sauvalla. Näkyy hakevan seuraa mutta en tiedä onko käynyt itseään panettamassa muilla. Itse työn vuoksi usein pois kotoa niin kaikki mahdollista.
 
tomi 42
Mun vaimo esittelee itseään netissä. On kuvia vähissä vaatteissa ja ilman. Videoita on pari missä tyydyttää itseään isolla sauvalla. Näkyy hakevan seuraa mutta en tiedä onko käynyt itseään panettamassa muilla. Itse työn vuoksi usein pois kotoa niin kaikki mahdollista.[/QUOTEEipä tuo vaimos ainoo ole joka on varattu ja hakee seuraa sieltä. Oma muijani ainaki viittä miestä käyny ton kautta nussimassa.
 
Viimeksi muokattu:
stondiksia keräävä puuma
Ystäväni, tuttuni sekä aviomieheni ovat vuolaasti kehuneet ulkomuotoani. Pitkät sääreni, reiteni ja takamukseni ovat naisellisen kiinteät. Olen hyvin säilynyt ja nuorekas, myös naisystävät ovat kateellisena sen huomanneet. Olenkin läppänä heittänyt, että näytänpä nätimmän puoleni.
Mieheni joutui työnsä puolesta olemaan pitkiä aikoja poissa, joten seksihaluni patoutuivat hiljalleen.
Keskisuuren kaupungin pienessä lähiössä asuessani en halunnut lähteä baareista seuraa hakemaan.
Töihin lähtiessäni haluni oli eräänä aamuna suuri, päivä oli helteinen ja ylläni oli lyhyt hellememekko. Asusteeni ja avuni huomattiin hyvin, sillä asiakaamme ovat miehiä. Halukkuuteni tuli esiin tököttävien nännien kautta. Näin kiinnostukseni vilautteluun oli herännyt. Aikaa myöten siitä tuli "harrastus".
Jouduin päivemmällä käymään wc:ssä tyydyttämässä haluni ja huomasin että pikkarini olivat kosteat.
Vaihdoin siis jalkaani laukkuni sukulaisjuhlia varten varatut seitinohuet juhlasukkahousut.
Kadulla huomasin miesten pitkät katseet ja arvelin niiden johtuvan hamoseni lyhyydestä.
Linja-auton täristely kotimatkalla sytytti haluni uudelleen muistellessani miesasiakkaiden punttien pullistumia.
Jatkossa näistä pullistumista tuli "keräilykohde"
Lapsemme ovat jo muuttaneet omilleen ja pian myös mieheni kotiutui matkoiltaan. Sain myös oman auton käyttööni, mikä lisäsi intiimejä mahdollisuuksia.
Myöhemmin paikallisessa supermarketissa sovitin
kenkiä ja paikalle sattui yhtäaikaa keski-ikäinen mies. Hän huomasi lyhyen hameeni alta paljastuvan intiimin karvoitukseni ja oli simin nähden hyvin kiinnostunut. Näin hänet sitten kassalla ja hän huomasi minut. Marketin lasiovien läpi huomasin hänen katselevan takamustani ja hänen tullessaan ulos havaitsin hänen mahtavan stondiksensa. Hän kulki perässäni parkkipaikalle katse nauliintuneena takamukseeni. Kumarruin parkkipaikalla asettamaan ostoskassini auton takapenkille ja odotin sanooko hän jotakin, mutta hän ehti mennä. Voin toki kuvitella, mitä hän olisi voinut tehdä. Kaikesta tällaisesta sa lisää intoa jatkaa "harrastusta". Parhaimmillaan erektioita on tullut kerättyä n.3-4kpl päivän aikana. Miehenikin innostui uudesta harrastuksestani ja lupautui pukeutumaan vaatteisiin, jotka paljastavat hänen kiihottumisensa. Harrastamme tätä nyt yhdessä ja
etsimme yhtä innokasta pariskuntaa mukaan.
 
Joulu täti
Olemme vaimon kanssa vähän yli 30v.Vaimon täti oli meillä muutaman yön 58vuotias. Asunut Saksassa rohkeasti pukeutuu viimesen päälle olevat alusvaatteet ja yö paidat vartalokin kunnossa,epäiltiin että silikoni rinnat olisi ei ne isot olleeeet kuitenkin kun nuorella tytöllä. Pakko myötää minun alko tehdä mieli,kun hän vilautteli.
 
jesse1963
Hei, minä tykkään pukeutua paljastaviin asuihin. On erittäin kiihottavaa kun vieraat miehet silmäilevät minua. Kerran junassa sain jopa orgasmin kun eräs mies ei saanut silmiään irti minusta. Päällä minulla oli mekko ja istuin niin että tämä mies näki haaroväliini, myös nännit paistoi hyvin mekon läpi. Toisinaan käytän mekkoja joista näkyy sopivasti läpi niin että juuri pystyy erottamaan karvoiruksen.
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä