Yleinen kysely miehille ;)

Elikkäs, koska vähän väliä netissä luetuista tutkimuksista on selvinnyt että miehet tykkäävät kurvikkaista, mutta ei kuitenkaan ylipainoisista ja selluliittisista naisista ja pitkät sääretkään ei nykyisin tutkimuksen mukaan enää säväytä miehiä, niin kertokaapas miehet että mikä näin kesä aikaan teitä viehättää naisissa (mihin kiinnität silmää heti)? ;)
 
Hymyyn ja ilmeeseen. Joku on peppumies ja joku tissimies, mä katon hymyä. Yleensä se tapa, jolla nainen kantaa kroppansa. Terve itseluottamus näkyy kauas ja on kaunista. Tietty kiva kesämekko on plussaa ;)
 
Niin, luulenpa, että mieltymyksiä on monia.
Itse pidän, jos naisesta jotenkin välittyy positiivinen energia - hymy, ulospäinsuuntautuneisuus, avoimuus. Että nainen on sinut itsensä ja kroppansa kanssa, kantaa itseään ylväästi.
Eikä tietenkään solakkuus pahaa tee.
 
Heti kiinnittyy katse pyllyyn. Mietin, miltä tuntuisi touhuta noiden kankkujen välissä, onko tiukka pesä, mille maistuu kun nuolen orgasmin hänelle! Sitten katson tissit ja kasvot viimeisenä :p. Naiseni oli kesällä 75kg ja nyt 80kg. En saa millään pidettyä näppejäni irti hänestä kun on niin mehevä naaras, aina on seksi mielessä... :p
 
  • Tykkää
Reactions: Metsäpeikko
Olen jo suhteemme alussa 13 vuotta sitten päättänyt olla pettämättä. Tulen myös pitämään päätökseni sillä rakastan vaimoani.
Kuitenkin toisten naisten katselun ja seksistä unelmoinnin sallin itselleni. Olen kuitenkin aina hyvissä ajoin tehnyt yrittäjille selväksi olevani varattu ja uskollinen.
Asiaan: Seksuaalisesti viehättävä nainen voi mielestäni olla melkein minkä näköinen tahansa. On vaikeaa selittää miksi joku viehättää ja kiihottaa, kun joku toinen ei niinkään. Se tulee jotenkin alitajunnasta. Nainen voi olla pyöreä, hoikka, vanha, nuori, pitkä, lyhyt tai mitä tahansa.
Osaan kyllä helpommin sanoa mistä en pidä:
-Poikamainen peppu
-Selkeät viikset
-Tupakointi
Näitä jos löytyy niin se on ehdoton "ei missään nimessä kiinnosta!".
Ja niin... tylsä vastaus ehkä, mutta kyllä se on se kokonaisuus joka kiehtoo tai sitten ei. Katselen kyllä varmaan enimmäkseen rintoja ja persettä, mutta saatan kiihottua minkälaisista tisuista tahansa. Myös reisiä tulee katseltua paljonkin ja pimpin kohdallekin.
Vaimo joskus loukkaantui kun en huomannut aina hänen uutta kampaustaan, hiusten väriä tai irtoripsiä. Nykyisin hän tietää että huomaan kyllä hänet, mutta vähän eri asioita kuin hän aluksi kuvitteli. Huomaan mitkä rintaliivit paidan alla on, tai onko niitä. Huomaan myös mitkä pikkarit on hameen tai housujen alla. Josta tulikin mieleeni että pikkareiden muodon näkyminen vaatteen läpi saa kiinnostukseni heräämään. Kai se on joku fetissi.
 
"Se jokin" on hiukka vaikeasti määriteltävissä oleva asia, mutta sellaisen olen pannut merkille, että aika tavalla tämä tiivistyy niinkin vähän mainittuun seikkaan kuin ryhti!

Ryhti on ruma sana ja maistuu peruskoulun liikuntatunnille, mutta silti. Kropan mallille ja painoindeksille on ihan sama, kun naisella on ryhti. Se kertoo, ettei tälle naiselle sukupuoli ole vamma vaan ylpeyden aihe.
 
  • Tykkää
Reactions: Mies66
Aries 78
Itse katson kokonaisuutta, en ole erikseen rinta- taikka peppumies. Itse katson kasvoja, silmät ja hymy on ne asiat jotka iskee ensimmäisenä silmään. Sellainen pieni hymy ja pilke silmäkulmassa on paljon parempi mitä vesirajassa oleva minihame ;)
Tietenkin on pukeutumisessa jotain väliä, ei välttämättä iske silmään huppari, verkkarit ja nahkakengät yhdistelmä :)
 
Minullakin kiinnostuksen herättää yleensä ensin naisen itsevarmuus / tunne että hän on sinut itsensä kanssa.
Fetissit tietenkin heti seuraavana, eli rinnat ja kengät :ashamed:
Nykyään oikeastaan pahin turn-off on kaarituetut tai T-paitarintsikat.
 
Viimeksi muokattu:
SPS
Ensimmäisenä katson silmiin. Ja silloin, jos ja kun katse huomataan ja siihen vastataan hymyllä, niin ne nauravat silmät ovat ihan parasta :)
Muutamiin sellaisiin silmiin olen törmännyt, että polvet ovat melkein notkahtaneet.

Muuten tunnustaudun siihen joukkoon, joka pitää muodoista. Ne eivät ole mikään vaatimus, vaan tulevat kaupan päälle jos ovat tullakseen. Omalla kullalla ne muodot ovatkin tismalleen sellaiset kuin haluan. Pienessä varressa D75-rinnat, jotka ei edes roiku, kapea vyötärö mutta lantiota silti on. Paljon kuntoilua harrastaneena vie kroppaansa ryhdikkäästi.
 
  • Tykkää
Reactions: HraHuu
..., niin kertokaapas miehet että mikä näin kesä aikaan teitä viehättää naisissa (mihin kiinnität silmää heti)? ;)
Ryhti rävähtää silmille heti, sitten kasvot ja ilme. Totisuus pannassa. Vaatetus pitää olla siisti, mutta saa olla provosoiva, seksikäs. Hiusten puhtaus tärkeä.
Ei mitään hodarivartaloa, vaan solakka, mutta ei laiha. Miellellään pidempi kuin lyhyt. Ja kesällä varsinkin hame ja korkkarit. Ei mitkään huimat, vaan semmoiset, että pystyy sulavasti liikkumaan.

Boizyjee@gmail.com. Salasana audiv8. FB,, spämmätkääää
Liikaa ulkomaan kieltä.
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä