yhteissauna

  • Viestiketjun aloittaja minna
  • Ensimmäinen viesti
sohvis
Olen niin vanhanaikainen ja estoinen,en rohkenis mennä yhteissaunaan.Vaarana on,todennäköisesti alkaa muna seisomaan ihastellessa kauniimpaa sukupuolta ja alkaa naitattaa.Mihin ja kenen pimppiin munasi työnnät?Parempi välttää tällasia paikkoja.
 
......................
Uuu, minäkin haluaisin kokea tuollaisen yhteissaunan...häveliäs olisin kyllä ensin mutta JOS niitä ihania seisokkeja näkyisi niin kyllä niiden katsomisesta estoitta nauttisin. Eihän katsominen ketään vahingoita ja minusta miehen kyrpä on kiihottavaa katseltavaa...
 
Kevin-
Turkkilaisessa saunassa voi huoleti olla ujompikin, koska siellä on niin hämärää. Olen monesti ollut. Kerran menin suihkuhuoneesta ja suihkussa ollessa tuli erektio. Ajattelin kun meni, ei kukaan näe. Avasin saunan oven, katsoin ettei ole ketään. Menin istumaan ja hyväilin vähän itseäni. Sitten huomasin toisella seinustalla olevan kauniin naisen. Hän istui jalat levällään ja katsoi minua. Hyväili hieman jalkoväliään..... Hän tuli istumaan viereeni, samassa tuli saunaan muita. Hän katsoi kovaa penistäni, en peitellyt sitä. Hän katsoi ja sanoi saako hän koettaa? Muut ei huomannut, juttelivat keskenään. Hyväilin myös hänen kosteaa ja karvatonta pimppiä. Hän istui sillä tavalla ettei muut nähneet ja hän tyydytti minut kädellään. Yritin olla voihkimatta, ettei muut huomaa.....Spermat lenti kohti naista, lopuksi hän nuoleskeli käsistään viimeiset tipat......Olen usein muistellut tätä käyntiä, kun käyn aina yhteisissä saunoissa.
 
Samu.
Alkuperäinen kirjoittaja ......................:
Uuu, minäkin haluaisin kokea tuollaisen yhteissaunan...häveliäs olisin kyllä ensin mutta JOS niitä ihania seisokkeja näkyisi niin kyllä niiden katsomisesta estoitta nauttisin. Eihän katsominen ketään vahingoita ja minusta miehen kyrpä on kiihottavaa katseltavaa...
Tosi mies
 
sohvis
Hetero olen,silti haluaisin imuttaa kullia.Seisova kulli todella seksin näköinen.Samoin naisilla rinnat.Kiihottuneen naisen rinnat aivan mahtavat.Otan penispumpun ja alan pumpata.Senjälkeen turvonnutta penistäni runkkaan ja saan tyydytyksen pillunpuutteeseen.Naitattaa aivan sikana.
 
sohvis
Halukkaita yhteissanojia.Joko laitan tulen uuniin.Naiset ja miehet yhdessä saunomaan.Naiset pimppi märkänä,tisut töröllään.Miehillä kulli pystyssä.Joko aletaan herkuttelemaan.
 
hanuriin
Alkuperäinen kirjoittaja Likkakaveri:
Miksi Te yhteisssaunoista haikailevat ette käy nakurannoilla tyydyttämässä katseluntarvettanne ?
joutuu niin pitkältä tiiraamaa tavaraa, saunassa saa istua ihan kyljessä kiinni ja paikallaan pysyminen ja tuijottaminen on ok.
 
Saunoja
Ennen oli perheet yhdessä saunassa, isät äidit ja lapset. Sukupuolista kehittymistä oli jo havaittavissa. Rinnat alkoi jo tytöillä kasvaa, sekä häpykarvoitukset niin tytöillä ja pojilla. Eikä se ollut häveliästä, normaalia etenkin maaseudulla.
Vielä nykyisinkin kesämökeillä yhteissaunat on hyvin yleisiä. Eikä siellä ollut mitään häveliäisyyttä eikä ujostelua.
Itse olen nykyisinkin ollut kesämökeillä yhteissaunoissa. Joskus kiihottumista on tapahtunut puolin ja toisin.
 
Likkakaveri
Alkuperäinen kirjoittaja hanuriin:
Alkuperäinen kirjoittaja Likkakaveri:
Miksi Te yhteisssaunoista haikailevat ette käy nakurannoilla tyydyttämässä katseluntarvettanne ?
joutuu niin pitkältä tiiraamaa tavaraa, saunassa saa istua ihan kyljessä kiinni ja paikallaan pysyminen ja tuijottaminen on ok.
Kuinka niin pitkältä ?
Saahan sitä rannassakin asettua kohtuullisen matkan ( n 5 metriä )päähän ja antaa silmien levätä.
Ainakaan näin likkakaverina ei ole tavaran esittelijöistä pulaa:))
 
Pirjo_45
Alkuperäinen kirjoittaja Saunoja:
Ennen oli perheet yhdessä saunassa, isät äidit ja lapset. Sukupuolista kehittymistä oli jo havaittavissa. Rinnat alkoi jo tytöillä kasvaa, sekä häpykarvoitukset niin tytöillä ja pojilla. Eikä se ollut häveliästä, normaalia etenkin maaseudulla.
Vielä nykyisinkin kesämökeillä yhteissaunat on hyvin yleisiä. Eikä siellä ollut mitään häveliäisyyttä eikä ujostelua.
Itse olen nykyisinkin ollut kesämökeillä yhteissaunoissa. Joskus kiihottumista on tapahtunut puolin ja toisin.

yhteissaunat jo perhepiirissä ovat harvinaisia.
Mutta muutoin sekasaunat, vaikkapa N+M ja N+2M on ehkäpä lupaus jostain paremmastakin
 
läääh
Alkuperäinen kirjoittaja Likkakaveri:
Alkuperäinen kirjoittaja hanuriin:
Alkuperäinen kirjoittaja Likkakaveri:
Miksi Te yhteisssaunoista haikailevat ette käy nakurannoilla tyydyttämässä katseluntarvettanne ?
joutuu niin pitkältä tiiraamaa tavaraa, saunassa saa istua ihan kyljessä kiinni ja paikallaan pysyminen ja tuijottaminen on ok.
Kuinka niin pitkältä ?
Saahan sitä rannassakin asettua kohtuullisen matkan ( n 5 metriä )päähän ja antaa silmien levätä.
Ainakaan näin likkakaverina ei ole tavaran esittelijöistä pulaa:))
Juuri niin!! 5 metriä kauhea matka tiirailla pikkuisia pilluhuulia, toista se on saunan lauteilla jossa herkut on ihan "iholla"
 
naku-pelle
Alkuperäinen kirjoittaja Pirjo_45:
yhteissaunat jo perhepiirissä ovat harvinaisia.
Mutta muutoin sekasaunat, vaikkapa N+M ja N+2M on ehkäpä lupaus jostain paremmastakin
olisitko valmis saunomaan kanssani? saat ottaa tyttökaverin/kaverita mukaan! ja saisit myös sen lupauksen jostain paremmasta...
 
Likkakaveri
Alkuperäinen kirjoittaja läääh:
Alkuperäinen kirjoittaja Likkakaveri:
Alkuperäinen kirjoittaja hanuriin:
Alkuperäinen kirjoittaja Likkakaveri:
Miksi Te yhteisssaunoista haikailevat ette käy nakurannoilla tyydyttämässä katseluntarvettanne ?
joutuu niin pitkältä tiiraamaa tavaraa, saunassa saa istua ihan kyljessä kiinni ja paikallaan pysyminen ja tuijottaminen on ok.
Kuinka niin pitkältä ?
Saahan sitä rannassakin asettua kohtuullisen matkan ( n 5 metriä )päähän ja antaa silmien levätä.
Ainakaan näin likkakaverina ei ole tavaran esittelijöistä pulaa:))
Juuri niin!! 5 metriä kauhea matka tiirailla pikkuisia pilluhuulia, toista se on saunan lauteilla jossa herkut on ihan "iholla"
Onnea vaan valisemallanne saunatiellä. Höyryn läpihän ne pimpunhuulet sieltä jalkojen välistä esiin tulevatkin, hih !
Itse ainakin suunnistan tänäkin kesänä Pihlajasaareen, siellä on käärmenäyttely, nääs.
 
Mikael$
Yhteissaunoista tuli mieleen työporukka saunat. Monesti olen ollut saunailloissa, on otettu vähän miestä väkevämpää ja menty yhdessä saunaan.
Jostakin syystä aina porukka hajautuu ja tulee pieniä ryhmiä. Toiset on pukuhuoneessa ja toiset uimassa. Menin uimasta löylyyn, huomasin siellä olleen vain yhden naisen. Hän istui jalat levällään, pimpin huulet houkuttelevasti raollaan. "Tule vain seurakseni," hän sanoi. Istuimme lauteilla jutellen niitä näitä. Ei aikaakaan kun hänellä oli penikseni kädessään, kyyristyi ja otti syvälle suuuhun.......Siirryimme lämmöstä suihkun puolelle jatkamaan rakastelua.........
 
2 keros
Alkuperäinen kirjoittaja Ekstaasissa vieläkin:
Alkuperäinen kirjoittaja minna:
kävin tässä vähän aikaa ekaa kertaa yhteissaunassa, ja oli todella kiihottava kokemus. teki mieli tunkea sormet pilluun suihkussa sen jälkeen kun oli tullut pois saunasta. miehillä seisoi NIIN ihanasti siellä. oli ihanaa katsoa kun miehillä oli aluksi ihan velttona, mutta jo muutaman sekunnin kuluttua kun olivat tulleet saunaan, niin alkoi kalu nousta, pidetä ja paksuta niin ihanasti.....yhdellä miehellä oli ihana seisokki, oli ihan pystyssä vatsaa vasten....kalu nyki kiihottavasti. taidanpa mennä uudestaan heti kun tilaisuus....miesten kalut on ihania!!!
On vähän sama,kun kerrostalon "saunavuorot peräkkäin" Olin ja oon vieläkin Rva Mies kun lähti yövuoroon,ei edellisen saunavuoron "jättikalu" lähtenytkään saunasta. Ihailin samaa ilmiötä useastikin.Eikä kenenkään tartte olla utelias,Kyllä siellä "MUUTAKIN" tapahtui!!!!! Pitikö sinun toi kertoo?? Oli tosi herkutteluaaahhh!!! Yö vuorossa
 
Nuorena naisena
asustelin viiskytluvulla rakennetussa kerrostalossa, jossa oli yksi sauna keskellä ja pesuhuoneet kahdella sivulla. Sauna-aikaa tais olla niin, että puoli tuntia löylyhuonetta ja sitten piti tulla pois, koska seuraava asukas tuli toiselta puolen. Mutta toisen puolituntisen sai pitää omaa pesuhuonetta.
Saunassa oli kait alkuperäiset puuovet, joissa oli uudet lukot saunanpuolella, mutta vanhat avaimen reijät oli jätetty tukkimatta. Meillä oli seinänaapurin sinkkumiehen kanssa peräkkäiset vuorot. Monta kertaa viihdytin itseä sillä, että jäin pesuhuoneeseen tiiramaan avaimen reijästä, kun tää kaveri tuli saunaan. Kyllä värisytti nähdä sen pitkänä riippuva kalu, jota se epäilyttävän usein hyväili saunassa. En tiedä tajusiko se, että naapurin likka kiihottuu oven takana, kun usein jätti saunan ja pesuhuneen välisen oven auki. Sen vuoden aikana kun asuin sinä yksiössä, näin ainakin viisi kertaa kun se kaveri tyydytti itseään saunassa, ihan loppuun asti. Kerran näin senkin, kun sillä oli joku pimu vieraana ja ne meni kaksin saunaan. Kaveri oli muna pystyssä sen likan tisseissä kiinni koko ajan, mutta ei ne panneet saunassa kuitenkaan, vaikka mä kuinka toivoin.
Rappukäytävässä vaan moikattiin, mutta ei kaveri ehkä tiennyt, miten tarkkaan hänen housujen sisällön tiesin.
 
Ekstaasissa vieläkin
Alkuperäinen kirjoittaja Nuorena naisena:
asustelin viiskytluvulla rakennetussa kerrostalossa, jossa oli yksi sauna keskellä ja pesuhuoneet kahdella sivulla. Sauna-aikaa tais olla niin, että puoli tuntia löylyhuonetta ja sitten piti tulla pois, koska seuraava asukas tuli toiselta puolen. Mutta toisen puolituntisen sai pitää omaa pesuhuonetta.
Saunassa oli kait alkuperäiset puuovet, joissa oli uudet lukot saunanpuolella, mutta vanhat avaimen reijät oli jätetty tukkimatta. Meillä oli seinänaapurin sinkkumiehen kanssa peräkkäiset vuorot. Monta kertaa viihdytin itseä sillä, että jäin pesuhuoneeseen tiiramaan avaimen reijästä, kun tää kaveri tuli saunaan. Kyllä värisytti nähdä sen pitkänä riippuva kalu, jota se epäilyttävän usein hyväili saunassa. En tiedä tajusiko se, että naapurin likka kiihottuu oven takana, kun usein jätti saunan ja pesuhuneen välisen oven auki. Sen vuoden aikana kun asuin sinä yksiössä, näin ainakin viisi kertaa kun se kaveri tyydytti itseään saunassa, ihan loppuun asti. Kerran näin senkin, kun sillä oli joku pimu vieraana ja ne meni kaksin saunaan. Kaveri oli muna pystyssä sen likan tisseissä kiinni koko ajan, mutta ei ne panneet saunassa kuitenkaan, vaikka mä kuinka toivoin.
Rappukäytävässä vaan moikattiin, mutta ei kaveri ehkä tiennyt, miten tarkkaan hänen housujen sisällön tiesin.
Olen juuri se rouva,kerroin juuri vastaavanlaisen kerrostalon sunavuoroista,Meillä oli illan viimeisin vuoro,Kaveri oli "kova mies"Eikä sumeillut Molemmat ovet lukkoon,ja lauteitavasten homma hoitui "enkä valita,ettei olis kannattanut!!
 
Kunnon "MAILAA"
Alkuperäinen kirjoittaja Ekstaasissa vieläkin:
Alkuperäinen kirjoittaja Nuorena naisena:
asustelin viiskytluvulla rakennetussa kerrostalossa, jossa oli yksi sauna keskellä ja pesuhuoneet kahdella sivulla. Sauna-aikaa tais olla niin, että puoli tuntia löylyhuonetta ja sitten piti tulla pois, koska seuraava asukas tuli toiselta puolen. Mutta toisen puolituntisen sai pitää omaa pesuhuonetta.
Saunassa oli kait alkuperäiset puuovet, joissa oli uudet lukot saunanpuolella, mutta vanhat avaimen reijät oli jätetty tukkimatta. Meillä oli seinänaapurin sinkkumiehen kanssa peräkkäiset vuorot. Monta kertaa viihdytin itseä sillä, että jäin pesuhuoneeseen tiiramaan avaimen reijästä, kun tää kaveri tuli saunaan. Kyllä värisytti nähdä sen pitkänä riippuva kalu, jota se epäilyttävän usein hyväili saunassa. En tiedä tajusiko se, että naapurin likka kiihottuu oven takana, kun usein jätti saunan ja pesuhuneen välisen oven auki. Sen vuoden aikana kun asuin sinä yksiössä, näin ainakin viisi kertaa kun se kaveri tyydytti itseään saunassa, ihan loppuun asti. Kerran näin senkin, kun sillä oli joku pimu vieraana ja ne meni kaksin saunaan. Kaveri oli muna pystyssä sen likan tisseissä kiinni koko ajan, mutta ei ne panneet saunassa kuitenkaan, vaikka mä kuinka toivoin.
Rappukäytävässä vaan moikattiin, mutta ei kaveri ehkä tiennyt, miten tarkkaan hänen housujen sisällön tiesin.
Olen juuri se rouva,kerroin juuri vastaavanlaisen kerrostalon sunavuoroista,Meillä oli illan viimeisin vuoro,Kaveri oli "kova mies"Eikä sumeillut Molemmat ovet lukkoon,ja lauteitavasten homma hoitui "enkä valita,ettei olis kannattanut!!
Valitit nautinnosta hyvä "rouva"Paras oli pesuhuonee ja pukusuojan penkki Vuosiluvulla sauna -70 luvun loppu Terveiset sulle;toivon uusintaa?
 
sali runkkari
kiihotta todella ppaljon olla yhteis saunas, mulla rupee aina seisoo ku tulee nainen sisään saunaan, oon pari kertaa runkanut siel et nainen/ naiset on nähny, aina joku jäänyt katsomaan ja ruvennut sitten itse hieromaan itseään. vielä odotan sitä kun joku nainen rupeaa minua hyväilemään ;) käyn yhdellä salilla turussa ;)
 
Sabina28
Kiva että täällä on muitakin yteissaunaharrastajia :). Minä olen jo tarinani kerran kertonut, mutta se ketju pistettiin heti lukkoon joten taidan olla puuttumata tähän keskusteluun. Sen verran voin sanoa että eilen oli saunavuoro (asun kerrostalossa) ja tänään on rento olo sekä minulla että alakerran miehellä :)
 
taivaankukka
koska miehet ei tykkaa musta. Musta olisi niin kiva menna yhteissaunaan ja sit olis ihanaa, jos miehet kattois mua ja ma kelpaisin, vaikka olen lauta. Jos mies sitten tarttuisi mua saparoista ja sanoisi etta "hyvat suihinottokahvat", niin ma oisin niin onnellinen. Mut ei sellasta tapahdu. Ja hyva, etten mene yhteissaunaan, koska siella on toi sabina, joka on mun mielesta huora, koska se harrastaa seksia.
 
taivaankukka
Me kaydaan saunassa yhdessa koko perhe. Se on kivaa kun mummo ja pappa tulee mukaan myos. Me voidaan auttaa toisiamme ajamaan bikinirajat ja pesemaan kaikintavoin muutenkin. Tosin isalla kay aina seisomaan kun me kaikki pestaan sen penis yhdessa.
 

Yhteistyössä