Voiko seksiä ostamalla korjata pohjilla oleva seksuaalinen itsetunto

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Mun seksuaalinen itsetuntoni on poljettu viemäriin kahden vuoden aikana.

Tapasin silloin miehen eroni jälkeen. Puhuimme seksistä avoimesti ja molemmat meistä pitivät samoista asioista. Myös samat uudet asiat kiinnostivat meitä. Sitominen, bdsm kokeilut ylipäätään, aktiivisuus osui kohdilleen jne.

Mies kertoi ettei halua kuulla minun seksuaalisuuteni historiaa MUTTA ajan edetessä alkoi kertoa epäsopivissa kohdin omaansa. Tästä tuli kierre, ensin kertoi sitten kielsi. Jäi kiinni valehtelusta, kertoi totuuden, kielsi sen jne. Ja tätä on jatkunut nyt vuosia.

Olen hajalla, rikki ja koen itseni todella vastenmieliseksi. Miksi minulle valehdeltiin?

Olen nyt miettinyt, jos ostaisin miespuolisen seksityöntekijän palveluita? Voisin rauhassa tutustua itseeni uudelleen.
 
vierailija
Miksi et alkuun sanonut myös hänelle ettet halua kuulla ja että lähdette yhdessä ns puhtaalta pöydältä. Ei ole mitään merkitystä mitä menneisyydessä on tapahtunut.
Miksi vertaat itseäsi johonkin muuhun kun mies haluaa harrastaa seksiä sinun kanssasi. Eikö se riitä?
Ei toinen ole voinut pettää sinua menneisyydessä. Oletko taipuvainen mustasukkaisuuteen ja kärsitkö heikosta itsetunnosta. Jos vastaus on kyllä niin hae itsellesi apua.
 
vierailija
Vastaus on että minulla on pitkä kokemus ostetusta seksistä jonka avulla olen saanut takaisin naiseuteni ja tunnen taas itseni halutuksi. Minut oli poljettu seksuaalisesti kykenemättömäksi lahnaksi.
 
  • Tykkää
Reactions: Fransiscus
vierailija
Vastaus on että minulla on pitkä kokemus ostetusta seksistä jonka avulla olen saanut takaisin naiseuteni ja tunnen taas itseni halutuksi. Minut oli poljettu seksuaalisesti kykenemättömäksi lahnaksi.
Eikö sinua häiritse se, että se maksettu tyyppi on upottanut vehkeitään ties minne, Hyi. Arvostan itseäni niin paljon, että ostan mieluummin laadukkaan dildon kuin jonkun Don Juanin palveluita.
 
vierailija
Suosittelen seksuaalineuvojan tapaamista ensin…
Tuollaiset tyypit ja terapeutit tms vie vain sinun rahasi. Ei ne sinusta ihmisenä välitä. Niille maksetaan siitä, että ne kuuntelee ja antaa neuvoja jostakin valmiista paketista niinku jokin tietyllä tavalla toimimaan ohjelmoitu robotti. Ei niillä juuri sinulle mitään erityistä ole. Ja sitten ne häipyy elämästäsi. Suosittelen ennemmin ystäviä elämääsi. Sellainen on loistava, joka ei ikinä sinua hylkää. Hänen ystävänsä myös ovat hyvä valinta.
 
vierailija
 
vierailija
Ostan nautintoa ja läheisyyttä lihaksikkaalta komealta mieheltä joka antaa orgasmi takuun, yhtään kertaa ei ole etten olisi räjähtänyt mielettömään orgasmiin. Hän tietää täsmälleen mitä tekee.
 
vierailija
Olen miettinyt itsetuntoni kohentamista valokuvauskeikalla tai useammalla erään naispuolisen alastonmallin kanssa... Tämä menisi ostetun seksin kategoriaan, koska ei hän ilmaiseksi anna kuvata. 150 euroa olikos se nyt kahden tunnin keikasta...
 

Yhteistyössä