Vieläkö olette tehnyt fritsuja miehelle vai ei?

Päässäni asusteleva kuriton teinipentu höristää heti korviaan, jos mies on töissä menossa tavallista tärkeämpään palaveriin. Aina yritän sellaista varten tehdä fritsun, mutta ikinä en ole [vielä] onnistunut. :xmas: Kiusa se on pienikin kiusa... :xmas: Olen 35. Toisin päin en muista...
 
...nolona mieheni puolesta :D . Mun nelikymppinen mieheni nuolee, imee ja jyrsii kuin eläin, eli on ns. kova suustansa vällyjen välissä ;) On niin taitava hommassaan, että ei sitä huomaa siinä painiskellessa, kun punelmia syntyy samalla, kun nauttii jumalaisesta käsittelystä :p

Itse jätin imuttelut parikymppisenä, joten aluksi oli hieman arveluttavaa totutella katselemaan jälleen peilistä lemmenjälkiä. Onneksi ne jäävät yleensä vain punelmiksi ja toisaalta, aina kun ne näkee, saa kuumia tykytyksiä, kun muistaa mistä ne tulivat :D :heart: :D :heart:

Jäljet yleensä peiteltävissä tai jossain muualla, kuin kaulassa ;)
 
Alkuperäinen kirjoittaja UuMama:
...nolona mieheni puolesta :D . Mun nelikymppinen mieheni nuolee, imee ja jyrsii kuin eläin, eli on ns. kova suustansa vällyjen välissä ;) On niin taitava hommassaan, että ei sitä huomaa siinä painiskellessa, kun punelmia syntyy samalla, kun nauttii jumalaisesta käsittelystä :p
;)
Näin meilläkin monesti :wave:
 
Joskus kiusallani yritän tehdä,huonoin tuloksin kylläkin :LOL:
Mies myös ihan piruuttaan tekee jäljen kaulaan, eilenkin pirulainen onnistui siinä :kieh:

Ei tuo nyt niin hirveästi haittaa jos kerran muutamassa kuukaudessa onnistuu pienen tekemään,kunhan ei kaula ole täynnä! :x
 
meillä se käy vahingossa en oikeasti tarkoita imeskellä toiselle fritsuja mut melkeenpä joka kerta touhuillessa onnistun kun näykin ja suutelen (yritän kuitenkin olla hiljaa ettei lapset herää) :ashamed:
mutta onnistuu se mieskin silloin tällöin siinä ja niin etten sitä silloin huomaa
 

Yhteistyössä