Voiko nainen haluta vain 10 kertaa vuodessa?

Kysymys tulikin jo selväksi otsikossa, eli onko normaalia että nainen (kihlattu) haluaa seksiä korkeintaan kerran kuukaudessa. Väittää, että kysymys on hänestä itsestään ja siitä kun synnytti kaksi vuotta sitten nuorimmaisen muksun...meinaan WTF. Kaksi vuotta on pitkä aika olla vailla - what to do?
 
ihmisillä on aika erilaisia tarpeita. vähäisellä määrällä tuntuu naiseksikin pärjäävän ja haluavan. ongelma siitä kyllä ajan kanssa tulee, jos toinen on koko ajan puutteessa ja toinen kokee että ahdistellaan.

jonkun verran voi vaikuttaa jos nainen on ihan sipissä kotitöiden ja lasten kanssa. osa sitten saa mahtavaa lisäenergiaa seksistä, osa taas kokee että siihen just ei enää kiinnostus riitä.

meitä on moneen junaan. paha tilanne kyllä.
 
On normaalia kuulemani mukaan ja yhtä yleistä varmaan miehillä kuin naisillakin. Itse oon sitä mieltä, että osa ihmisistä on vaan tehty siten että tekee vähemmän mieli, osalla varmasti jotain ongelmia psyykkisen puolen kanssa mutta eivät joko myönnä tai tunnusta ongelmaa edes itselleen jos ei heijastu muuhun. Ongelmaksihan asia muodostuu jos omalla kumppanilla on kovin erilainen tarve ja halu ja/tai jos haluttomuus on lisääntynyt vuosien varrella. Itse ainakin koin oloni aika huijatuksi kun ennen niin aktiivinen mies alkoikin näyttää haluttomuuden oireita...
 
Kysymys tulikin jo selväksi otsikossa, eli onko normaalia että nainen (kihlattu) haluaa seksiä korkeintaan kerran kuukaudessa. Väittää, että kysymys on hänestä itsestään ja siitä kun synnytti kaksi vuotta sitten nuorimmaisen muksun...meinaan WTF. Kaksi vuotta on pitkä aika olla vailla - what to do?
Itse muista edes milloin vaimo olisi viimeksi halunnut seksiä. 5-6 vuotta minä olen ollut ainoa aloitteen tekijä. Nykyään seksiä on muutaman kerran vuodessa ja silloinkin se tuntuu olevan vaimolle vain jonkinlainen fyysinen suoritus jolla on tarkoitus hoitaa homma pois päiväjärjestyksestä niin nopeasti kuin mahdollista. Seksistä ei saa puhua ja kaikenlainen fyysinen läheisyys on kadonnut tässä vuosien saatossa. Mitään muuta selitystä en ole saanut kuin..."Ei vaan haluta".
 
Mulla eksä (mies) lorpahti seksin suhteen jo osittain esikoisen jälkeen mutta lopullisesti kun toinen lapsemme syntyi. Seksiä oli tyyliin kerran kuussa ja laatu oli siis se että toinen vaan "suoritti velvollisuutensa" mekaanisesti ja nopeasti ja jäin aina vaille tyydytystä. Jotenkin kestin kun mies sanoi että on nyt niin stressaantunut ja lapset vie energiaa ettei tuo seksi vaan noin yleisesti kiinnosta. Kärvistelin sitten kammottavassa puutteessa ja hätistelin baareissa miehiä ympäriltä silloin harvoin kun pääsin viihteelle, vain saadakseni selville että mies oli kyllä helvetti soikoon käynyt itse vieraissa. Kyllä otti aivoon olisi vaan pitänyt laittaa menemään niin paljon kuin olisi pimpsasta irronnut, ottajia olisi kyllä ollut. Eli siis mielenkiinto SEKSIIN ei miehellä lorpahtanut vaan MINUUN. Ja erohan siinä sitten tuli, tosin muistakin syistä kuin se että elin uskottoman paskan kanssa hirveässä puutteessa. Nykyisessä suhteessani saan aina kun haluan ja annan aina kun mies haluaa vaikka lapsia on tuplaten <3

jos itse on kovin seksuaalinen niin on aivan yhtä helvettiä olla sellaisen ihmisen kanssa jota ei ihan oikeasti se seksi vaan kiinnosta. tai sitten ei vaan se oma kumppani enää kiinnosta. halut ei aina kohtaa mutta jollet halua ruveta pitämään mitään salarakasta niin pakkohan tuolel tilanteelle on jotain tehdä, jollei halua luopua omasta seksuaalisuudestaan ja elää pahan olon kanssa.

Naisilta saa enemmän ja parempaa jos tekee paljon kotitöitä ja hoitaa lapsia, antaa naiselle omaa aikaa ja tilaisuuden omiin harrastuksiin. Joten jos nainen on suljettu neljän seinän sisään lasten kanssa ja hän käy ulkona vain matot tamppaamassa niin ymmärrän jollei se seksikään oikein jaksa innostaa.

yhteisiä halujahan voisi herätellä vaikka romanttisella, kahdenkeskisellä matkalla. Monille naisille käy lasten saamisen jälkeen että oma naiseus ja omat halut unohtuu kun pitää vaan palvella muita koko ajan. Matkalla on mahdollista irrottautua arjesta ja muistella että ai niin joo mähän pidänkin seksistä.

tsemppiä, puhukaa.
 
  • Tykkää
Reactions: Mies66
Oikea ratkaisu. Seksi on se parisuhteen "energialähde". Jos se toimii niin toimii muutkin arkiset asiat. Itsellä ei tule mieleenkään että sulkisin naiseni mihinkään häkkiin.

Kotihommat tehdään yhdessä (lapsia ei ole...). Tämä lähentää molempia kun esim. minä tiskaan ja emäntä hoitaa pyykit... Monesti hommat keskeytyy haliin, nauruun, pusuun ja sitten rakastellaan... :p Yhteistyössä on oikeasti voimaa!! :)
 
Kerrompa tähän oman tarinani, jospa tästä olisi hyötyä.

Aiemmassa seurustelusuhteessani oli tuollainen ongelma. Minua ei haluttanut syytä en itsekkään tiedä, mutta koko ajatus läheisyydestä ällötti koska en jaksanut "ruveta harrastamaan seksiä". Mies taas kinusi koko ajan ja tuli siihen lääppimään että etkö vois antaa ja miks et anna ja blaa blaa.. Silloin tällöin nöyrryin ja annoin miehen toimittaa tehtävänsä "jos se nyt antaisi minun olla pari viikkoa rauhassa periaatteella". Mutta toisaalta kaipasin läheisyyttä, halailua, hyväilyä, pussailua, mutta en voinut tehdä näitä kun sehän johtaisi seksiin tai niin se mies varmasti luulisi jos häneen koskisin. Pattitilanne. Tämä suhde päättyi eroon miehen hakiessa seksiä suhteemme ulkopuolelta. Syytin itseäni, mitäs olin niin pihi.
Nykyään minulla on mies, joka halailee, pussailee, hellii ja hyväilee. Vähän väliä joka päivä päivittäin ja minä häntä. Mutta siinä ei ole painostusta seksiin. Ei edes pienintäkään viitettä että hyväilyn pitäisi johtaa siihen. Ja kas kummaa.... joka kerta minä toivon asian johtavan siihen. Mutta miespä "kiusoittelee" parikin päivää ja se kiihottaa minua suunnattomasti. Minäkin haluan nyt halailla ja hyväillä ja täysin spontaanisti nämä "leikit" johtavat sänkykamarin puolelle välillä kun on jo oikeasti ihan pakko saada. Joskus menee muutama päivä ilman seksiä joskus seksiä on muutaman kerran päivässä. Ja yhdessä olo on aivan mahtavaa.

Omasta mielestäni ongelmaan voisi kokeilla seuraavanlaista ratkaisua: Sano naisellesi että haluaisit halailla ja suudella ja hyväillä, mutta painota ettet halua mitään muuta. Hyväile ei niin herkistä paikoista, halaa ja rutista ja suutele hellästi. Anna naisellesi mahdollisuus tuntea olonsa rakastetuksi ilman että sen täytyy päätyä seksiin. Kun tämä alkaa sujua, niin hipaise jossainvaiheessa herkempiä alueita suudelman ja halauksen päätteeksi, mutta jätä asia siihen.. Jatka tätä kiusoittelua. Kohta nainen tulee vapaaehtoisesti pussailemaan ja halailemaan sinua, älä anna sen vielä johtaa seksiin. Kuullostelkaa toisianne missä vaiheessa uskaltautte pidemmälle. Kärsivällisyyttä ja paljon uudenlaista hellyyttä toisillenne, niin hyvällä tuurilla seksiä voi ollakin jo vaikka kerran viikossa, sehän on jo 52 kertaa vuodessa!
 
Jos ei kerran päivässä saa pimppaa niin mie kiipeilen seinille.... Toki meillä halitaan ja pussataan ilman seksitarkoitusta..... Monesti vaan menee että ensin halitaan hellästi viattomasti ja parin minuutin päästä lentää housut molemmilta lattialle ..... ;)
 
Viimeksi muokattu:
On varmasti hyvinkin yleistä että nainen (joskus tietysti mieskin) haluaa vain 10 kertaa vuodessa tai luultavasti ei juuri koskaan mutta välillä suostuu velvollisuudesta. Jos itse haluaisit paljon enemmän niin sitten melkein kannattaa kumppania vaihtaa, eihän tuossa ole mitään järkeä. Mutta voihan siinä jotain temppua kokeilla, jolla tilanne voisi kääntyä. Perussääntö on se, että mitä enemmän toinen haluaa ja vonkaa, sitä vähemmän se toista kiinnostaa. Jossain vaiheessa ei sitten enää kiinnosta ollenkaan (ainakaan sen oman miehen kanssa - muut miehet saattavat kyllä kiinnostaa, vaikka naisesi ei tietenkään ikinä myönnä että vika on sinussa, tai siis teissä). Anyway, tuollaisen pattitilanteen korjaamiseen tuskin auttaa mikään muu kuin saada naisesi todella uskomaan, että seksin harrastaminen loppuu nyt tähän. Sano että haluat pitää taukoa seksistä kun siitä tuntuu olevan enemmän stressiä kuin iloa (teille molemmille). Sano että voitte halailla tms. mutta seksiin se ei johda. Että et enää aio tehdä aloitetta, vaan jos jonain kauniina päivänä aiotte sänkyyn päätyä niin sitten naisesi saa tehdä aloitteen. Jos vielä parin kuukauden päästä naisesi on vain helpottunut tilanteesta, niin sitten ei auta muu kuin panna eukko pihalle tai ottaa itsellesi rakastajatar (kumpi sitten mielestäsi on vähemmän moraaliton teko). Jos taas suhteellanne on mitään tulevaisuutta, niin paineen poistuminen saa vaimosi taas kiinnostumaan sinusta. Ai niin, muista niiden parin kuukauden aikana keskittyä täysillä itseesi ja kaikkeen mikä tuo sinulle iloa (paitsi seksiin) ja yritä itsekin asennoitua niin että vain sinä itse voit tehdä itsesi onnelliseksi ja et sinä mitään pakkoseksiä vaimolta tarvitse. Päiväunet saavat riittää (niihinhän sinä muutenkin joudut yleensä tyytymään).
 
  • Tykkää
Reactions: Metsäpeikko

Yhteistyössä