vinkkejä

mieheni isein sanoo minulle että haluais että mä niinku "raiskaisin" sen.
en osaa oikein tehdä ikinä aloitetta seksiin, enkä vain ole semmonen ottaja tyyppi- mutta haluaisin kuitenkin joksus yllättää mieheni mutta kun en vain oikein osaa mitenkä homma toimii.
mieheni yleensä määrää aina homman tahdin ja varmaan sen vuoksi haluais että mä olisin joskus se joka määrää
joten vinkkejä kehiin
 
Horny Man
Laitapa Googleen hakusanaksi:pegging

Luultavasti miehesi tarkoittaa jotain edellä mainitun kaltaista?

Mikäli tuntuu liian rohkealta niin ainahan voitte hankkia vaikkapa semmoisen pepputappisarjan jossa on erikokoisia tappeja.

Kannattaa myös hankkia puuhaan soveltuvaa liukuvoidetta, Adam & Eve, hiukan puuduttavana on erittäin hyvää.
 
vinkkeli
ehkei tämä mies nyt ihan NIIN "raiskattu" halua olla? Mites olisi pikku sitominen pehmeällä liinalla.Laita side myös silmille, silloin voit hääräillä kaikenlaista mukavaa eikä nolota touhuta vähän rajumminkin.

Eli ukko selälleen silmät sidottuna. tai onnistuu se mies seisaallaakin. Monet tykkää kengistä, niistä tulee vähän sellainen valtiatar olo. Pyyhi vaan kengät jos käytät sapikkaita ettei lakanat likaannu (naisellinen huomio). Luulen että mies saattaisi innostua tuhmista puheista.

luulenpa että tässä haetaan nyt määrätietoista "ottamista". Mies täysin vapautetaan aloitteesta tai jopa haluamisesta. Nyt mä otan sut- asenteella, ei mistään sadomasokismista...
 

Yhteistyössä