yli-viiskymmpiset naiset ja seksi

  • Viestiketjun aloittaja arvo survo m
  • Ensimmäinen viesti
Leikkikalu32
Olen aina haaveillut olevani vanhemman naisen leikkikaluna :). Mikä onkaan kiihottavampaa kuin n. 40-50.v kaunis, kiimainen, hieman tukeva kotirouva pitää päästä kiinni ja pakottaa nuolemaan pillua eri asennoissa :)...wau... Tälle fantasialle tuleekin aina runkkailtua :).

Harmittaa kun ei tullut fantasiaa koskaan toteutettua, elän nyt hyvässä parisuhteessa ja en kumminkaan pettäjä tyyppiä, vaikka ajatus kovasti kiihottaakin, mutta jos ero tulisi hankkisin itselleni ehdottomasti vanhemman naisen joka saisi käyttää minua vapaasti hyväkseen (en kumminkaan ruma ole, uskon että kelpaisin monellekkin).

Miten muuten...Katseletteko ja fantasioitteko te 40-50.v naiset usein nuoremmista miehistä, kun näätte niitä esim. kadulla? Itse jo 32.v :(
 
aina
Olen aina haaveillut olevani vanhemman naisen leikkikaluna :). Mikä onkaan kiihottavampaa kuin n. 40-50.v kaunis, kiimainen, hieman tukeva kotirouva pitää päästä kiinni ja pakottaa nuolemaan pillua eri asennoissa :)...wau... Tälle fantasialle tuleekin aina runkkailtua :).

Harmittaa kun ei tullut fantasiaa koskaan toteutettua, elän nyt hyvässä parisuhteessa ja en kumminkaan pettäjä tyyppiä, vaikka ajatus kovasti kiihottaakin, mutta jos ero tulisi hankkisin itselleni ehdottomasti vanhemman naisen joka saisi käyttää minua vapaasti hyväkseen (en kumminkaan ruma ole, uskon että kelpaisin monellekkin).

Miten muuten...Katseletteko ja fantasioitteko te 40-50.v naiset usein nuoremmista miehistä, kun näätte niitä esim. kadulla? Itse jo 32.v :(

Olen 53 ja seksisuhde 66.Eli olen toteuttanut fantasian,vaikkakin vanhemmalla iällä.
 
Viimeksi muokattu:
Antti
Kyllä me viiskymppiset osaamme sänkyhommat ja miehen käsittelyn varmasti kakskymppistä paremmin. Ja kun on hoitanut kroppaansa ja alapään lihaksiaan (kuten minä ) on ihana nautinto naida kanssani, sanoo mieheni ja salarakkaani.

Yhdyn mielelläni edelliseen. Vaikka takaapäin. Kyllä kaikki tapaamani aktiiviset 50+ ovat sitä parasta mitä mies voi saada. Siinä ei ole enää turhia odotuksia jostain kaukaisesta tulevaisuudesta, vaan naidaan sitä hetkeä, joka on saatavilla sillä hetkellä välittämättä muusta, tyhjistä lupauksista ja haaveista. Oli sitten kyseessä ns. vanhapiika tai viiden pojan äitee. Kyllä siellä tiedetään kuinka tavaraa käytetään ja annetaan sen tuntua. Kaikki haluavat itselleenkin jotain ja tarjoukseen pitää vastata sen mukaisesti. Ole ottamasi luottamuksen arvoinen. Pistä oma puhtaus, kieli ja sormet peliin tarvittaessa.
 
Viimeksi muokattu:
japi2
Alkuperäinen kirjoittaja lipittäjä;8957679:
Ei vanhan naisen pillua nuole, nuoren on kuin parasta sisäfilettä nötkötin hinnalla, ja ihana lohenmaku, yli 3-kymppinen on tunaa, 40-kymppinen eltaantunutta silakkaa ja 50-risat kapakalaa. Itse en vanhaa pillua nuolisi.
vanha liha on parasta jos on huolehdittu hygeiinistä on ihan samanlaista kuin kolmekymppinen kokemusta on aina 75 saakka
 
aikuinen_nainen
Olen aina haaveillut olevani vanhemman naisen leikkikaluna :). Mikä onkaan kiihottavampaa kuin n. 40-50.v kaunis, kiimainen, hieman tukeva kotirouva pitää päästä kiinni ja pakottaa nuolemaan pillua eri asennoissa :)...wau... Tälle fantasialle tuleekin aina runkkailtua :).

Harmittaa kun ei tullut fantasiaa koskaan toteutettua, elän nyt hyvässä parisuhteessa ja en kumminkaan pettäjä tyyppiä, vaikka ajatus kovasti kiihottaakin, mutta jos ero tulisi hankkisin itselleni ehdottomasti vanhemman naisen joka saisi käyttää minua vapaasti hyväkseen (en kumminkaan ruma ole, uskon että kelpaisin monellekkin).

Miten muuten...Katseletteko ja fantasioitteko te 40-50.v naiset usein nuoremmista miehistä, kun näätte niitä esim. kadulla? Itse jo 32.v :(

Ei koska tulee helposti äitimäinen olo :D poitsujen kanssa.Miehen tulee olla vähintään 35. Olen ollut tosin "ihastunut" yhteen alle kolmekymppiseen koska hänessä oli jotain minuun vetoavaa, ja hänkin oli sitten minuun heh, mutta en voisi enkä voinut silloinkaan edes kuvitella menevän sänkyyn niin nuoren kanssa.
 
Viimeksi muokattu:
vanhanen nainen
miten suhtautuvat yli-viiskymppiset seksiin ja uusiin kokeiluihin?
Olen 52 v nainen ja elän seksuaalisesti elämäni parasta aikaa. Enää ei stressaa pikkuasioista, kuten vartalon epäkohdista. Ei tarvitse pelätä raskautta. Ei kun menoksi vaan. Kaikenlaista on tullut kokeiltua ja intoa riittää. Muna päivässä pitää lääkärin loitolla. Ja vanhenevan naisen limakalvot pysyvät kunnossa, kun harrastaa säännöllisesti seksiä.
 
Viimeksi muokattu:
55 mies
Olen 52 v nainen ja elän seksuaalisesti elämäni parasta aikaa. Enää ei stressaa pikkuasioista, kuten vartalon epäkohdista. Ei tarvitse pelätä raskautta. Ei kun menoksi vaan. Kaikenlaista on tullut kokeiltua ja intoa riittää. Muna päivässä pitää lääkärin loitolla. Ja vanhenevan naisen limakalvot pysyvät kunnossa, kun harrastaa säännöllisesti seksiä.


Onpa, onpa, meillä nimenomaan limkalvojen kuivuteen liittyen seksi on jäämässä kokonaan pois, tai niin rouva ainakin sanoo. Itseäni tilanne piinaa pirusti. Niin mielelläni tekisin ja kokeilisin mitä vain - mutta mikään ei käy. Muutoin elämä on ihan mallillaan, lapset elää tahoillaan omaa elämäänsä, meillä molemmilla työ kuviot suht ok. Rouvaa tämä ei tunnu haittaavan juurikaan. Olen aivan äimänä tästä viesti ketjusta ja hehkutuksesta kuinka seksi on niin mahdotoman hienoa > 50v naisten kanssa kun itse koitan opettaa itseäni hyväksymään, että sitä ei enää ole eikä tule.
 
Viimeksi muokattu:
Hyacinth
Onpa, onpa, meillä nimenomaan limkalvojen kuivuteen liittyen seksi on jäämässä kokonaan pois, tai niin rouva ainakin sanoo. Itseäni tilanne piinaa pirusti. Niin mielelläni tekisin ja kokeilisin mitä vain - mutta mikään ei käy. Muutoin elämä on ihan mallillaan, lapset elää tahoillaan omaa elämäänsä, meillä molemmilla työ kuviot suht ok. Rouvaa tämä ei tunnu haittaavan juurikaan. Olen aivan äimänä tästä viesti ketjusta ja hehkutuksesta kuinka seksi on niin mahdotoman hienoa > 50v naisten kanssa kun itse koitan opettaa itseäni hyväksymään, että sitä ei enää ole eikä tule.

Olen ihmetellyt samaa! Minä vähän epäilen etteivät kaikki ole ihan rehellisiä, liiottelevat jotkut. Mutta onhan se niin että joillakin vaivaa vaihdevuodet enemmän kuin toisilla. Onko rouvalla hoitoa vaivoja vastaan? Tutustukaapa luonnolliseen progesteroniin, vaaratonta hoitoa vaivoihin. Lääkäriltä on saatava resepti, ja netistä löytyy tietoa. Kannattaa tutustua asiaan ennen lääkärille menoa, koska kaikki lääkärit eivät kunnolla tunne progesteroni-hoitoa.
Official Web Site of John R. Lee, M.D. tossa olisi yksi osoite josta löytyy tietoa, saatta olla että ei suomenkielellä helposti löydy tietoa. Minulle yksi lääkäri tästä kertoi aivan sattumalta, ja minua on auttanut hyvin.
 
Viimeksi muokattu:
kiertokanki
Kyllä viiskymppiset naiset ovat kertoneet kuinka he elävät parasta aikaa juuri seksin suhteen. Ei ole pieniä lapsia, voi nauttia kiireettömästi, miehelle voi kertoa mistä tykkää, eikä pimppa säikähdä jos välillä vierastakin saa samoin nautinnollisista kimppakokeilusta voi tykätä kun kroppaansa ei tartte hävetä. Tälläisiä juttuja naisten suusta olen kuullut eli kukapa ei tykkäis +50 naisista !
 
Vanhanen nainen
Onpa, onpa, meillä nimenomaan limkalvojen kuivuteen liittyen seksi on jäämässä kokonaan pois, tai niin rouva ainakin sanoo. Itseäni tilanne piinaa pirusti. Niin mielelläni tekisin ja kokeilisin mitä vain - mutta mikään ei käy. Muutoin elämä on ihan mallillaan, lapset elää tahoillaan omaa elämäänsä, meillä molemmilla työ kuviot suht ok. Rouvaa tämä ei tunnu haittaavan juurikaan. Olen aivan äimänä tästä viesti ketjusta ja hehkutuksesta kuinka seksi on niin mahdotoman hienoa > 50v naisten kanssa kun itse koitan opettaa itseäni hyväksymään, että sitä ei enää ole eikä tule.
Luulenpa, että jos on aina pitänyt seksistä ja suhtautunut siihen luonnollisena asiana, niin ei vaihdevuodetkaan saa intoa hyytymään. Tarvitaan toki se rakas kumppani, jonka kanssa se on parasta.

Toki naisten vaihdevuodet ovat yksilölliset jokaisella. Uskon kuitenkin, että asenteellakin on suuri merkitys. Ja kuten sanoin, säännöllinen seksin harrastaminen todellakin pitää vanhenevan naisen limakalvot kunnossa. Ei kerran kuussa tai harvemmin paljon auta asiaa. Ja onhan kekstitty liukuvoiteet. Pitäisin tekosyynä kieltäytyä seksistä rouvasi asennetta.
 
Viimeksi muokattu:
Jukka
Minun vaimo on 55v ihan hyvin säilynyt. Vaihdevuodet olivat hieman hiljaista seksin suhteen,nyt kun on ohitse rouvalla on melkoiset halut,olen vihjallut pitäisko nuori rakastaja hommata. Onko tielle naisille käynyt samoin.
 
tony21v
Alkuperäinen kirjoittaja lipittäjä;8957679:
Ei vanhan naisen pillua nuole, nuoren on kuin parasta sisäfilettä nötkötin hinnalla, ja ihana lohenmaku, yli 3-kymppinen on tunaa, 40-kymppinen eltaantunutta silakkaa ja 50-risat kapakalaa. Itse en vanhaa pillua nuolisi.
itse voisin! vaikka olenkin 21v mutta kiinnostunut vanhemmista naisista.
 
Jape
NO JOO kyllä on koettu ne löysät ja itteesä täynnä olevat kotirouvat ja eronneet tai muut karanneet!
45-55 on kyllä se PAHIN ikä mitä olla näköjää voi??
Mitään hyvää sanottavaa ei ole,itte ainakin otan mielummin samanikäsen naisen kuin itte olen,no ehkä se on jollekkin nuorelle pojalle kivaa kun saa nuolla kunnolla aikuista naista kun nuoret tytöt ei sitä anna ,mutta jos perustaa elämänsä PELKKÄÄN seksiin niin se on aika huteralla pohjalla!
Nää aikuiset naiset kun osaa myös käyttää miehiä hyväksi eli kusettaa ei niinkään rahaa vaan muutakin,vie sinne syötä/juota sitä sun tätä!
Myöskin mielialat ailahtelee jo kukkeimman aikansa eläneellä,päivällä voi olla vaikka kuinka kiihottunu mutta sitten illalla onkin jo pimpassa semmoset krampit että ei saa edes koskea!
Siinäpä pojille miettimistä
 

Yhteistyössä