Yksin mökillä2

Aikaa edellisestä mökkitarinasta on nyt 1 ½ vuotta. Eletään syksyä ja olen tavallaan poikamies. En kuitenkaan eronnut, mutta vaimo on kahden vuoden komennuksella kehitysaputyössä ulkomailla ja näemme aika harvakseltaan.
Mökillä käyn lähes joka viikonloppu edelleen ja naapurina pysynyt Arja Pekka miehineen. Uuteen tapaamiseen meillä on ollut mahdollisuus vain kerran jälkeenpäin. Se tapahtui pikaisesti mökin terassilla, mutta sen jälkeen olen vain katsellut Arjan houkuttelevaa olemusta hänen käyskennellessään rannalla.
Olin sopinut treffit tapaamani naisen kanssa. Hän oli Malla, n 40-vuotias sairaanhoitaja pienen paikkakunnan terveyskeskuksesta. Malla oli aika erikoinen tapaus. Loukkasin käteni kaatuessani kalliolla ja kävin keväällä paikkauttamassa sitä terkkarissa jolloin näin hänet eka kertaa.
Malla oli pitkä ja aika kookas nainen. Onneksi olen itse pitkä mies, sillä 180 senttinen nainen vaikuttaa vieressä todella pitkältä. Mallalla on pitkät jalat ja leveä lantio. Sairaanhoitajan asu ei ollut paljastanut takamuksen eikä reisien muotoja, mutta avonaisen napituksen takia olin saanut vilkaista rintavarustusta joka oli mahtava. Rinnat eivät olleet kovin pystyt, eivätkä sillä painolla voineet maan vetovoimaa vastustaakaan.
Mallalla oli lyhyet, lähes siilit hiukset ja nilkassa erikoinen tatuointi. Olimme tapaamisen jälkeen olleet Facebook kavereita ja kerran kävimme elokuvissa ja sen jälkeen yhdellä oluella. Silloin Mallalla oli kesämekko lähes nilkkoihin asti, mutta yläosasta varsin avokaulainen. Rinnat olivat todella suuret ja niiden väli houkutti minua niin, että paljastin ajatukseni Mallalle varmaan selvästi. Hän vain hymyili tyytyväisenä eikä sen jälkeen varonut vilauttamassa niitä kumartuessaan pöydän yli puhuessaan kanssani. Kesämekon ohut kangas paljasti takamuksen olevan samaa kaliiberia.

Nyt Mallan bussi pysähtyi pysäkille ja hän astui ulos mukanaan olkalaukku sekä reppu jossa varmaan yöpymistarvikkeet, koska olimme sopineet että hän viettää luonani myös seuraavan päivän. Minulla oli syysloma ja hänellä huomenna vuorotyöläisen vapaapäivä. Naapurimökit hiljaisena näin arkena syyskuussa.
Mallalla oli vaaleat farkut joiden lahkeet jättivät osan pohkeesta paljaaksi ja ne todella korostivat hänen uhkeaa takamustaan ja pyöreitä mahtavia reisiä. Hän ei näyttänyt juurikaan lihavalta vaan enemmänkin voimakkaalta. Päällään hänellä oli tiukka vaalea paita, ja ruskea nahkapusero. Hiukset oli käsitelty niin, että ne osittain olivat pystyssä ja hän oli meikannut itsensä aika upeasti. Hänestä sai intiaanimaisen vaikutuksen vaikka punapää olikin.
Korvissa ja nenässä korut joita ei töissä voinut käyttää.

Kirkolta oli vartin ajomatka mökille ja matkalla jutustelimme lähinnä arjen asioita ja kuulumisia. Perille päästyämme näytin hänelle pienen vieraiden makuusopen jonne hän heitti repun ja samalla avasin kuoharipulloa kun hän katseli ympärilleen.
Istuimme tuvassa mukavasti ja siemailimme juomiamme. Malla näytti seksikkäältä ja haluttavalta siinä nojatuolissa toinen jalka allaan ja ohut pusero päällään. Minulla teki mieli, ja uskon että myös hänellä. Olimme viime viikkoina lämmittäneet toinen toistamme verkossa ja mitä lähemmäs tapaaminen tuli, sitä kuumemmaksi myös tekstit. Malla oli antanut minun ymmärtää että oli tosi seksuaalinen ja osaksi vihjaili kokeilunhaluun jossa ei ollut rajoja!
Malla nousi ylös ja nojautui pöytää vasten katsellen merelle. Avokaulainen paita paljasti uhkeiden rintojen välin ja niiden kauniin sileän ihon. Työnsin käteni selkämyksen rintojen ihoa vasten ja sanoin ” ne ovat niin ihanat”: ”Kiitos Ilpo, mukava että pidät. Jos haluat niin voit toki katsella niitä lähempääkin” sanoi Malla ja hänen äänensä oli muuttunut käheämmäksi. Enää meidän ei tarvinnut kainostella ja miettiä miksi tässä ja nyt olimme. Malla suoristautui ja avasi hitaasti napin kerrallaan ja sen jälkeen riisui paidan paljastaen punaiset pitsiset rintaliivit joissa oli mustia koristeita.
Ne olivat todella kovilla varustuksen painosta ja hän astui ihan eteeni avaten nyt takaa liivien hakaset ja vapauttaen rinnat kahleistaan. Ne heilahtivat esiin ja laskeutuivat hieman alemmas. Nielaisin halusta ja otin toisen pyöreän ja painavan rinnan kouriini ja lipaisin isoa nänniä kielelläni. Molemmat kourat tarvittiin sen hyväilyyn ja silti osa oli vapaana. Nuolin ihania rintoja vuorotellen ja nousin itse myös ylös. Huulemme yhtyivät suudelmaan ja hänen suunsa oli todella märkä ja halukas. Hän puri hellästi kieleeni ja supisi suuhuni: ” Ihanaa olla täällä. Haluan sua Ipe, Haluan naida sua ja antaa sun naida mua” Purista mun tissejä lujaa Ilpo…ne tykkää siitä!!!”
vetäydyin hänestä hieman erilleen ja puristin molempia nyt kovempaa ja suutelin naiseni kaulaa ja suuta. Hän huohotti ja tunsin kuinka hän kouraisi etumustani voimakkaalla otteella. Nyt Malla tunsi kovan kullini farkkujen läpi ja työnsi minut sohvalle istumaan.
”Riisu ne pois kulta niin minäkin otan housut pois!!”
Hän kääntyi ympäri ja riisui tiukat housunsa sentti sentiltä ja painaessaan ne nilkkoihin pyllisti minua päin. Mustanpunaiset stringit eivät peittäneet kuin ainoastaan paisuneen häpykummun ja peppureiän, mutta valtavat pakarat olivat aivan silmieni edessä. Potkaisin omat farkkuni lattialle ja kun Malla kääntyi riisuin myös ohuet tangat joiden sisälle ei kulli enää juuri mahtunut.Malla katsoi kiimaisena kun paljastin ison elimeni. Olin lomalla ollessani saunassa ajellut kaikki karvat pois ja kesällä myös ottanut aurinkoa alasti, joten alapääni oli sekä ruskettunut että sileä. Nojauduin selkänojaan ja kyrpä ulottui yli navan katsellessani Mallan yllättynyttä ilmettä! Hän riisui pikkupöksynsä ja sieltä paljastui puoliposliini pillu ja alavatsassa punainen tiheä, mutta lyhyt karvoitus joka oli leikattu sydämen muotoon. Se oli kuin koru!!
” Nuole mun pillua Ipe…. ja persettä myös” Malla sanoi ja nostin toisen jalan olkapäälleni ja tukeutui sohvan takana seinään. Aloin nuolla märkää vittua ja levittelin sormella paisuneita huulia erilleen. Hän maistui ja tuoksui ihanalle kiimalle. Sormet kastuivat hunajasta ja kutittelin niillä piukkaa anusta joka kuitenkin otti ne mielellään vastaan.

Välillä katsoin ylös Mallaan joka silmät kiinni nuoli rintojen kärkeä puhuen kiihottavasti rumia:
” Saat Ipe pian panna mua…ihanalla kullilla nussia mua…Malla saa kyrpää,,,ooooooohh”
Kullini päähän oli tullut jo monta tippaa ja sitä särki aivan kuin se halkeaisi.
Malla nosti jalan pois ja kääntyi ympäri lattialle polvilleen. Valtava perse houkutteli edessäni ja astuin hänen taakseen ja kyykistyin. Lämmin käsi tarttui kyrpään ja ohjasi minut huulilleen. Työnsin sen sisään hitaasti katsellen sentti sentiltä kuinka iso kyrpä työnsi huulet erilleen ja upposi kuumaan onkaloon. Aloin panna rytmikkäästi ja Malla huohotti ja ulisi välillä huutaen elimiemme nimiä eri tavoin. Ihana kulli muuttui isoksi kyrväksi riippuen miten kovaa panin. Mallan sormi upposi peppuun ja pian siellä oli toinen sormi kaverina. Kullin varsi tunsi Mallan sormen liikkeet välilihan läpi ja lisäsin tahtia vaikka tiesin että pian minulta tulisi.
”Odota kulta. Ei vielä ei vielä” huohotti Malla koska varmaan tunsi että alan laueta. Hän nousi ylös ja otti laukustaan pitkän tupladildon ja liukasteainetta jota siveli pitkän punaisen tekokalun varteen.
”Sanoin että minäkin panen sua ja samalla saan sun ihanaa kyrpää.”
Hänen äänensä oli todella käheä ja hän tuijotti kivikovana edessään heiluvaa kullia kuin noiduttua. Hän alkoi nuolla sitä ja samalla hänen kätensä hieroi pakaroitani. ”Ihana kyrpäIpe” hän sanoi hengästyneenä ja samalla kaatoi käteensä mansikanmakuista geeliä. Kullin imeminen oli taivaallista ja samalla tunsin kuinka sormi työntyi peppuuni. Melkein taju lähti kun samalla toinen kives oli Mallan suussa.
Nyt hän komensi minut lattialle istumaan ja asetuimme siihen vastakkain jalat ristissä. 40 senttinen liukas dildo upposi Mallan anukseen jonka jälkeen hän työnsi toisen, hieman ohuemman pään minun peppuuni. Nyt hän alkoi työnnellä lanteitaan ja tekokalu liikkui molempien sisällä samalla kun hän runkkasi märkää isoa kulliani,
Sitten Malla ohjasi kyrvän pilluunsa ja nojautui taaksepäin pyörittäen isoa persettään hurjasti edestakaisin. Minulta alkoi tulla ja Malla kiljui kun puristin toisella kädellä isoja meloneja kovakouraisesti ja panin vastaan minkä pystyin.
Tuntui että minulta tuli kaikki mitä miehessä voi olla ja rojahdin selä’lleni makaamaan kulli Mallan mirrissä ja tekopenis edelleen sisässämme.
Meni kauan ennen kuin käännyin ja otin ison ihanan naisen kainalooni ja jäimme vierekkäin makaamaan. Kotvan kuluttua nousimme ja aloimme valmistaa iltapalaa ennen odottavaa kuumaa yötä…..!!

Kiinnostaisiko tämän tarinan jatko???
 

Yhteistyössä