Yksin etelässä 2

Pari päivää meni Reetan kanssa mukavasti paikkoja katsellessa ja altaalla auringosta nauttien. Yöt olivat kuumia vaikka huone jäähdytetty olikin! Sitten seurasi päivä jolloin Reetta lähti Bangokiin ja hyvästelin hänet vielä aamulla rajulla rakastelulla. Mahtava pakkaus tämä lomatuttavuus.
Itse vietin pari päivää meren rannalla aurinkoa ottaen ja kävin myös sukellusmatkalla lähisaarilla. Heräsin eräänä aamuna hieman myöhemmin koska olin edellisenä iltana istunut aika myöhään eräässä musiikkibaarissa. Maan tavan mukaan myös naisseuraa oli tarjolla runsaasti, mutta itse tyydyin kuitenkin vaan istumaan nuorten tyttöjen kanssa drinkillä enkä sen enempää.
Kaupungin tyttöbaarit olivat aika rauhallisia kuitenkin ja varsin siistejä. Huoneen ovelle koputettiin ja siellä oli siivouskärryjen kanssa sama kaunis tyttö joka oli nähnyt minut ja Reetan kesken rakastelun. Hän kysyi voisiko tulla ja päästin hänet sisään ja menin itse suihkuun. Siivoojat liikkuvat pääsääntöisesti pareittain ja aika nopeasti hän vanhemman työkaverinsa kanssa oli sijannut vuoteen ja siistinyt hieman parveketta.
Tulin suihkusta ja kävelin pyyhe vyötäisillä parvekkeelle. Vanhempi siivooja meni ulos ja siirtyi seuraavaan huoneeseen ja nuori nainen meni kylpyhuoneeseen siistimään sitä. Kuivattelin itseäni lämpimässä aamussa ja otin kuivaustelineeltä uimahousuni. Pudotin pyyhkeen ja olin vetämässä uikkareita ylös kun tyttö tuli kylppäristä ja katsoi minuun. Viivästytin pukemista ja hänen katseensa osui kaluuni jonka hitaasti piilotin uimahousujen sisään. Paransin vielä kouralla sen asentoa tiukoissa housuissa ja katsoin häntä silmiin astuen huoneeseen. Hän oli hämillään mutta punehtuvat posket osoittivat myös kiihotusta.
Tartuin hänen olkapäihinsä ja käänsin kasvot kasvojani vasten ja kerroin englanniksi hänen olevan kaunis. Kysyin hymyillen osaisiko hän Thaihierontaa. Tyttö vähän hätkähti ja katsoi varovasti taakseen ja sanoin pikaisesti jotain josta en saanut selvää. Kysyin uudelleen ja hän vastasi ”later”. In the evening”
Nyökkäsin ja hän poistui kiireesti työparinsa perään. Päivä kului rannalla ja sieltä palatessa kävin syömässä paikallisessa ja palasin huoneeseen. Katselin TV:stä BBC uutisia aikani kuluksi ja kävin myös suihkussa ajatellen lähteväni jonnekin musiikkibaariin iltaa viettämään. Samalla oveen koputettiin varovasti. Avasin sen ja tyttö oli siinä vähän arkana ja kysyi ” Massage?”
Nyökkäsin hymyillen ja päästin hänet sisään. Juttelimme hetken ja hän osasi jonkin verran englantia ja ilmeisesti ymmärsi paremmin kuin puhui. Hän oli siviilivaatteissa jotka koostuivat farkuista ja puserosta.
Hänellä oli pieni laukku josta hän otti öljypurkin ja nyökkäsi vuodetta kohden ja pyysi minut makuulle vatsalleni. Riisuin paidan ja housut ja päälle jäi vain alushousut. Kaadoin meille drinkit ja sitten asetuin makuulle leveälle parivuoteelle sen keskelle.
Tyttö riisui farkut ja tuli vuoteelle polvilleen ja hieroi öljyä käsiinsä ja selkääni. Taidokkaat pienet kädet alkoivat tehdä taikoja ja hän tosiaan osasi hieroa. Aika monet tekevät Thaimaassa myös sivutyötä ja niin teki myös hän. Nautin hieronnasta ja noin puolen tunnin päästä Mai, se oli hänen nimensä, pyysi minua kääntymään.
Hän taittoi vuorotellen molempia jalkojani ja käsitteli pohkeet ja sääret. Puseron napit olivat joko auenneet tai sitten se oli harkittua koska hänen kauniit rintansa pilkistivät liivien takaa varsin hyvin esiin. Pienet pyöreät reidet osuivat omiini kun hän istui niiden päälle hieron rintalihaksiani.
Lämmin naisen vartalo sai minut kiihottumaan ja kulli oli jo puolikovana. Mai siirtyi alemmas ja alkoi käsitellä lopuksi jalkapohjiani ja oli sängyn päädyssä polvillaan. Hänen katseensa osui kasvaneeseen kulliin joka pullotti pikkuhousujen sisällä. Hän tuijotti kohoumaa posket hieman punaisina ja naurahdin kertoen hänelle että se oli hänen ansiotaan. ”Very Big. Very Nice” mai sanoi kikattaen ja se oli sen verran selvä viesti että päästin nyt jo kovan kullin vapaaksi puristuksista jolloin se ponnahti vatsaa vasten. Olin ajellut sen juuri aamulla ja Mai tarttui siihen pienellä kädellään voimakkaasti. Tyttö runkkasi kyrpää hitaasti ja sen paksuus korostui hänen harvinaisen pienen kätensä takia entisestään.
Yletyin juuri hänen paitaansa ja avasin loput napit. Rinnat olivat edelleen liivien sisällä ja Mai irrotti otteen kullista ja vapautti rinnat liivien kahleista. Tummat nännin nipukat olivat pystyssä ja iho hieman kanalihalla halusta.
Vedin hänet päälleni ja suutelin tätä haluttavaa pientä naista himokkaasti. Kielemme leikkivät toinen toistemme suussa ja puristelin pientä peppua joka tuntui kiinteälle ohuen kankaan läpi.
Pikkarit liukuivat alas ja pian sormeni löysi pienen litimärän vaon. Mai istui rinnalleni ja vedin hänen kasvojen lähelle ja aloin nuolla kosteaa kuumaa pillua. Hän inisi kovaa ja puhui äidinkielellään jotain josta en ymmärtänyt sanaakaan. Jatkoin käsittelyä ja nautin kuumasta raikkaan makuisesta vaosta.
Hän kääntyi ympäri ja olimme 69 asennossa jolloin hänen koko alapäänsä oli kuin tarjottimella edessäni. Pientä naista oli helppo kohotella ja sain nyt nuolla pillua ja peppua ja välilihaa oikein antaumuksella. Kullini upposi hänen suuhunsa ja pienet sormet puristelivat kiveksiä välillä hellästi välillä rajummin samalla kun ahnaat huulet ja kieli käsittelivät kullia joka sentiltä.
Mai työnti peppuaan minua vasten kun kieleni upposi anukseen ja hän melkein kiljui nautinnosta. Käänsin hänet selälleen ja levitin jalat erilleen ja nojauduin hänen päälleen käsieni varaan. Pieni käsi veti kullista ja setti sen vaolle. Työnnyin sisään hitaasti, sentti sentiltä ja hän työnsi vastaan. Aloimme naida hitaasti mutta pohjaan asti ja hänen lantionsa pyöri samassa edestakaisin. Pillu oli kuuma, kostea ja ihanan ahdas. Kun vedin kullin melkein ulos puristui hänen vaginansa isoa terskaa vasten niin että pelkäsin laukeavani liian pian.
Nostin tahtia ja hänen huutonsa koveni ja pää alkoi heittelehti edestakaisin. Kyrpä takoi pientä pillua ja en välittänyt vaikka laukeaisin. Imin rintojen päitä ja taoin samalla kullia sisään ja ulos. Mai laukesi kiljuen ja tunsin myös laukeavani.
Vedin kullin ulos ja Mai tarttui siihen tuijottaen sykkivää kullia kuin transsissa. Hän otti sen suuhunsa ja puristeli kiveksiä jolloin aloin tulla. Sperma lensi tytön suuhun ja osa valui leualle, mutta valtaosan hän nieli. Ihana sykkivä orgasmi piti minua kauan silmät kiinni nautinnon huipulla jonka jälkeen rojahdin vuoteelle tämän ihanan tytön viereen.
Suutelin häntä omaa makuani maistaen ja Mai käpertyi kainalooni jossa hän olikin pitkään kuin turvassa.
Kävimme suihkussa jonka jälkeen hänen oli lähdettävä. Toki häntä ei saisi nähdä hotellihuoneessa joten tarkistin käytävän ennen kuin hän lähti. Sovimme tapaamisen seuraavaksi illaksi ja lupasin viedä hänen naapurikylään syömään. Toki halusin päivällisen lisäksi syödämuutakin…..
 
  • Tykkää
Reactions: Helminetti

Yhteistyössä