Vaimon nuoleminen

  • Viestiketjun aloittaja Nuoleskelija
  • Ensimmäinen viesti
Nuoleskelija
Olemme olleet vaimoni kanssa naimisissa kymmenen vuotta. Viime aikoina seksimme on saanut uusia vivahteita. Pillua olen aina nuoleskellut, mutta jokin aikaa sitten intouduin nuolemaan myös peppureikää ihan kunnolla vaimon epäsuorasti ehdottamana. pidin siitä todella paljon ja niin vaimonikin. Tämän tapauksen jälkeen vaimon pepulla herkuttelusta on tullut vakio-osa rakastelua. nuoletteko te muut vaimojenne peppureikää? entä tytöt haluaisitteko, että teillekin tehtäisiin samalla tavoin?
 
Tapsa
Tottakai nuollaan. Naisen alapää on kokonaisuus. Ei siitä saa jättää mitään kohtaa ilman.
Jos haluat saada vaimosi tosiaan pihteihisi, käy selin makuulle ja toimi ikään nuolukoneena siten, että hän hajareisin polvillaan saa naamasi päällä määrätä, mitä kohtaa nuollaan ja millä paineella.
Voin taata, että lopussa joudut kaksin käsin työntämään lauenneen ja lähes tajuttoman naisen päältäsi.

Sormi peppureijässä onkin sitten jo ekstraboonusta.
 
Tahtoihminen
Voi harrastella kaikenmoista,
vaan pakko ei huutaa kaduilla ja toreilla.
Kai ihmiset tekevät yhtä ja toista,
mutta sen verran voi myös vieraskoreilla,
ettei kaikille kailota suttuista juttua,
voi pitää myös omana tietonaan,
ja armahtaa, näin vierasta, tuttua.
Minua alkoi oksettamaan.
 
Xxlmies
Tästä olen minäkin haaveillut! 69ssä matka pillulta peppureikään on tosi lyhyt. Ajatus kiihottaa niin, että munissa kihelmöi. Tietysti kumppanin tulisi olla suihkun raikas.
 
Xxlmies
Tästä olen minäkin haaveillut! 69ssä matka pillulta peppureikään on tosi lyhyt. Ajatus kiihottaa niin, että munissa kihelmöi. Tietysti kumppanin tulisi olla suihkun raikas.
 
sähly
Siinnä olet orvokki aivan oikea SAIRASTA TOUHUA nuolkoot jos siitä saavat tyydytyksen niin tuntuu vain yäk yäk jä viellä tuhat kerran yäk.ONHAN MEITÄ JOKA JUNAAN JA VIELLÄ MONI ASEMALLE.
 
R
Se on joillekin hankalia nämä paperitehtaitten seisokit.
Ei osanneet varautua papereihin ja nyt joutuvat nuolemaan toistensa perseet puhtaiksi. Kyllä yrjöttää... Kaikki ihmiset eivät ole kehittyneet vielä edes eläimen tasolle.
 
Siinäs sulle
Nuoleskele sinä vaan paskannusreikää. Kun se vaimos oikeen pierasis ripulipierun sillon ja saisit soosit naamalles ja kitaas. Katotaan nuoleskelisitko vielä. On oltava himot, että menee toisen reikää josta se paskantaa paivittäin, nuoleskelemaan. Yäääkkkk....
 
--
Aivoja kiristää ainakin niillä jotka vapaa-ehtoisesti toisen persreikää lipoo. Ulostukseen tarkoitettua aukkoa josta jokainen työtää paskaa ja johon jää pesuista huolimatta bakteereja ym....Missähän kunnossa näiden sankareiden suut mahtaa olla, en edes uskalla ajatella. Oksettaa...
 
Noh...
Paskanhajusta te ainakin tykkäätte, jotkut runnoo kullillaan vielä suolessa sitä paskaa. Koko makkari haisee ehtapaskalle ja tunnelma on korkealla. Jotkut ihmiset on sikoja ja tykkäävät kieriskellä paskassa. Se on jonkinlainen psyykkinen vika myös jossa on oma taustansa. Ei normaalijärkinen hankkiudu paskaa tonkimaan toisen perseestä tai jynssäämään sitä kalullaan tai kielellään. Hullun touhua se on, ei siitä pääse mihinkään.
 

Yhteistyössä