ylläri....

  • Viestiketjun aloittaja nefernefer
  • Ensimmäinen viesti
nefernefer
tänään oli vapaailta, joten päätin yllättää mieheni...

olen aina pitänyt alakerran karvat ojennuksessa eli siistittynä ja alta paljaana. nyt päätin hieman leikellä enemmän ja jätin vain noin sentin levyisen raidan keskelle ja värjäsin sen mustaksi :) olen aito blondi eli karvat ovat luonnostaan hyvin vaaleat ja lopputulos näyttää itsestäni ainakin tosi kiihottavalle ja erilaiselle:) mitäköhän mies tuumaa? miehet, mitä sanoisitte/tekisitte, jos tyttöystävänne tekisi saman? vai ovatko tehneetkin?
 
ismail
ei ollenkaan huono asia, henk.koht. pidän oikeastaan molemmista, joko aivan puhdas poslari tai sitten pieni tupsukka huulien yläpuolella.
joskus aikoja sitten exä sanoi minulle että sun pitäisi lyhentää tuota karvoitusta, no minähän tietysti työtö käskettäessä ja karvoitustani alapäässä saksimaan ja sheivaamaan. siitä asti olenkin pitänyt ""matalaa linjaa"" munaskujen karvoituksen suhteen ja tulen jatkossakin pitämään.
onhan se kummallekin osapuolelle mukavempaa ettei tarvitse irtonaisia karvoja syljeskellä kokopäivän.

mitä värjäykseen tulee niin sillä ei ole merkitystä, aina miehet tuoksuttelee naisen hiuksia (tai ainakin minä) kun he kampaajalla ovat käyneet, siinä kun on jokin puhdas tuoksu. ja (irtonainen) väriaine kyllä lähtee ensimmäisten pesujen yhteydessä pois.
 

Yhteistyössä