Varastossa

Vastuualueitani muutettiin ja sain myös varaston puolen vastuisiini. Varastomiehenä meillä oli aloittanut jokin aika sitten sangen houkuttava mies, joten en laittanut pahakseni lisääntyneitä töitä. Tällä miehellä oli muutama lävistys ja tatuointeja. Luonteeltaan kuitenkaan ei ollut mikään kovis. Ei lihaskimppu ja mua reilusti pidempi. Hänellä oli silmiin asti ulottuva hymy, joka sai vatsanpohjani kuplimaan ja polviin kertymään hyytelöä. Mies oli eronnut ja pienen pojan isä. Työt hän hoiti aina ripeästi ja määrätietoisesti ja kun hänen otteitaan seuraili, niin väkisinkin alkoi mietityttää, että onko hän kaikissa toimissa yhtä määrätietoinen…
Talvilomakausi alkoi olla käsillä ja tuotannossamme oli melko hiljaista. Varasto kuitenkin toimi ja minäkin olin töissä. Jo heti aamulla palaverissa sähköä oli rätissyt ilmassa, kun olimme keskustelleet päivän tilanteesta. Ajattelin, että työpäivästä voisi tulla taas aika mielenkiintoinen….
Lounasaikaan otin evääni ja lähdin varaston taukotilaan syömään niitä. T olikin juuri keittänyt tuoretta kahvia. Myönnän että saatoin liioitella suuni liikkeitä syödessäni… koska huomasin että T tuijotti välillä minua. Alakerrassani alkoi tulla kuuma ja rintani tuntuivat herkistyvän paitani alla. Yritimme jutustella niitä näitä, mutta kummallekin alkoi olla selvä mihin suuntaan tilanne alkoi luisumaan. Varastomme tuntui melko viileältä, kun astuimme lounaan jälkeen pois taukotilan lämmöstä. Menin ovesta ensin ja tunsin samassa, kun T otti minua takaapäin kiinni ja painoi itseään vasten. Hyrähdin mielihyvästä ja tunsin hänenkin kovettuneen jo. T kuiskutti korvaani että nyt nautitaan jälkiruuasta ja hyväili rintojani paitani päältä.
Nännini nousivat vieläkin enemmän pystyyn kylmyydestä ja kiihotuksesta. T:n kädet menivät vartalollani edestakaisin rinnoilta vyötärölle ja takamukselle. Kuumat huulet hamusivat vaativina kaulaani. Hetken nautin vain tuntemuksistani. T:n trukki oli parkissa taukotilan edessä ja hän painoi minua trukkia vasten. Sävähdin kylmän metallin tuntua ihollani. T pudotti housuni nilkkoihin ja kumartui alas. Tunsin hänen kätensä ja huulensa takamuksellani. Minulla oli yhtä aikaa kuuma ja kylmä. T levitti jalkojani ja alkoi lämpimällä kielellään kiusata minua. Pitelin trukista kiinni ja voihkin kiihottuneena. Kielensä liikkui vakoani pitkin kierellen. Välillä hän työnsi kielensä sisääni. Kätensä hyväilivät takamustani ja reisiäni. Kun hän tunsi, että aloin saada orgasmia, hän nousi ylös ja tunsin kuinka hänen kuuma kalunsa painautui erittäin liukkaaseen ja tiukkaan sykähtelevään kolooni. T piteli minua lanteista kiinni ja alkoi työnnellä. Yleensä en kestä kauaa takaapäin naimista ja orgasmi suorastaan säkenöi sisälläni. T kovensi vauhtiaan ja taisimme jopa huutaa ääneen, mutta en juurikaan välittänyt muusta maailmasta. Äkkiä hän erkaantui minusta ja käänsi minut ympäri. T nosti minut syliinsä ja sujahdimme taas sisäkkäin. Selkäni oli trukkia vasten ja kiedoin jalkani T:n ympärille. Suutelimme ahnaasti ja T nai minua. Itse supistelin lihaksiani niin voimakkaasti kuin pystyin. Tunsin kuinka T:n kalu alkoi sykkiä sisälläni ja laukesimme miltei samanaikaisesti. Vähän aikaa keräsimme itseämme huohottaen. T laski minut lattialle ja pukeuduimme. Lopuksi sain vielä määrätietoisen suudelman huulilleni. T käynnisti trukkinsa ja silmän iskun kera paineli takaisin hommiinsa ilman eri kehoitusta…
 

Yhteistyössä