vaimo vieraissa

  • Viestiketjun aloittaja Mikael 36
  • Ensimmäinen viesti
käppänä
Kertooko naiset teille jälkeenpäin, että millaisten miesten kanssa ovat naineet ? Vertaatteko sitten mielessänne itseänne niihin toisiin miehiin ?
Ei sillä että itse pelaisin mitään tämmöistä, kun ei ole naistakaan, enkä varmaan muutenkaan : )
 
Aisuri
Vaimo tuli äsken kahden päivän kursseilta. Järjettömän väsynyt ja vähäsanainen. Ihan ekaksi tunki kiireellä nipun pikkuhousuja pesukoriin. Haiskahtaa lievästi tupakalle, vaikka ei itse polta. Ei ole kovin halukas keskustelemaan, miten ilta meni. Saunassa ja uimassa ja sitten rupattelua aamukolmeen.
Veikkaan, että taas on nussittu, eikä olisi eka kerta.
 
Tsegeli
Eikös se joka miehen unulma ole panna oikein rivoa lutkaa ?
Mikäs sen parempi, kun lutka onkin oma eukko ?

Tervehdys "kollegat".! Kun vaimoni tuli ruotsin risteilyltä ( eräänkin kerran) ja hän halusi pian kertoa kokemuksesta laivalla ja maissa kuinka oli saanut toista kyrpää ( Puhuu mielellään rivoja sexileikkien aikana, joskus muulloinkin kun kiusoittelee tai on tulossa taas sille tuulelle) ja mies oli nussinut häntä "mennen tullen" runsaasti ja kun levitti paljaan pillunsa, niin se oli edelleen siinä kunnossa kuin olisi juuri saanut ( eikä siitä kauan ollutkaan ) vieraan ( tai tutun ) kullia sissäänsä märkään vittuun kuten hän asian ilmaisi. Sanoin että onpas täällä sen näköistä että on naitu kunnolla, Pillusi on vieläkin valmiiksi pyöreänä täysin avoimena ilman että häpyhuulet peittäisivät sitä lainkaan, Hän kujersi ja sanoi että nyt sinun ei tarvitse mennä etsimään HUORIA ja LUTKIA minnekään, sinulla on sellainen kotona etkä tarvitse muita kuin oman HUORAN, HYVÄN LUTKAN NAIMISTA, SIIS VAIMOSI panemista, ennen ja jälkeen kun saan taas muita munia ja spermaa sisääni. On tosi kiihottavaa saada olla myös HUORA ja sinä tiedät ja hyväksyt sen. Muuten sinua näyttää kiihottavan tosi paljon se että olen tällainen LUTKA ja että olen vasta ollut viikonlopun naimassa toista koska KYRPÄSI EI OLE EHKÄ KOSKAAN OLLLUT NOIN ISO JA KOVA KUIN NYT, TUNTUUKO HYVÄLTÄ.? Kyllä Rakas HUORAAVA VAIMO SANOIN JA JATKOIMME KOKO YÖN AINA KUN MUNANI JAKSOI NOUSTA UUDESTAAN.
 
  • Tykkää
Reactions: Geglu2
VAIMO 51
Tulin juuri viikonloppua viettämästä, tuli aamuhumalassa kerrottua että sain paria poikaa viikonloppuna, Samalla yritin hieroa sen munaa mutta kun ei enään seiso. Kaikkea en viitsi kertoakkaan kun olen reissussa, esim nuorten kimppakivana. Ja on vakkari nuori mistä en ole kertonut kun käyn kun haluttaa, välillä sitä tai monta.
 
  • Tykkää
Reactions: Geglu2
Osakas
Vaimo tuli äsken kahden päivän kursseilta. Järjettömän väsynyt ja vähäsanainen. Ihan ekaksi tunki kiireellä nipun pikkuhousuja pesukoriin. Haiskahtaa lievästi tupakalle, vaikka ei itse polta. Ei ole kovin halukas keskustelemaan, miten ilta meni. Saunassa ja uimassa ja sitten rupattelua aamukolmeen.
Veikkaan, että taas on nussittu, eikä olisi eka kerta.
Vaimoani on alkanut kertoilla työkaverinsa työmatkoista ja kuinka työkaveri kuulemma luvan kanssa menee sänkyyn vieraitten miesten kanssa. Viime viikonloppuna vaimo hieman viinin naukkailun jälkeen kysyi antaisinko minä luvan touhuta vieraan miehen kanssa. En vastannut hänelle mitään koska hieman kiihotuin ajatuksesta. Olen miettinyt jos hän kysyy uudestaan että mitä vastaisin ja onko hän jo kenties saanut vierasta mutta toisaalta rakastan vaimoani ja jos haluu kokeilla niin voisin suostua, ahdistavaa, mustasukkaisuus riivaa minua ?
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Geglu2
Onnistuva mies.
Vaimoani on alkanut kertoilla työkaverinsa työmatkoista ja kuinka työkaveri kuulemma luvan kanssa menee sänkyyn vieraitten miesten kanssa. Viime viikonloppuna vaimo hieman viinin naukkailun jälkeen kysyi antaisinko minä luvan touhuta vieraan miehen kanssa. En vastannut hänelle mitään koska hieman kiihotuin ajatuksesta. Olen miettinyt jos hän kysyy uudestaan että mitä vastaisin ja onko hän jo kenties saanut vierasta mutta toisaalta rakastan vaimoani ja jos haluu kokeilla niin voisin suostua, ahdistavaa, mustasukkaisuus riivaa minua ?
Kannattaa miettiä tarkkaan annatteko luvan, tai ette.

Jos ajatus kiinnostaa, niin lupa voi irrota.

Haluaisitteko nähdä myös kyseisen tilanteen, sillä sekin voi olla kiihottavaa.

Miettikää kuitenkin tarkkaan, jos olette taipuvainen mustasukkaisuuteen.
 
Viimeksi muokattu:
Osakas
Kannattaa miettiä tarkkaan annatteko luvan, tai ette.

Jos ajatus kiinnostaa, niin lupa voi irrota.

Haluaisitteko nähdä myös kyseisen tilanteen, sillä sekin voi olla kiihottavaa.

Miettikää kuitenkin tarkkaan, jos olette taipuvainen mustasukkaisuuteen.
Nyt sitten eilen vaimoni sai luvan kokeilla vierasta, hän sai ihan hepulin kun vastasin myöntävästi. Kysyi mistä lötäisi miehen kun hän ei käy kapakassa, eikä muutenkaan ole sosiaalisia kontakteja. Netin kauttakaan ei tahtoisi edetä niin pitkälle. Työ ja tuttavapiireistä ei ainakaan. Niin parikymmentä vuotta yhteiseloa takana, lapsia, työssäkäyntiä yms. Näin se todella on mennyt, niin mutta mieli tekee vierasta. Nyt on jännä seurata miten asia etenee, täytyy kyllä myöntää että asia kiehtoo minuakin, tosin ristiriitaiset tunteet kun olen saanut pitää vaimooni yksinoikeuden, hän lupasi kertoa minulle jos löytää panijan, ihan näillä sanoilla sen tokasi.
 
Viimeksi muokattu:
softcare
Alkuperäinen kirjoittaja Oinas"MIES";11075742:
Oletpa varma itsestäsi?
Ensiksikin,miten päädyitte vaimosi vanhaan "työtoveriin" (vaimosiko vihjaili)? Hänellä ja heillä on varmasti kokemusta"jo ennen tätä. Toiseksi,kun kerran lupaat,on myöhäistä enää häntä estellä.Kun makuun pääsee,olet toiarvoinen nahjus.Puhun kokemuksesta, Kyllä kunnon elimellä käsittelyyn jää koukkuun.Voisin kertoa enemmänkin aiheesta, Vaimollanikin "entinen työkaveri"

meidänkin rouvalla olla,reissaa paljon ja on öitä hotelleissa työporukalla missä paljon miehiäkin. Iältään just sellainen aikuinen ja moudokas nainen joka varmaan montaa kiinnostaa,kotona aina useemmpi seksitön päivä reisun jälkeen. Onkohan yleistä tollanen työkavereiden kesken?
 
kjoioii
meidänkin rouvalla olla,reissaa paljon ja on öitä hotelleissa työporukalla missä paljon miehiäkin. Iältään just sellainen aikuinen ja moudokas nainen joka varmaan montaa kiinnostaa,kotona aina useemmpi seksitön päivä reisun jälkeen. Onkohan yleistä tollanen työkavereiden kesken?

Taas oli muija 2 päivän seminaarimatkalla etelä-Suomessa. Matkaan pakataan aina lyhyt hame, korkkarit, nahkasappaat, herkkusukkahousuja, läpikuultavia ja röyhelöisiä pikkuhousuja. Tuskin noita hepeneitä mukaan otetaan, ellei tarkoitus ole reissussa naiskennella. Alan kiihottua kun katselen mitä vaimo matkalaukkuun pakkaa. Samat kuviot aina kun lähtee tyttöjen kanssa risteilylle. Vaimo on aina himokas kun palaa kotiin. Nähtävästi saa kiihottavia virikkeitä matkoilta ja matkailuhan tunnetusti avartaa.
 
Viimeksi muokattu:
Sallisin myös käydä!
Taas oli muija 2 päivän seminaarimatkalla etelä-Suomessa. Matkaan pakataan aina lyhyt hame, korkkarit, nahkasappaat, herkkusukkahousuja, läpikuultavia ja röyhelöisiä pikkuhousuja. Tuskin noita hepeneitä mukaan otetaan, ellei tarkoitus ole reissussa naiskennella. Alan kiihottua kun katselen mitä vaimo matkalaukkuun pakkaa. Samat kuviot aina kun lähtee tyttöjen kanssa risteilylle. Vaimo on aina himokas kun palaa kotiin. Nähtävästi saa kiihottavia virikkeitä matkoilta ja matkailuhan tunnetusti avartaa.
Sanompa vaan että sinulla, kjoioii, on ihana vaimo. Oma vaimoni ei lähde minnekkään matkoille tai risteilylle yksin tai tyttöporukalla. Kuten nimimerkkissäni, sallisin myös hänen käydä yksin. Olemme aina yhdessä reissaamassa. Onhan se tietysti hyväkin toisaalta, mutta kun tuo seksielämä on jäänyt muutamaan kertaan vuodessa. Olisi varmaan vaimokin himokkaampi kotiin tultuaan. Nyt ainakin pelkkä ajatus siitä että emäntä saa vierasta munaa kiihottaa minua.
Taas mitä noihin seksikkäisiin alus ym vaatteisiin tulee, niin ei hänen valikoimiinsa sellaisia kuulu. Normaalit arki ja juhlavaatteet vaan. Kun jokunen aika sitten ostin hänelle sellaiset pitsiset, ohuet hipsterit, niin ne se antoi omalle tyttärelleen. Ei kuulemma sellaisia itse halua pitää. Kuitenkin hänessä on muotoja ja silloin harvoin kun ollaan sekstailemassa, hän on mukana koko vartalollaan ja nauttii. Tyttärensä, joka on myös naimisissa, käy kyllä yksin ja työ/ tyttöporukalla matkustalemassa. Ei ole tullut äitiinsä, eli on vapaamielisempi. Ilo katsella häntä.
 
Viimeksi muokattu:
kom till ..
Mitäs sanottte jos vaimo haluaa ilman siippaa RISTEILYLLE KOKO VIIKONLOPUKSI, tarkoituksena antaa jollekin toiselle, vaikka tutuillenne, miehelle pillua eestaas matkalla.?
Ihanaa, olen menossa perinteiselle syysristeilylle. Siellä on paljon iloisia naisia vapaalla joita saan tanssittaa ja jutella asioita maan ja taivaan väliltä. Erotiikkaa saa tulla jos olen sillä mielellä tai jonkun kanssa olen jo etukäteen ajatellut sen tapahtuvan.
 
Viimeksi muokattu:
kaunista
Tulin juuri viikonloppua viettämästä, tuli aamuhumalassa kerrottua että sain paria poikaa viikonloppuna, Samalla yritin hieroa sen munaa mutta kun ei enään seiso. Kaikkea en viitsi kertoakkaan kun olen reissussa, esim nuorten kimppakivana. Ja on vakkari nuori mistä en ole kertonut kun käyn kun haluttaa, välillä sitä tai monta.
Asiassa piilee sellainen sudenkuoppa, kerrot osan ja jätät kertomatta. Minulle ainakin aiheuttaa seisokin menettämisen se, että nainen valehtelee ( mielestään on hyvä) tai jättää kertomatta asioita. Pidemiaikaisessa suhteessa tietää, kun toinen valehtelee.
 
Viimeksi muokattu:
Napis
Itse olen ollut töissä keikkahommissa jossa aina isompi teami matkassa, jossa sekä miehiä että naisia ja suurin osa jonkinasteisessa vakaassa parisuhteessa kotonaan. Voi pojat sitä naimisen määrää mitä siel on tullut tehtyä. Porukka nai toisiaan ihan sikin sokin, aika harvoin on ollut tarvetta lähteä paikallisia viihdyttämään, ja mustikseksihan sitä oma väki heittäytyi jos "vierasta" kehiin otit. Toki silloinkun pääsi kimppakivan makuun oli se hyväksyttävää :)
Osalla kyllä kotiinpalatessa jonkin asteinen moraalinen morkkis, mut kyl se jo seuraavaan keikkaan meneessä oli unohtunut.
Napalankoja on koko firma täynnä
 
Aisuri
Itse olen ollut töissä keikkahommissa jossa aina isompi teami matkassa, jossa sekä miehiä että naisia ja suurin osa jonkinasteisessa vakaassa parisuhteessa kotonaan. Voi pojat sitä naimisen määrää mitä siel on tullut tehtyä. Porukka nai toisiaan ihan sikin sokin, aika harvoin on ollut tarvetta lähteä paikallisia viihdyttämään, ja mustikseksihan sitä oma väki heittäytyi jos "vierasta" kehiin otit. Toki silloinkun pääsi kimppakivan makuun oli se hyväksyttävää :)
Osalla kyllä kotiinpalatessa jonkin asteinen moraalinen morkkis, mut kyl se jo seuraavaan keikkaan meneessä oli unohtunut.
Napalankoja on koko firma täynnä

No sitäkö se vaimo tarkoittaa sanoessaan, että teamin kanssa mennään sinne ja sinne ??
Minä olen tyhmänä luullut, että se jotenkin liittyy sen töihin ?
Mutta että nussimista, naimista ja vielä kimppakivaa ?
 
Viimeksi muokattu:
softcare
Itse olen ollut töissä keikkahommissa jossa aina isompi teami matkassa, jossa sekä miehiä että naisia ja suurin osa jonkinasteisessa vakaassa parisuhteessa kotonaan. Voi pojat sitä naimisen määrää mitä siel on tullut tehtyä. Porukka nai toisiaan ihan sikin sokin, aika harvoin on ollut tarvetta lähteä paikallisia viihdyttämään, ja mustikseksihan sitä oma väki heittäytyi jos "vierasta" kehiin otit. Toki silloinkun pääsi kimppakivan makuun oli se hyväksyttävää :)
Osalla kyllä kotiinpalatessa jonkin asteinen moraalinen morkkis, mut kyl se jo seuraavaan keikkaan meneessä oli unohtunut.
Napalankoja on koko firma täynnä

Tollasilla reisuilla ja tollasessa porukassa se vaimonikin kulkee työreisuillaan, tapaa oman firmansa väkee ympäri maata,ettei vaan ois sama porukka kyseessä. Nyt on ollu melko tiivistä reissaamista tää syksy ja tuntuu vaan jatkuvan,sit kotiiin tullessa aina melko väsynyt. Tiimi työtä siis teke?
 
Viimeksi muokattu:
Olavi 20v
Tulin juuri viikonloppua viettämästä, tuli aamuhumalassa kerrottua että sain paria poikaa viikonloppuna, Samalla yritin hieroa sen munaa mutta kun ei enään seiso. Kaikkea en viitsi kertoakkaan kun olen reissussa, esim nuorten kimppakivana. Ja on vakkari nuori mistä en ole kertonut kun käyn kun haluttaa, välillä sitä tai monta.
Minulla on nelikyppinen nainen ollut vähän aikaa vaik oon itse parikymppinen. kai mustis kun käyn laivalla usein. Käskee kertoo ketä nain, läpsyttelee munianin ja puristelee et pitää kertoa. Vaikka kertoo et olin neljän kanssa 18-60v kanssa utelee miltä tuntu? Kerrottuani haluu kuitenkin naida. Aamulla ei sit menneistä jutella? Näin meillä.
 
Viimeksi muokattu:
Kati 41v.
Tulin juuri viikonloppua viettämästä, tuli aamuhumalassa kerrottua että sain paria poikaa viikonloppuna, Samalla yritin hieroa sen munaa mutta kun ei enään seiso. Kaikkea en viitsi kertoakkaan kun olen reissussa, esim nuorten kimppakivana. Ja on vakkari nuori mistä en ole kertonut kun käyn kun haluttaa, välillä sitä tai monta.
Meillä minä meen välillä kun haluttaa (monta). En ole kertonut että olen kippakivana miehille välillä, luulis miehenkin huomaavan kun tuun aamuyöstä haarat märkänä ja haluu silti naida et lotisee muitten spermat.
 
Viimeksi muokattu:
softcare
Meillä minä meen välillä kun haluttaa (monta). En ole kertonut että olen kippakivana miehille välillä, luulis miehenkin huomaavan kun tuun aamuyöstä haarat märkänä ja haluu silti naida et lotisee muitten spermat.
Taitaa miehes vaan nauttia tilanteesta,kaikki sanoo et kyl huomaa jos liukkaille pääsee. Ite en oo siihen tilanteeseen päässy vaikka vaimoni taitaa vastaavaa harrastaa työreisuillaan,meillä aina muutama seksitön päivä reisun jälkeen.
 
Viimeksi muokattu:
Pateli
Minulla on nelikyppinen nainen ollut vähän aikaa vaik oon itse parikymppinen. kai mustis kun käyn laivalla usein. Käskee kertoo ketä nain, läpsyttelee munianin ja puristelee et pitää kertoa. Vaikka kertoo et olin neljän kanssa 18-60v kanssa utelee miltä tuntu? Kerrottuani haluu kuitenkin naida. Aamulla ei sit menneistä jutella? Näin meillä.
Sama tilanne täällä, mun luona käy 39 vuotias nainen. Nainen asuu jonkun körilään kans, näin on mulle kertonut. Joka kerta kun tapaamme se inittää että olenko nainut muita. Jos vastaan että olen tapaillut toisia niin se nöksähtää. Mutta kuitenkin sitten leppyy ja sen jälkeen ei seksistä ole puutetta, pylly käy ku singeri. Ihmettelen miksi hän tivaa, naihan hänkin ainakin sen körilään kanssa. Nainen on kyllä sanonut että saan seksiä niin paljon etten tartte muita. Nainen on mua 15 vuotta vanhempi.
 
Viimeksi muokattu:
liukkaille päässyt
Taitaa miehes vaan nauttia tilanteesta,kaikki sanoo et kyl huomaa jos liukkaille pääsee. Ite en oo siihen tilanteeseen päässy vaikka vaimoni taitaa vastaavaa harrastaa työreisuillaan,meillä aina muutama seksitön päivä reisun jälkeen.
Älä hyvä mies tyydy seksittömiin päiviin vaan seuraavan kerran kun rouva tulee niin läväytäppäs kunnon tunnelmavalaistus kynttilöillä ympäri asuntoa ja muut valot poissa. Sitten punaviiniä ISOT lasilliset molemmille niin etköhän pääse tarkastamaan tilanteen. Jos on normipeli niin vaimo ollut kiltisti mutta jos on turvonnut ja punoittaa kunnolla niin sitten on kyllä vierasta saanut. En usko että liukkaat pysyy niin monia tunteja että aamuyön spermat olisi vielä seuraavana iltana paikoillaan - jos siis kumia ei käytetä. Jos teillä ei ole lapsia niin tämmöinen tervetulotoivotus olisi helppoa toteuttaa ja saisit ainakin mielenrauhan. Jotenkin noista sinun viesteistäsi on havaittavissa että epätietoisuus ja tilanne yleensäkin painaa mieltäsi...
 
Viimeksi muokattu:
Make 55v
Sama tilanne täällä, mun luona käy 39 vuotias nainen. Nainen asuu jonkun körilään kans, näin on mulle kertonut. Joka kerta kun tapaamme se inittää että olenko nainut muita. Jos vastaan että olen tapaillut toisia niin se nöksähtää. Mutta kuitenkin sitten leppyy ja sen jälkeen ei seksistä ole puutetta, pylly käy ku singeri. Ihmettelen miksi hän tivaa, naihan hänkin ainakin sen körilään kanssa. Nainen on kyllä sanonut että saan seksiä niin paljon etten tartte muita. Nainen on mua 15 vuotta vanhempi.
Luulen että rouva haluaa vain olla viemättä tauteja kotiinsa. Ei millään pahalla mutta nuorten keskuudessa tuntuu taudit leviävän melko paljon kun ollaan nuoria ja vapaita ja vielä uskotaan kun toiset kertoo että ei ole tauteja. Mutta onnittelut jos sulla on tuommoinen järjestely!
 
Viimeksi muokattu:
mixei
Alkuperäinen kirjoittaja liukkaille päässyt;11324869:
Älä hyvä mies tyydy seksittömiin päiviin vaan seuraavan kerran kun rouva tulee niin läväytäppäs kunnon tunnelmavalaistus kynttilöillä ympäri asuntoa ja muut valot poissa. Sitten punaviiniä ISOT lasilliset molemmille niin etköhän pääse tarkastamaan tilanteen. Jos on normipeli niin vaimo ollut kiltisti mutta jos on turvonnut ja punoittaa kunnolla niin sitten on kyllä vierasta saanut. En usko että liukkaat pysyy niin monia tunteja että aamuyön spermat olisi vielä seuraavana iltana paikoillaan - jos siis kumia ei käytetä. Jos teillä ei ole lapsia niin tämmöinen tervetulotoivotus olisi helppoa toteuttaa ja saisit ainakin mielenrauhan. Jotenkin noista sinun viesteistäsi on havaittavissa että epätietoisuus ja tilanne yleensäkin painaa m
ieltäsi../QUOTE] Itsellä samanlaisia kokemuksia. Vaimo viipyili tanssireissuillaan aamuyöhön asti. Kerran sittten tuli aamu viiden aikaan huulipuna levinneenä vieras partavesi tuoksui, ja pikkarit puuttui. Mut ei tunnustanut heti vaikka pillussa selvästi toisen miehen spermat. Alkoi muuten panettaa helvetisti. Suoraan sänkyyn ja oli tosi liukkaat. Pillu tuoksui partavedelle ja kaiken huipuksi oli fritsu imaistu pillun viereen. Oli helpompi antaa vaimolle anteeksi kun en itsekään ollut ihan viaton. Ja kiihotti kuunnella miten vaimoa oli naitu. Ja ei tosiankaan ekakertaa. Myöhemmin kertoi muistakin reissuistaan. Ja jopa itse kerroin vieraissa käynneistäni. Vaimoa selvästi kiihoitti kuunnella. Olemme yhdessä ottaneet miehen kolmanneksi joskus kivaa jos kaveri on aktiivinen. Mut joskus taas vaimo lähtee yksin ulos. Ja ihanan kiimaista odotella kotona. Joskus myös soittanut naimisen aikana. Mutta meillä on säännöt. Ei koskaan tuttujen kanssa ja jos käy vieraissa niin toiselle on kerrottava. Meillä tää toimii mutta ennenkuin kokeilee kannattaa tosiaan ottaa itsestään selvää. Oletko tosiaan valmis siihen. Ja mustasukkaisuus pois. Meilläkin melkein aina kun vaimo saa vierasta on vieraalla isompi kalu kuin mulla ja vaimo on kiimaisempi ja kiihkeämpi kuin kahden kesken. Ja ei ikinä mitään jälkipuheita tehdään sängyssä mitä ja kenen kanssa tahansa.
 
Miten nyt
Illalla vaimoni valitti väsymystä ja meni nukkumaan noin tuntia ennen minua. Kun minä sitten menin sänkyyn alkoi tehdä mieli pimppaa. Suukkottelin, jolloin hän heräsi. Menin hänen jalkojen väliin ja aloitin suuseksin. Aikani nuoltua huomasin että pimpsa tuoksui kumille. Sanoin siitä vaimolleni, hän nosti päätä mutta ei sanonut mitään, jatkoin sitten nuolemista ja sanoin että hyvähän se on että käytät ehkäisyä. Tämä tokaisu oli kuin vaimoani olisi pistetty jollakin sillä hän tuli samalla minuutilla jonka jälkeen hän sanoi että haluaa tulla päälleni, niin kuin sitten kävikin.
Nyt olen miettinyt otanko asian uudellen esille vai annanko ajan kulua.
 

Yhteistyössä