Vuokran maksu luonnossa ?

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Onko kukaan oikeasti maksanut asunnon vuokraa tai vaikka auton huoltoa seksillä.
Vai onko ne vaan jotain fantasioita..
Kertokaa jos on ja miten se on edennyt siihen ja miten se on hoidettu..
 
vierailija
Olen antanut persettä muutamalle tutulle mekaanikolle joilla on kotona vaimo mutta mielenkiintoa miehiin… yllättävän yleistä… miehet yleensä paljon herkempiä esim ehdottamaan laskun pienentämistä suikkarilla.
 
vierailija
Meidän naapurissa asuu semmonen 30v partaa kasvattava ”uros”. Töissä jossain mainostoimistossa. Se ei uskalla vaimolleen kertoa että ei kåytönnössä osaa tehdä muuta kuin mainoksia tms. Useammankin kerran olen käynyt päivällä tekemässä perus remppaa ja hän kuitannut sen seksillä.
 
vierailija
Kävin auttelemasaa entistä. Nais ystävääni. Taulun kannatus reiän poraamista ja sen sellaista. Olin käynyt auttelemasaa pari kolme kertaa. Niin sanoin että täyy mäistä jotain saada.. Saat pillua Hän sanoi kun apteekin hyllystä. Joten siinä tuli muisteltu vanhoja hänen makuhuoneessaan. Aina välillä soitti vielä avun tarpeessa ja maksu oli aina sama.
 
vierailija
Maksan vuokran sekä pyllyn reiällä että pillulla.
Vuokra isännät omistavat tämän 16m2 putkan Herttoniemessä yhdessä, ne on ihan hulluja panijoita ja kumi käryy, mitäköhän pillereitä ne syö kun ne laukeaa ja homma jatkuu vaan, pisin aika yhdellä tauolla oli 5 tuntia nussimista. Kyllä sen kestää koska saan asua täysin ilmaiseksi sis sähköt vesi sähkötolppa ja sauna 1 x vko
 
  • Tykkää
Reactions: Fransiscus

Yhteistyössä