Vaimo

Makaan lauteilla ja katson kun hän pesee kuopuksemme tukkaa. Kylkiluiden kaaret kuultavat hennosti hikisen selän läpi. Rinnat heilahtavat hänen kurottaessaan lisää pesuvettä. 'Otetaanko kunnon löylyt' kysyn. Vaimo hymyilee, sanoo vievänsä lapset sisälle siskon vahdittavaksi. Katson ikkunasta kun pellavapääni kävelevät saunapolkua pitkin mökkiin. Vaimo keinuttaa lanteitaan. Kyllä tuollaista perää kelpaakin, ajattelen mielessäni. Heitän vielä yhdet löylyt ja menen pukuhuoneeseen vilvoittelemaan.

En ehdi istua kauaa kun hän astuu sisään, ojentaa minulle saunakaljan ja salpaa ulko-oven. Sormet alkavat hitaasti avata paidannappeja katsoen minua samalla silmiin. Istun ja katson paidan alta paljastuvia tuttuja muotoja joihin en koskaan kyllästy. Hän kääntyy selin. Farkkujen vetoketju avautuu ja vaimo kumartuu riisumaan housunsa paljas takapuoli pystyssä. Nielaisen ja lasken olueni lattialle. Naiseni kääntyy minuun päin, liu'uttaa rintaliivien olkaimet hartioiltaan ja epäröi. Pelkää rintojensa alkavan riippua. Kuvittelee että minä välitän siitä voittavatko ne maan vetovoiman. Hitaasti hän avaa hakaset ja laskee liivinsä penkille. Katson rintojen liikettä ja jalkovälissä värähtää taas. Katse ohjautuu nivusiini. Hän näkee kuinka paljon haluan häntä.

Katse siirtyy takaisin silmiini ja hän alkaa hyväillä itseään. Ruskeat kädet näyttävät vieraille maidonvalkeaa vartaloa vasten. Näyttää kuin joku toinen puristelisi hänen rintojaan ja hieroisi hennonpunaisia pystyjä nännejä. OIkea käsi kulkee hitaasti jalkoväliin. Hän nostaa jalkansa penkille ja alkaa hieroa itseään. Avaa lonkkiaan niin että minäkin näen paremmin. Katson lumoutuneena ja tunnen kuinka penikseni kurottelee malttamattomasti kohti lempipaikkaansa. Lopulta hän kävelee luokseni. Tartun pakaroihin ja upotan suuni märkään tussuun. Tiedän mistä hän pitää. Kieleni piirtää pieniä ympyröitä hänen klitoriksensa ympärille ja hyväilen sormillani hänen märkää pesäänsä. Kuuluva litinä kiihottaa minua enemmän ja vedän hänet syliini. Työnnyn hänen kuumaan kosteaan reikäänsä. Vaimo huokaa tyytyväisenä. Lantiomme liikkuvat yhteisessä rytmissä. Hän säätelee syvyyttä ottaen jaloillaan lisätukea lattiasta. Huulille leviää onnelliinen hymy kun vien käteni hänen jalkoväliinsä.

Hänen silmänsä menevät puoliumpeen. Naiseni on lähellä kliimaksia, Huomaan silmien ympärille ilmestyneet pienet rypyt, mutta tiedän että niissä on edelleen sama ilkikurinen pilke ja kipinä joihin rakastuin. Tunnen lämpimän aallon alkavan nousta lantionpohjasta. Vaimoni selkä alkaa taipua kaarelle, rinnat työntyvät minua kohti ja huulilta pääsee ääni jota en ole kuullut pitkään aikaan. Supistelut hierovat minutkin huipulle ja purkaudun häneen. Suutelen hänen olkapäätään ja kurottaudun ottamaan olueni pitäen toisen käteni hänen uumallaan.
 

Yhteistyössä