ylipaino

  • Viestiketjun aloittaja flesh
  • Ensimmäinen viesti
flesh
mutta eikös se nyt ole ällöttävää olla sellaisen selluliitilöysän kanssa? hyi.... seksinhän tulee olla "kaunis asia.."

joo, onhan ylipainoisia miehiäkin paljon, mutta en nyt tarkoitakkaa mitään pientä ylipainoa, vaan sellasta hytkyvää läskiä..?

enkä mä nyt yritä provosoida ketään, mua vaan oikeasi inhottaa...
mulla on yksi huomattavan ylipainoinen tuttu nainen, joka oikeen mielellään aina avautuis omista panoistaan, mutta mä en tod. tahdo kuunnella, alkaa etomaan.. menee vielä oma heteroseksuaalisuus...... :p
 
96
Mutta ei se nykyään kovasti arvostettu alipainokaan seksikästä ole. Haluaisinkin tietää, millainen mies haluaa seksiä naisen kanssa, jonka vartalo on kuim 11-vuotiaan pojan (tyyliin Victoria Beckham).
 
Miehen puolesta
Se mies, joka on vuolain sanoin kehunut ylipainosta kroppaani, on itse kropaltaan hyvin lihaksikas, mieleltään terve, katseenkestävä, työssäkäyvä ja mukava. Ja seksuaalisesti aktiivinen ;) Ainakin minun mielestä täysin normaali. Todennäköisesti kokee itsekin olevansa.

Minulla ylipaino on vissiin kertynyt oikeisiin paikkoihin, kun on rintavarustusta ja takapuolta, mutta vyötärö kuitenkin kapea(hko ;))

Vaikka itse olisin mieluummin hoikempi (työn alla ;)), niin tavoitteena on mieluummin tästä vähän kiinteämpi kroppa kuin kovin laiha kroppa. Itse ihailen pientä pyöreyttä sekä miehissä, että naisissa. Sairaanloinen ylipaino on sitten asia erikseen.

 
Tuhmis
Niin, no mulla on reilusti ylipainoa, mutta saan jopa antaa pakkeja...
eli ei se kai aina mene niin että lihavat saa vain säälistä ja antaa kaikille
jotka seksiä vonkaavat. Mä itse nautin seksistä, olen kokeilunhaluinen ja nautin nähdä miehen nauttivan...ja paria poikkeusta lukuunottamatta kaikki seksisuhteet olleet enemmän kuin yhden yön juttuja. Mutta, meitä on niin moneksi joka painoluokassa.
Sitäpaitsi ne on niin makuasioita...
Ja kaikki mun miehet on olleet ihan normipainoisia, normimiehiä...eli ei vikaa korvien välissä eikä muutenkaan.
Eli asenne ratkaisee aika pitkälle ja se kuinka sinut on itsensä kanssa.
Ja hei...kaikki eivät voi pitää samoista asioista, onneksi !!!
 
Timppa**
Kyllä iso nainen on tosi seksikäs ja haluttava. Kyllä naisella saa ollakin hieman ylipainoa, mitä se haittaa....on mistä ottaa kiinni. Mutta toiset tykkää laihasta ja tosiet livaasta naisesta, se on iahn makuasia. Pääasia on että molemmat nauttii ja että asenne hyvin pitkälle ratkaisee
 
Timppa**
Alkuperäinen kirjoittaja XL N32:
Niin nainenhan se pyöreämpikin, eikä se koko halukkuuteen vaikuta.
Minun mielestä nainen on tosi seksiskäs kun on hieman muotoja ja oikeassa olet ei se halukkuuteen vaikuta mitenkään. Päinvastoin sanoisin, pyöreä nainen on erittäin haluttavan näköinen
 
::
Alkuperäinen kirjoittaja Tuhmis:
Niin, no mulla on reilusti ylipainoa, mutta saan jopa antaa pakkeja...
eli ei se kai aina mene niin että lihavat saa vain säälistä ja antaa kaikille
jotka seksiä vonkaavat. Mä itse nautin seksistä, olen kokeilunhaluinen ja nautin nähdä miehen nauttivan...ja paria poikkeusta lukuunottamatta kaikki seksisuhteet olleet enemmän kuin yhden yön juttuja. Mutta, meitä on niin moneksi joka painoluokassa.
Sitäpaitsi ne on niin makuasioita...
Ja kaikki mun miehet on olleet ihan normipainoisia, normimiehiä...eli ei vikaa korvien välissä eikä muutenkaan.
Eli asenne ratkaisee aika pitkälle ja se kuinka sinut on itsensä kanssa.
Ja hei...kaikki eivät voi pitää samoista asioista, onneksi !!!
Juupa juu... Yksi ylipainoinen (kasvoiltaan ja hiuksistaan kuitenkin ok-näköinen) tuttunikin saa jopa antaa pakkeja - siis niille muutamille jotka häntä lähestyvät. Kas kun häntä eivät mitkään prinssit lähesty. Ja tuskinpa sinuakaan. Eli lihavat ottavat sen mitä saavat tai ovat ilman.
 
Tuhmis
Sinulle vierailia... ::
Niin no...makuasioita edelleenkin, mutta mun makuuni olevia siistejä ja kunnollisia kavereita ( mikä nyt on prissi kenenkin makuun ) ne on jotka mua on lähestyneet. Niille rentahtaville olen niitä pakkeja antanut...
Mutta...jos sinä et pidä lihavista se ei tarkoita etteikö kukaan pitäisi :)
 
kaikkea sitä...
Alkuperäinen kirjoittaja Tuhmis:
Niin, no mulla on reilusti ylipainoa, mutta saan jopa antaa pakkeja...
eli ei se kai aina mene niin että lihavat saa vain säälistä ja antaa kaikille
jotka seksiä vonkaavat. Mä itse nautin seksistä, olen kokeilunhaluinen ja nautin nähdä miehen nauttivan...ja paria poikkeusta lukuunottamatta kaikki seksisuhteet olleet enemmän kuin yhden yön juttuja. Mutta, meitä on niin moneksi joka painoluokassa.
Sitäpaitsi ne on niin makuasioita...
Ja kaikki mun miehet on olleet ihan normipainoisia, normimiehiä...eli ei vikaa korvien välissä eikä muutenkaan.
Eli asenne ratkaisee aika pitkälle ja se kuinka sinut on itsensä kanssa.
Ja hei...kaikki eivät voi pitää samoista asioista, onneksi !!!
Kannattaakin ylpeillä sillä että on jopa antanut pakkeja joillekin miehille, voi elämä. Eiköhän niin ole tehnyt joskus jokainen nainen, se kaikkein susiruminkin.
 
Tuhmis
Vain toteamus kun joku mainitsi ettei lihavat naiset saa kun säälistä ja huolivat kaikki jotka vähänkin osoittavat mielenkiintoa.
Kaikki kai ovat pakit saaneet jossain elämänsä vaiheessa.
Mä en tosiaan ole ylpeä antamistani pakeista...
Kunhan vaan mainitsin että niinkin voi asiat mennä...
Ja olen saanut pakkeja itsekin...sitä en kiellä :)
 

Yhteistyössä