Vakituisen rakastajattareen löytäminen ?

Terve foorumin lukioille..
Itse olen päätynyt että vakituisen rakastajattaren löytäminen tai niin sanottu fuckbuddyn löytäminen alkaa olemaan pikku hiljaa ajankohtaista.. Olen siis sporttinen 30v mies ja nytten oltu naimisissa n.4v jonka aikana yhteinen seksi senkuin vähenee vuosi vuodelta.:'( Tätä nykyää vaikka kaikenlaista viettelystä, viikonloppua ja keskustelua asiasta on keskenään käyty ei kotioloissa heru enempään kuin n. 1 kerta kuukaudessa joka ei todellakaan minun haluja tyydytä..:headwall: Yksi lapsi on jo ja toinen tulossa.. Eli asiaan kertokaa ihmeessä omia kokemuksia mahdollisista fuckbuddy kokemuksista ja mistä, miten olette tavanneet/ löytäneet. Toki ideoita ja ajatuksia että miten saisi oman vaimon jällein kiinnostumaan nautinnoista saa kertoa myös. Olen avoin ja kokeilunhaluinen ja kaikenlasita onkin tässä vuosien aikana koettu ennen avioitumista.:D
 
Vähäseksistä perherutiinia takana parikymmentä vuotta. Seksiä ei saa kovinkaan usein, paitsi lähellä asuvalta rakastajattarelta saan ihanaa seksiä kerra pari viikossa. Kotielämäkin tuntuu olevan ok tämän jutun jälkeen. Pelkkänä panona ei voinut suhdetta pitää vaan siinä on todella syviä tunteita. huh.
 
juu sama käyny itellä mielessä mutta kun toteutus on liian hankalaa. mistä ees täälläpäin löytäsi samanhenkisen naispuolisen. meillä kun emännällä on tuo seksi jääny syystä tai toisesta. tosin ehdotellu ja yrittäny vaikka mitä mutta sitten kun saa on se tyyliin äkkiä alta pois. pidemmänpäälle se ei innosta enää. "salarakkaassa" olis se hyvä puoli että molempia takuulla kiinnostaa.
pitää ilmesesti pyytää kirjallinen lupa että sais jostain muualta sitten :) ...
sitten sekin että mistä ihmeestä niitä sitten käy etsimään. foorumeja pilvin pimein mutta niin on niitten laatukin... kun nykyään uskalla ihan sinisilmäin luottaa mihinkään. luulee tapaavansa sen kauniin hoikan riitan mutta tuleekin vastaan sit iso karvainen kari....
 
VK
Samaisia ajatuksia on ollut täälläkin lähiaikoina, mutta niin kuin sanoit ei taida olla kovin helppoa toteutus. Haaveilen seksuaalisesti aktiivisesta naisesta joka uskaltaa haluta ja kertoa haluistaan, mutta ei varsinaista halua muutosta elämäntilanteeseensa. Varatun naisen kanssa varmaan olisi helpoin löytää yhteinen sävel, mutta riskinsä siinäkin tietenkin on.

Saa kirjotella jos haluaa pientä piritstystä päiviin fantaisioita jakamalla eikä sitä tiedä vaikka se johonkin konkreettiseen johtaisikin...
 

Yhteistyössä