yhdyntäkipuja muilla?

  • Viestiketjun aloittaja tietämätön
  • Ensimmäinen viesti
tietämätön
hei! laitoin viestiä jo äitien terveys osioon mutta laitan nyt tännekkin kun se seksiin kuitenki liittyy...

elikkä onko kellään esiintyny yhdynnän aikana eri asennoissa minkäänlaista kipua??? olen tosi huolestunut asiasta ja haluisin tiedustella että onko tämä normaalia vai vaivaako joku?? kiitos paljon jos joku voisi kommentoida asiaa :flower:
 
oli
Mulla oli alkuraskauden aikana. En tiiä mistä johtu, hävis itestään. Mut oli joitakin viikkoja en muista tarkallee kuinka kauan. Siellä oli semmonen tietty kohta mihin osuessa kirpas. Mut tosiaan meni itestään ohi, eikä siihen muuta kutinaa yms. liittyny.
 
alabama
Täällä.. :wave:
Ollut jotain 6kk sellaista,että yhtäkkiä saattaa viiltää ikävästi.Ei riipu asennosta.Ja sit toisinaan saattaa tuntua siltä kuin mies tökkisi vehkeellään jotain möykkyä sisälläni,mies tosin ei tuntenu sellasta. :/

Joku sanoi joskus että jotkut kivut saattaa johtua peräsuolestakin? :whistle:
Mutta tietääkseni suoleni ovat ihan ok,että tiedä häntä.
 
tietämätön
mulla jatkunu nyt tosi pitkään, kuukausia... tuntuu siltä että se töksähtää johonki mistä sit hetkellinen särky tulee :ashamed: odottelen jos löytyisi muitakin, muuten kyllä pakko lähtee lääkäriin ku tutut sanoo ettei pitäs olla normaalia....
 
Mulla tuntuu kanssa sellanen vihlaisu, silloin jos mun jalat on miehen olkapäillä tai jos rakastellaan takaa päin ja jos mies työntää yhtään syvemmälle. Jos painan pyllyä sänkyyn päin silloin kun jalat on miehen olkapäillä, niin sit ei satu. Mulla ei ole tullut mieleenkään, että se vois johtua jostain vakavammasta, oon vain olettanut, että synnytykset on jotain muutosta saanut aikaan tuolla sisällä :/
 
mulla kans samoin kuin edelliselle.kivut alko ehkä synnytyksen jälkeen siis 6 v sitten.sattuu samat asennet ja vähän kaikki.nyt viimeks tuli vertakin,ei mitään haavoja yms.joskus kipu tuntuu alamahassa ja jos "rynkytys" jatkuu viel pitkään niin menee tuntokin ja tulee huono olo.enää ei tie mielikään kun pelkää ja etoo valmiiks.missä se oli kasvain?ja mitä suolisto ongelmia voi olle?mulla suolenkaa ongelmia ja jatkuva peräpukama.voiko olla yhteyttä?
 
Näin on
On myös sellaisia yhdyntäkipuja, jotka voivat johtua vain rajuudesta tai naiselle vähän huonommasta asennosta. Mulle ei esim. sovi takaapäin kuin vain tietystä kulmasta. =)

Sitten luin vasta jutun, jossa kerrottiin endometrioosista ja sanottiin, että se myös voi aiheuttaa koviakin yhdyntäkipuja. Ja kuukautiskierron eri vaiheissa yhdyntä voi tuntua erilaiselta, kivuliaaltakin.
 
tietämätön
kiitos paljon noista vastauksista... helpotti kuulla jo se etten ole ihan ainut, sinä kellä se kasvain löydettiin niin voisitko vähän enemmän kertoa minkälaista kipua ja missä tuntu yms.
:flower:
 
Minulla on ainakin muutamia asentoja, jossai saattaa tuntua jotain sellaista kivun tuntuista tai jotain herkkyyttä, että vihlasee tai painaa. Kuten esimerkiksi, jos on ns. takaapäin, mutta seisovalteen ja taivuttaa itseään liian alas, niin tuntuu.. tosin minulla on kyllä gynen mukaan kuulemma aika matalat putket ns. tai paikat ja miehellä ei ole mikään kauhian pieni.. niin silläkin voi olla asiaa, että menee niin syvälle, että osuu jonnekkin herkkään paikkaan. Mutta sitten ihan kokeilemalla ja omalla asennolla, esim. kuinka paljon taivuttaa tai miten pitää selkää/lantiota, voi paljon vaikuttaa asiaan.<br><br>
 
blo
mulla kanssa ollut noin 2vuotta kipuja silloin jos mies työntää syvälle niin sattuu,pitäisiköhän siitä mennä lääkäriin?
alkoivat raskauden jälkeen.ja jos kasvain olisi ollut niin eikö sen huomaa ultralla kun synnytin noin 4kk sitten ja vielä keisarinleikkauksella...
 

Yhteistyössä