Voi,voi

  • Viestiketjun aloittaja n-44
  • Ensimmäinen viesti
n-44
Ei sillä koolla niin suurta väliä ole, pienempikin on ok kunhan sitä vaan osaa käyttää Isolla vehkeellä ei saa kuin paikat kipeiks, sellaisen jälkeen ei kärssi viikkoon edes istua, saati sitten harrastaa jotain mukavampaa hommaa Joskus on niin käynyt, mut vahingosta on viisastunut:)
 
n-44
Ihan normaalisti.... en osaa tarkemmin selittää Päälle sitä mitä kaapista löytyy
Mites sä joudat istumaan illat koneen ääressä, eiks pitäis olla jonkun naisen vieressä?
 
n-44
Jaa, syyhän se on sekin...mut naisen takia kannattais valvoa vaikka koko yö:) Mä nautin huomenna vapaapäivästä Onks sulla joku vakituinen, vai otatko aina sieltä missä on parasta tarjolla?
 
n-44
Alkuperäinen kirjoittaja kolli26:
on mulla vakituinen...voisi kyllä vaan välillä kokeilla muutakin.On kyllä tullut montakin yötä valvottua:)
Mä elän"etä-suhteessa", enkä todella aio viettää jokaista yötäni yksin Joskus sitä vaan haluaa kokeilla jotain uutta ja minusta se on ihan ok, kunhan vaan katsoo millaisen miehen kanssa menee sänkyyn
 
n-44
Alkuperäinen kirjoittaja kolli26:
päivää n-44!kyllä ne kädet sinne peitonalle piti laittaa;)
Hei vaan! Niin mä vähän epäilinkin Mä nukuin kiltisti, en edes ajatellut mitään miehiin liittyvää:) Oon yrittänyt pitää kaiken srllaisen poissa mielestä ettei tule kiusauksia
 
n-44
Kiusauksia tosiaan...Oli just käymäs yks kiusaus kylässä, mun olis vaan saatava se jotenkin sänkyyni Kerro sä miehenä se miten saa miehen sänkyynsä Sellaisen miehen joka ei kuulemma koske varattuun naiseen, ihme kyllä sellaisiakin on?!?
 

Yhteistyössä