Vieras iso koettu

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Tämä on varsin yleinen keskustelun aihe, mutta kerron kokemukseni lyhyesti. Työpaikan pikkujoulu oli lauantaina. Olen vajaa 50 v. hoitoalan nainen, naimisissa olen ja miehen kanssa menee mukavasti. Työpaikallani on ikäiseni mies, ylemmässä asemassa, aika pitkä ja riski mies. Olin katsellut häntä eri vaatetuksissa ja huomioinut, että etumus pullottaa aika huomattavasti. Olen olettanut, että hänellä olisi iso varustus. Illan mittaan kiihotukseni kasvoi ja tungoksessa tunnustelin hänen etumustaan ja hymyilin. Lopputuloksena se, että ajoimme taksilla toimistollemme ja menimme yläkerran neuvotteluhuoneeseen. Kalu oli tosiaan iso, isompi kuin miehelläni ja isompi kuin musta tekopenis kotonani. Täytyy sanoa, että kun paksu ja jämäkkä kalu souteli pillussani, tunne oli erittäin nautinnollinen. Mies kyllä tiesi tämän ja osasi käyttää vehjettään. Hän myös puhui tuhmia pannessaan. Tämän seurauksena sain ihanan orgasmin. Nyt ongelmana on, että haluaisin lisää samaa lajia.
 
vierailija
Mikä estää, elämä on lyhyt, kun pidät sen seksissä ilman että annat tunteille pidempää sijaa kuin siinä hetkessä kaikki varmasti Ok mutta jos päästät tunteet pidemmälle kuljet kohti eroa.
 
vierailija
Minulla on samanlainen fantasia, kuin AP:lla. Haluaisin nimenomaan paksua kalua. Miehelläni on varmasti hyvin vakiokokoinen. Saan tyydytyksen klitorista kiihottamalla ja samalla paksulla tekopeniksellä naiden. Jos menen vieraisiin, niin pitäisi etukäteen tietää, että saa paksua.
 
vierailija
Minusta paras tunne on kun se terska on oikein muhkean iso ja tekee tiukkaa aluksi että mahtuu, itse varsi voi olla taas ohuempi huomattavasti. Pituus ehkä maksimissaan 20 senttinen niin pystyy paukuttamaan kunnolla. Iso terska kun soutaa pillussa niin voi että miten hyvältä se tuntuu pillussa. En ole mikään Mimosa joka tykkää pienistä kaluista kuten täällä mainostaa vaan haluan isoa. Omalla miehellä on pieni ja ihan kiva joo, sellaiseen arkiseksiin sopiva. Sain vakkari kaverin joka antaa tätä muhkeaa tattia minulle muutamia kertoja kuukaudessa. Mieheni voisi käydä Mimosan luona niin saisi vähän tiukempaa kuin 3 lapsen jäljiltä oleva pilluni on. Ei siinä mitään pahaa ole että molemmat nauttii ihan vain seksistä!
 
vierailija
Eronneena sinkkuna haluaisin löytää parisuhteeseen naisen, joka pitäisi isokaluista rakastajaa.
Ongelmallista on vapaamielisiä naisia löytää, eikä sellaista voi deittiprofiiliin oiken laittaakkaan jos joku tuttu sattuu näkemäön.
 

Yhteistyössä