”[Vasemmiston] Maailmankuvassanne vähäosaisen rooli on ikuisesti olla vain vähäosainen”

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Jokaisella on mahdollisuus nousta ryysyistä rikkauksiin jos vain siihen on motivaatiota.
Tuskin tämän palstan yksikään kirjoittaja on miljonääri.
Ei humaani elämänasenne arvosta turhaa maallista omaisuutta.
Sain eilen viestin edesmenneen veljeni kiinteistön myynnistä. Sisareni kertoi, että ostaisi sen jos olisi varaa. Totesin siihen, että sain aikoinaan tarpeekseni mökkeilystä.
Mitä vähemmän omaisuutta sitä onnellisempi olen.
Eilen oli ihana käydä ruokakaupassa, kun olin lähes ainut asiakas.
Mikäpä on ollessa Helsingissä juhannuksena. Ihana rauha ja hiljaisuus.
 
vierailija
Mä olen miljonääri.

Tuskin tämän palstan yksikään kirjoittaja on miljonääri.
Ei humaani elämänasenne arvosta turhaa maallista omaisuutta.
Sain eilen viestin edesmenneen veljeni kiinteistön myynnistä. Sisareni kertoi, että ostaisi sen jos olisi varaa. Totesin siihen, että sain aikoinaan tarpeekseni mökkeilystä.
Mitä vähemmän omaisuutta sitä onnellisempi olen.
Eilen oli ihana käydä ruokakaupassa, kun olin lähes ainut asiakas.
Mikäpä on ollessa Helsingissä juhannuksena. Ihana rauha ja hiljaisuus.
 
vierailija
Asiaa puhuu. Hyvä esimerkki on tuo keskustelu ansiosidonnaisen porrastamisesta, jossa lähinnä lasketaan miten paljon kukakin menettää. Siis lähtökohtana on se, että työtön on työtön ja työtön on työtön pitkään. Mieluiten loppuelämänsä, mutta minimissään nyt ainakin sen 8 kuukautta, että ehtii pudota alemmalle tasolle ansiosidonnaisella ja menettää siis vielä vähän enemmän. Kukaan ei huomioi sitä, että miten paljon se työtön saa enemmän, jos työllistyykin nopeasti tai jopa ennen työttömyyttä.
 
vierailija
K
Kaikki maalaiset lähtevät mökeilleen. Helsingissä on ihanan rauhallista eikä juuri ihmisiä näy ellei mene jonkin järjestetyn tapahtuman tienoille. Ihan sama haluaako mennä nauttimaan lähiluonnosta tai kävelemään keskustaan (tai ajelulle, jota joskus harrastan), juhannuksena saa uppoutua omiin ajatuksiinsa ja olla rauhassa.
Yllä mamulähiöissä ihmisiä näkyy: mamut ja köyhät joilla ei ole varaa lähteä kotoaan mihinkään.
 
vierailija
K

Yllä mamulähiöissä ihmisiä näkyy: mamut ja köyhät joilla ei ole varaa lähteä kotoaan mihinkään.
Mamut ovat kotoutuneet Suomeen ja nauttivat elämästään.
Eikö olisi sinunkin jo aika lopettaa ihmisten eriarvoistaminen.
Meitä rauhan ja hiljaisuuden rakastajia on paljon. En ole koskaan viihtynyt ihmismassoissa. Tönään olen lukenut vain nettiuutisia ja tietokirjaa. Lintujen äänet ulkona ovat parasta musiikkia.
 

Yhteistyössä