Viallinen vai vainoharhainen

Olen n. viisikymmentävuotias nainen. Olen aloittanut uuden suhteen, ja nyt askarruttaa onko tämä normaalia. Uusi partnerini kysyi, miltä tuntui kun hän laukesi sisääni. En osannut vastata oikein mitään, kun en tuntenut mitään. Itseasiassa en ole koskaan tuntenut mitään, kun mies on lauennut sisääni. Onko tämä normaalia? Pitäisikö minun tuntea siemensyöksy jotenkin? Jos, niin miten? Kertokaa naiset kokemuksistanne miltä siemensyöksy tuntuu sisällänne.

Viallinen vai vainoharhainen
 
Olen n. viisikymmentävuotias nainen. Olen aloittanut uuden suhteen, ja nyt askarruttaa onko tämä normaalia. Uusi partnerini kysyi, miltä tuntui kun hän laukesi sisääni. En osannut vastata oikein mitään, kun en tuntenut mitään. Itseasiassa en ole koskaan tuntenut mitään, kun mies on lauennut sisääni. Onko tämä normaalia? Pitäisikö minun tuntea siemensyöksy jotenkin? Jos, niin miten? Kertokaa naiset kokemuksistanne miltä siemensyöksy tuntuu sisällänne.

Viallinen vai vainoharhainen
Olisko kysymys viitannut enemmänkin siihen mielikuvaan tilanteesta? Riippuu asennosta ja miehen varustuksesta ja tulemisen voimakkuudesta tunnenko vai en :D mutta siis kyse ei ole mitenkään huomattavan suuresta tunteesta, minun kohdallani ainakaan.
 
Jos suoraan sanoo, niin ei tunnu missään. Ja miten voisi kaiken muun märän ja liukkaan joukossa. Jos jotain tuntuisi, niin miehen pitäisi ampua jotain kiinteämpää. Sisäänlaukeamisen huomaa vasta sitten, kun alkaa ylimääräistä valumaan ulos ja sotkee paikat.
Miehillä on kumma tarve saada egoonsa pönkitystä mitä omituisimmilla kysymyksillä ja toiveilla saada niihin myöntävä ja kiitoksia pursuava vastaus.
 
  • Tykkää
Reactions: Eiratar
Itsellenikin tuli kysymyksestä tuommoinen fiilis... Joskus nuorempana muistan miten oikealla hetkellä kalun ulos luiskahtamisen vuoksi mälliä lensi sängynlaitaan asti mutta ikääntymisen myötä ei kovin kummoisella paineella enää lennä ;)
 

Yhteistyössä