Yli 35 vuotiaiden vauvakuumeilua vuodelle 2019 & 2020

:):)Vihdoin täällä taas :) totta tosiaan opiskelu vie nyt aikaa.

Pahoittelut bluehorse tädistä :unsure:

Hiekkiksellä jännät paikat :love: paljon (y)(y) sinne!

Täällä ollaan pysytty terveenä koko talvi, ihme kyllä :)

Omaa ).( ovis oli ja meni, tunnisti kyllä varsin hyvin :ROFLMAO: ja talletukset tehty, viikon päästä testaillaan. Meillä on nyt myös lääkäriaika varattu lapsettomuushoitoihin, kaikki mun kokeet oli kunnossa ihme kyllä... Mutta luulen että mun munasoluissa se vika piilee jos jossain, niin oli esikoisen aikaankin (n)
Plussaan en edelleenkään jaksa uskoa luomusti, ja ens viikollahan se selviää. Hyvää on nyt ainoostaan se että kierrot olleet suht säännölliset (y)

Mitäs muuta teille kuuluu? Mä voin listaa tehdä kun koneelle pääsen, näin puhelimella vähän vaikee. Mut jos listalle halukkaat laitatte valmiiks tiedot eli nimimerkki, ikä, yrityskuukaudet (y)
 
  • Tykkää
Reactions: Hiekkasärkkä79
Jännää on jännitellä teidän muiden puolesta :) Kertokaahan miten etenee

Itellä 7.2. kierukan poisto, suositeltiin varaamaan aika menkkojen aikaan ja tein työtä käskettyä. Tuntuisi kierron oireiden perusteella että pitäisi osua ajoitus ihan kohdalleen. Jännittää että sattuuko se poistaminen, kun ainakaan laittaminen ei ollut mitään mukavaa puuhaa (ja tietysti just joku harjottelija/kandi laittamassa huraa).

Eli ei oo kauaa kun täälläkin ollaan yrittäjien listalla! :D
 
  • Tykkää
Reactions: Hiekkasärkkä79
:):)Vihdoin täällä taas :) totta tosiaan opiskelu vie nyt aikaa.

Pahoittelut bluehorse tädistä :unsure:

Hiekkiksellä jännät paikat :love: paljon (y)(y) sinne!

Täällä ollaan pysytty terveenä koko talvi, ihme kyllä :)

Omaa ).( ovis oli ja meni, tunnisti kyllä varsin hyvin :ROFLMAO: ja talletukset tehty, viikon päästä testaillaan. Meillä on nyt myös lääkäriaika varattu lapsettomuushoitoihin, kaikki mun kokeet oli kunnossa ihme kyllä... Mutta luulen että mun munasoluissa se vika piilee jos jossain, niin oli esikoisen aikaankin (n)
Plussaan en edelleenkään jaksa uskoa luomusti, ja ens viikollahan se selviää. Hyvää on nyt ainoostaan se että kierrot olleet suht säännölliset (y)

Mitäs muuta teille kuuluu? Mä voin listaa tehdä kun koneelle pääsen, näin puhelimella vähän vaikee. Mut jos listalle halukkaat laitatte valmiiks tiedot eli nimimerkki, ikä, yrityskuukaudet (y)
@minnuli2011 kiva kuulla susta:)! Ja hienoa kun sulla opnnot etenevät. Itselläni opinnot etenevät vähän nihkeästi, kun töitäkin pitää tehdä ja perhettä "kaitsea" samalla jne.. No, päivä kerrallaan!
Ja hei onnea matkaan piinailuun, hyvä että tallettelut tuli siellä tehtyä ajallaan:D!

Omasta puolestani, alkaa vaikuttaa siltä että tallettelut on myös tehty sattumoisin ajallaan.. nyt kp32/28-29 menossa. Menemme mieheni kanssa viikonloppuna hotelliyötä viettämään, taidan sinne ottaa mukaan testin niin voisimme yhdessä testailla tilannetta:love:!

Kiitos jos pykäät meistä listan:)! Ei stressiä sen suhteen.
Minä: Hiekkasärkkä79, 37, tammikuu -17/heinäkuu-, kp32/28-29, 3.lapsi

Kuulumisiin taas :)!

T: Hiekkis
 
Jännää on jännitellä teidän muiden puolesta :) Kertokaahan miten etenee

Itellä 7.2. kierukan poisto, suositeltiin varaamaan aika menkkojen aikaan ja tein työtä käskettyä. Tuntuisi kierron oireiden perusteella että pitäisi osua ajoitus ihan kohdalleen. Jännittää että sattuuko se poistaminen, kun ainakaan laittaminen ei ollut mitään mukavaa puuhaa (ja tietysti just joku harjottelija/kandi laittamassa huraa).

Eli ei oo kauaa kun täälläkin ollaan yrittäjien listalla! :D
@Taartsan Moikka:)!
Tsemppiä kierukan poistoon! Sehän on tässä jo ihan kohta(y) Minulla ei ole omakohtaista kokemusta kierukanpoistosta, mutta ystävien kautta on. Ystäväni otti ennen poistotoimenpidettä panadol 500mg ja burana 400mg molemmat alle. Ensin yksi lääkäri ei sitä saanut pois, sitten konsultoitiin osaavaa gynegologia jolla kului hommaan ehkä minuutti:LOL: eli kunhan ei kandi ole kyseessä niin hienosti se menee(y)Pidän peukkuja.

Laita Taartsan Minnulille hänen pyytämänsä tiedot, kun ennätät, niin saadaan meistä kaikista listaa:) kiva seurata mikä kenelläkin tilanne, listasta se on helpompaa kuin selaamalla kaikki tekstit läpi;).

Itselläni piinailu jatkuu vielä viikonloppuun.
Oma tuntemukseni on, että jotain tässä nyt on meneillään. Hengästyn helposti, aamupala ei maistu mutta kahvi kyllä maistuu, irtokarkit eivät mene alas millään eikä suklaa mikä on aivan kummallista. alavatsaa turvottaa ja kuljenkin hiphop-varusteissa palaverista toiseen:Dheh. Mielialani ovat olleet normaalia ärhäkämmät, reagoin herkemmin tulistumalla tai pahoittamalla mieleni. Yöt ovat täynnä unia ja katkonaisia.
Niin, ja menkkoja ei kuulu ei.

Jos tämä nyt on plussa ja pysyy matkassa, olen yhtäaikaa hämmentynyt ja ikionnellinen. Opiskelut ja työt mietityttävät yllättävän paljon, vaikka uskonkin että asiat järjestyisivät. ehkä se on tämä "kypsä" ikä 37v, ja elämänkokemus joka kolkuttelee ;). Kun 25v ja 27v sain ensimmäiset lapseni, ei ollut tällaista huolen tunnetta, vedin bailatino-tunteja vielä ison mahankin kanssa ja ohjasin liikuntatapahtumia myös;)asiakkaita tosin huvitti muumimainen olemukseni. Nyt en tiedä yhtäkkiä mitä uskallan ja mitä en, epävarmempi olo. Melkein kuin olisin taas ensikertalainen mutta aiempaa epävarmempi:rolleyes: osasinkohan selittää...

Tuli pitkä teksti pohdiskeluja, toivottavasti joku jaksoi lukaista:love: kaikille kivaa torstaita sinne, ja plussia sekä yrityksiä odotellessa mennään(y)

T. Hiekkis
 
Hei siinä listan alkua, sitä vaan jokainen palstailija muokkaamaan omalta kohdalta (y):love:
Tokihan siihen voisi lisätä vielä piinailijat ja plussanneet kun sen aika on ;)
Mulla nyt just hieman kiire vaan kun pitäisi hypätä opiskelun ihmeelliseen maailmaan taas :ROFLMAO::geek:

Hiekkis, miten sä maltat olla testaamatta? :LOL: mä ootan nyt jo ens viikkoa vähän näillä fiiliksillä o_O:ROFLMAO:

Omaa napaa sen verran pikaisesti, että tosiaan en usko plussaan, ei tunnu yhtään miltään. Ei siis oireita mihinkään suuntaan. Jotenkin luulen että ees jotenkin huomaisin jos jotain olis tapahtunut, tässä äärimmäisen herkässä kropassani (n):ROFLMAO:
 
  • Tykkää
Reactions: Hiekkasärkkä79
En muista olenko tähän ketjuun jo itseni tyrkännyt mutta tulen mukaan jos saan tulla.. :)

Olen tänävuonna 35v Ennestään 5 lasta ja ekaa yhteistä yritetty nykysen miehen kanssa nyt alkoi yk 5. Pillereitä mussutin tuossa ennen kun jätin pois ja kierto vaikuttanut aika säännöllisesti kp 14-15 tullut ovis ja kierto kestänyt 25-27

Mies on ihan mukana tässä vauva touhuilussa ja tietää mun ovikset vaikkakin viime talketukset menivät mönkään.
Nytkin jo kavasti oottaa että menkat loppuisi että pääsisi alottelemaan

Kp 3 tänään.
 
En muista olenko tähän ketjuun jo itseni tyrkännyt mutta tulen mukaan jos saan tulla.. :)

Olen tänävuonna 35v Ennestään 5 lasta ja ekaa yhteistä yritetty nykysen miehen kanssa nyt alkoi yk 5. Pillereitä mussutin tuossa ennen kun jätin pois ja kierto vaikuttanut aika säännöllisesti kp 14-15 tullut ovis ja kierto kestänyt 25-27

Mies on ihan mukana tässä vauva touhuilussa ja tietää mun ovikset vaikkakin viime talketukset menivät mönkään.
Nytkin jo kavasti oottaa että menkat loppuisi että pääsisi alottelemaan

Kp 3 tänään.
@tänttähäärää moikka ja tervetuloa porukkaan :)!
Ihana kuulla että teillä mieskin täysillä mukana(y) uusi kierto on aina uusi mahdollisuus, pidän peukkuja.
Teilläkin ns uusioperhe siis kyseessä?
Sama täällä;) tuleva vauva olisi sitten perheen neljäs lapsi ja minun ja mieheni ensimmäinen yhteinen.

@minnuli2011 no huonosti jaksan odottaa :X3: kun on sellainen olo että vauva olisi nyt tulossa..:barefoot:! La-su testaan miehen kanssa,
Palaan su tai ma asiaan...:D!
Peukkuja myös sinne, ja aurinkoa viikonloppuun!
 
@tänttähäärää moikka ja tervetuloa porukkaan :)!
Ihana kuulla että teillä mieskin täysillä mukana(y) uusi kierto on aina uusi mahdollisuus, pidän peukkuja.
Teilläkin ns uusioperhe siis kyseessä?
Sama täällä;) tuleva vauva olisi sitten perheen neljäs lapsi ja minun ja mieheni ensimmäinen yhteinen.

@minnuli2011 no huonosti jaksan odottaa :X3: kun on sellainen olo että vauva olisi nyt tulossa..:barefoot:! La-su testaan miehen kanssa,
Palaan su tai ma asiaan...:D!
Peukkuja myös sinne, ja aurinkoa viikonloppuun!

Kyllä uusioperheellä mennään.(Voi mies parkaa mihin on itsensä saanut ) mulla siis ennestään 5 lasta ja miehellä 0
yhteinen eka haaveissa välillä tuntuu että ollaankohan vähän hätäsiä mutta kun tuntuu että tässä nyt on se oikee että mitä sitä jarrutteleen. (köhköh ei olla vielä vuottakaan oltu yhdessä) Ikää ny kuitenkin jo että ei tässä nyt voikkaan ihan vuositolkulla odottaa.
 
@tänttähäärää olen samaa mieltä siinä että ikä alkaa tulla vastaan meillä yli 35v kuumeilijoilla:LOL:halusimme tai emme. Tosin luin juuri että kiinteistöpomo Kaisa Liskihän sai kuopuksensa 44-vuotiaana, mutta hän kirjoittikin että ei ole vieläkään oikein toipunut yövalvomisista nyt kun lapsi on 6-vuotias(muistaakseni).
Lisäksi itse ajattelen myös sitä että haluaisin olla mahdollisimman kauan lapseni elämässä tukena ja turvana, sillä koskaan ei tiedä loppuuko elämä 60- vai 100-vuotiaana.

Olen jo katsellut äitiysvaatteita netistä, Bebes -sivustolta, H&M:ltä ja Zalandolta. mitenkäs te muut..:)? Suosittelen tukivyön hankintaa, itselläni siitä oli aiempien lasten kohdalla apua kun iso vatsa alkoi usein supistella, helpotti oloani. Bebesissä on hyviä.

Ps: Käyn muuten nyt ostamassa pari r.testiä ja huomenna testailua sitten...!!!

Viikonlopputerkuin: Hiekkis:)
 
Mää en oo uskaltanu vielä mitään raskauteen liittyvää kattella en vaatetta enkä mitään.Tuntuu että raskautuuko sitä enään ikinä.
No raskaustestejä kyllä eilen tilasin jo valmiiksi kun oon sellanen hätänen testailija. Ja tuntuu et käsittelen tulevan menkatkin aina helpommin kun on eka tehnyt 2-3 negaa ni sit menkkojen alotus ei tunnu niin pahalta.

Mullahaan ei vauvakuumetta ollut kyllä nuo 5 palosireeniä pitävät kiureisenä mutta mies sen sitten sai muhun iskettyä.
Ja sillai ollaan molemmat kyl ihan höpsähtäneitä että esim kirppareilta katseltu vauvan vaatteita ja vaunujakin käytiin kattomassa mutta mitään ei osteta ennen ku testi näyttää plussaa.Kun ei tiädä kauanki tässä joutuu odottomaan.

Mies on kyllä niin tosissaan mukana oli netistä lukenut että sylki hidastaa siittiöitä? vai tappaa? no sano että mun ovis viikolla ei sitten ole imeskelyä :) ja jalat kohti taivasta ja mitä popoakonsteja niitä nyt olikaan,no oli kuitenkin perehtynyt. ihanaa etten oo ainoo höslä :)
 
  • Tykkää
Reactions: Hiekkasärkkä79
Hiekkiis joko on uutisia? :)

Tänttähäärää, ei olla mekään oltu vielä vuotta yhessä ja hyvin pian tehtiin päätös et katotaan tuleeko vauvaa vai ei.. Ja siltähän tää näyttää että ei vaan tuu mitenkää helposti :ROFLMAO:

Meillä siis myös uusperhe, mulla yksi lapsi ja miehellä kaksi. Yks yhteinen vielä siis haaveissa :love:
Päätettiin hyvin pian alkaa siis yrittää koska mullakin 35v kohta tulee täyteen ja kun oon kärsinyt lapsettomuudesta niin aika ryminällä edetty. Mutta ekaa kertaa elämässä kaikki tuntuu niin oikeelta :)
Mä tein tänä aamuna dpo11 onestepin liuskan ja negahan se :ROFLMAO: en ees oota plussaa mut pakko oli kokeilla :LOL: ja sama fiilis mulla kun tänttähääräällä et menkat ei tunnu niin pahalta kun ehtiny testaa negoja :ROFLMAO: tää naisen ajatusmaailma... ;):ROFLMAO:

Missä muut, mitä kuuluu kiertoihin? :)
 
No niin.. täällä tehtiin aamulla testi ja kirkas plussahan sieltä tuli :love:!!!
Aviomieheni sanoi että hän jo tietää sen (??) joten hänen ei olisi tarvinnut kuulemma edes testata, no mutta oikeassahan hän oli:LOL:!
Eli ääk, laskurin mukaan LA 2.10.2017 mutta en ole kyllä varma mistä se laskeminen pitäisi aloittaa.. oli se outo viikon kestävä vuoto kesken e-pilleriliuskaa.

Toivon niiiiiin kovasti teille muillekkin plussia ja onnea yrkkäämiseen, tulkaapa samaan lokakuisten porukkaan nyt rytinällä ystävät:)(y)!

Täällä jatkan totuttelua ja ihmettelyä, onnellinen olo:).
Vain muutamille läheisille olen kertonut, lapsille kerromme vasta myöhemmin.
Neuvolaan pitää varmaan soittaa..?
Yritä tässä nyt keskittyä opiskeluun ja töihin, ei helpottanut vaikka piinailu loppuikin näin ihanasti..

Odottelen nyt sitten että mitä seuraava viikko tuo teille tullessaan, kirjoitelkaapa uutisia:barefoot:!

T: pregnant and amazed Hiekkis:giggle:
 
Voi että miten ihana uutinen Hiekkis :):love::love::love: ihan mieletöntä!!! Älä nyt vielä meitä kuitenkaan kokonaan hylkää ;) toivottavasti kaikki menee hyvin!!

Mä oon huomannut yhden asian kotona mun ja miehen välillä... On jo sen verran noita pettymyksiä tullut ettei kumpikaan halua tai uskalla puhua testintekopäivästä kun se pettymys on taas oven takana. Aiemmin ollaan siis ääneen haaveiltu että josko nyt olis tärpännyt... Nyt meill on vähän kuin sanaton sopimus että ei haaveilla ja ootella turhaan taas plussaa. Aika jännää jotenkin...
No... Ehkä tää tyyli sopii nyt tähän hetkeen paremmin kun hyvin.
 
Voi että miten ihana uutinen Hiekkis :):love::love::love: ihan mieletöntä!!! Älä nyt vielä meitä kuitenkaan kokonaan hylkää ;) toivottavasti kaikki menee hyvin!!

Mä oon huomannut yhden asian kotona mun ja miehen välillä... On jo sen verran noita pettymyksiä tullut ettei kumpikaan halua tai uskalla puhua testintekopäivästä kun se pettymys on taas oven takana. Aiemmin ollaan siis ääneen haaveiltu että josko nyt olis tärpännyt... Nyt meill on vähän kuin sanaton sopimus että ei haaveilla ja ootella turhaan taas plussaa. Aika jännää jotenkin...
No... Ehkä tää tyyli sopii nyt tähän hetkeen paremmin kun hyvin.
@minnuli2011 kiitos onnitteluista:love:!!!
Toivon tositosi kovasti sinulle ja muille meidän palstailijoille onnea matkaan, että pian onnistaisi kaikilla meillä!
Toivon että minun plussani valaisi teihin muihinkin uskoa siihen että aina on plussamahdollisuus:) ja että kyllä se sieltä tärppää.
En aio jättää teitä, kohtalotovereita ollaan ja yhdessä piinaillaan ja yrkkäillään :barefoot::love:!

Ymmärrän hyvin tuon tunteen, että ei puhuta testaamisesta vaan odotellaan miten käy. Itselläni oli vähän samat fiilikset, enhän ensin oikein saanut edes testattua. Sitä ei haluaisi odottaa liikaa ettei "tipu liian korkealta". Mutta kaikesta huolimatta on hyvä säilyttää se iloinen odotus ja jännityksen kipinä kaikessa hiljaisuudessa:) elämä kun on ihmeellistä ja yllättää.

Itsekkin olen siis 37v nyt ja lokakuussa 38v. Ikä luultavasti näyttäytyy jollain lailla jossain vaiheessa raskautta, aika näyttää. Toivon pysyväni hyvässä kunnossa ja että synnytys sujuisi ongelmitta.
Oireista: Täällä tissien jomotus lisääntyy ja nännit ovat arat, häpyliitosta (luu emättimen päällä) jomottaa, nenä on aivan tukossa, pidsattaan useammin kuin usein ;) ja finnejä pukkaa joka paikkaan. Ja RV 5 lähti tänään käyntiin. Eli oireet alkoivat hahmottua itselleni hiljalleen about..RV4-5 välillä.

Odottelen kovasti teidän muiden kuulumisia ja tilannepäivityksiä:) ihanaa maanantaita kaikille!

T:yhtäkkiä aamuvirkku Hiekkis
 
Hei kaikille! Ilmoittaudun mukaan kuumeilemaan. Olen juuri täyttänyt 35v. ja vähän kyllä jännittää miten mahtaa raskautuminen onnistua. Itsellä ennestään 2 lasta, 5 ja 7v. Nyt siis toiveissa itselle kolmas, mutta miehelleni vauva olisi ensimmäinen. Yhdessä ollaan oltu nyt puol vuotta, mutta ajateltiin että kun kumpikin tätä haluaa niin mitä sitä turhaan odottelemaan. Itelläkin kun tätä ikää jo on Joulukuussa jätettiin ehkäisy pois ja nyt yk 2 menossa. Nyt kp 20/28. Nyt sit jännäillään ja koitetaan pitää näpit irti vielä hetki testeistä
 
Yli 35 vuotiaiden vauvakuumeilua :love:


-Taaartsan, 35v, yk 1 02/2017 (kierukan poisto 7.2.), 1.lapsi
-Minnuli2011, 34v, yk 6, 2.lapsi, kp23/30
-KatjaMarika, 35v, yk 2, 3.lapsi, kp20/28


Plussanneet

-Hiekkasärkkä79, 37, 01/2017-07/2017, 3.lapsi, kp32/28-29
 
Saako udella kuinka vanhoja teidän muiden miehet kenellä ei entuudestaan lapsia siis miehellä oo? Meitä näyttää täällä olevan jotka uuden miehen kanssa yritetään ekaa yhteistä.
Me ollaan oltu10kk yhdessä ja lokakuussa söin vikat pillerit.
Muokataas vielä että marraskuussa muutettu yhteen ja tammikuussa kihloihin.
Eli onhan tässä nopeasti edetty mutta tuntuu vaan että se oikea löytynyt ja tämän onnen kruunaisi pieni yhteinen vauva ,joka kylläkin antaa itseään nyt odottaa.Mutta toivottavasti tämän vuoden puolella tulisi toivottu plussa.

Jos ovis tulee samoihin aikoihin kuin ennenkin saa sitä odottaa kp14


Nyt kp 5/25-27
 
Viimeksi muokattu:
Kiva huomata että täällä tuntuu olevan useampi melko samanlaisessa elämäntilanteessa oleva :)

Mun mieheni on 28v. Onnellisten sattumien kautta tutustuttiin ja rakastuttiin veljeni häissä. Helmikuun alusta asutaan virallisesti saman katon alla :love:
 

Yhteistyössä