Yllättäen?

  • Viestiketjun aloittaja Kapa
  • Ensimmäinen viesti
Kapa
Eivätkö naiset ikinä tykkää yllättäen miehen aloittamasta suuseksistä? Esim.Kesken tiskauksen''tiskipöydällä"" tai vaikka lehden lukemisen aikana?Oman armaani olen muutamia kertoja näin yllättänyt ja kyyti on aina ollut hurjaa!Siis pitääkö aina edetä kuten yleensä rakastelun alussa?
 
Iines
Yllättäminen on mielestäni kyllä mukavaa...Mutta joskus on tilanteita että ei huvita ja tuntuu tylyltä kieltäytyä...Mites sulla,yllätetäänkö sut,ja voitko ajatella tilannetta että kieltäytyisit?
 
Kapa
Yllätyksiä ei ikäväkyllä usein tule:( mutta ne muutamat kerrat muistan hyvin ja kiihotun aina kun muistelen niitä.Tilanteita jolloin kieltäytyisin on ehkä vain silloin jos vehkeen pesusta on jo tovi!Yllättä suihinotto on todella hyvän tuntuista,johtuenvarmasti siitä kiihkosta minkä tietää kumppanilla olevan sillä hetkellä ja siitä yllätyksestä esim.Autoa ajaessa!
 
Iines
Musta se miehen yllättäminen on kyllä tosi ihanaa...Eipä kyllä mies ole koskaan siitä kieltäytyny...Kyllä mäkin muistan sellaset tilanteet hyvin kun on yllätetty...Pitääkin kyllä autossa yllättää,sitä en oo kokeillutkaan...
 
Alina
Nykyinen mieheni ei lämpene yllätyksistä... Tylsää ja masentavaa, ku aina, ku oon yrittäny yllättää vastaanotto on ollu 'ei nyt' tai 'älä viitti'. Tuntuu tosi pahalta, ku tuun aina torjutuksi, kun haluaisin yllättää... Onko vika mussa? Muuten mies kyllä nauttii suihin otosta, mut ei yllätettynä...
 
Kapa
Jos miehes muuten nauttiisiit ni tokkopa vika sussa on.Koita jotain aamu stondis touhuu,musta se on ainakin sika makeet herätä siihen ku toinen oikeen imuttaa ja runkkaa syljestä märkää munaa.AAAHH!
 
Iines
Niitä on montaki hyvää muistoa...Ekana tulee mieleen kun mieheni tuli töihini ja kaappasi syliin ja vei hissiin...Ja suorastaan hyökkäsi kimppuuni...Mikäs sulla on jäänyt erityisesti mieleen?
 
Kapa
Kun viime kesänä olimme veneilemässä ohjasin venettä seisaaltani kajuutan kattoluukusta ja vaimo otti yllättäen shortsien välistä suihin ihanaan loppuun asti.Oli siinä veneessä pitkään iloinen kippari. Ps.Olimme matkalla vilkkaaseen pikkusatamaan ja liikenne melko vilkasta,onneksi veneen ikkunat ovat tummennetut. oleks itse tehnyt mitään vastaavaa julkisella paikal se nimittäin tuo lisä säpinää;)
 
Iines
Kerran olen ravintolassa jälkiruokaa odotellessa päättänyt kontata pöydän alle ja ottanut suihin...Lopulta kundini kyllä sanoi että täytyy siirtyä vessaan ja menin tietysti perässä...Mutta parempi oli mielestäni kun yllätin silloisen kundini joka oli huoltoasemalla töissä...Menin tiskin taakse ja kundi yritti vähän esittää vaikeaa mutta nopeasti tyytyi vain pitämään tiskin reunasta kiinni ja yrittää olla hiljaa...Mutta kyllä kuulin kun hän tuli,ja niin kuuli kaikki sen hetkiset asiakkaatkin...
 
Hannu Hanhi
Olet varsin ""kuuma pakkaus"" Iines.
Rohkeutta ja seikkailumieltä riittänyt. Vieläkö näitä ylläreitä sattuu ja tapahtuu?
Suihinotto tuntuu olevan ""mielipuuhaasi""
Ei silti, se on fantastista, kun vaan on nainen joka sen hyvin osaa. Jatkoja ""harrastuksellesi"";)
 
Kapa
Tänään kun tulin kotiin yllätin vaimon iltapäivänokosilta.Aloin välittömästi nuolla klittaa johon hänen ensi reaktionsa oli että lopeta heti.No en kerennyt lopettamaan kun hän jo tarras mua tukast kii ja paino päätä kohti (tässä vaiheessa jo märkään)pilluaan!Jatkoin siis nuolemista välillä klitta-väliliha.Hetken kuluttua keskityin nuolemaan klittaa samalla kun kahdella sormella hyväilin g-pistettä.Sitä eitarvinnut kauan tehdä kun tunsin et kohta tulee orkut niinpä työnsin yhden sormen perseeseen ja. . . . . Laulu oli valmis voi sitä vatkausta minkä se orgasmi sai aikaan;)) sain sitten perään itsekkin hoidom ps.Illalla vielä perinteisellä tyylillä(kuulemma)
 
Kapa
Onks sul mitään uusi yllätyksii tai vanhoi joist voisit kertoo? Mul ei käyny tänään yhtä hyvin ku eilen.Muija oli töis mut mä no jos te naiset puhutte sormettamisesta ni sit mä nyrkytin;)
 
Iines
Ei nyt ainakaan tuu mieleen mitään erikoista...Oli niin pitkä päivä töissä,et pää on ihan tyhjä...Ja sille ruotsalaiselle sen verran että ota ihan rauhallisesti sen oman elämän kanssa...
 
Kapa
Hurrit on hurrei;) eiks pitkän päivän jälkeen maistuis/antais pienet""pusut""sinne?Vai ihan vaan käpertyminen oman kullan viereen?Ei sitä meikäläinenkään joka päivä jaksa.6 kertaa viikos max;-)
 
Kapa
Kuis kävi? Mut yllätettiin tänään klo.14 vaimo alko ottmaan suihin KESKELLÄ eteistä.Otti melkein loppuunasti mut lopetti just ajois ja sain nuolla turvonnutta/märkäätussuu.Jatkossa oli puhelinpöytä lujil!
 
Iines
Joo,hyvin kävi...Mentiin aamulla yhdessä suihkuun...Ja vielä kun lähdettiin samaa matkaa töihin autolla,piti poiketa metsäpolulle kun ei ajamisesta kuulemma tullut mitään kun kävin käsiksi...Sain kunnon hoitoa takapenkillä...
 

Yhteistyössä