Yllättävät/ läheltäpiti tilanteet

  • Viestiketjun aloittaja Yllätetty
  • Ensimmäinen viesti
Yllätetty
Kerro sinulle sattunut yllättävä tilanne. Esim. vaimo yllätti sinut suutelemassa siskoaan, tai miehesi näki työkaverisi halaamassa ja puristelemassa sinua. Kenties olitte sekstailemassa luvattomasti. Vai mitä sattui? Miten selvisit läheltäpiti tilanteesta? Kerro!
 
Yövuorolainen"
Alkuperäinen kirjoittaja Yllätetty;11110254:
Kerro sinulle sattunut yllättävä tilanne. Esim. vaimo yllätti sinut suutelemassa siskoaan, tai miehesi näki työkaverisi halaamassa ja puristelemassa sinua. Kenties olitte sekstailemassa luvattomasti. Vai mitä sattui? Miten selvisit läheltäpiti tilanteesta? Kerro!

Olin yövuoron päätteeksi suihkussa miestyökaverini kanssa.Oltiin "vähän pihkassa"Kerittiin pukuhuoneen penkille "nautiskelemaan kiihkeesti tosi halulla"Mieheni tulikin hakemaan minua,vaikkei pitänyt. ??Naisystäväni kuuli,mitä touhuttiin,kävi sanomassa miehelleni,"Tuli tärkee tilaus,odottele puolisen tuntia,homma hoituu siihen mennessä?
Niinhän se hoituikin,eikä kaduta,parempaa ei voinut ollakkaan,kiitos työkavereilleni. Vähän värisin,kun mieheni ihmetteli moista tilausta.
 
emätin orgut"
Alkuperäinen kirjoittaja Yövuorolainen";11111372:
Olin yövuoron päätteeksi suihkussa miestyökaverini kanssa.Oltiin "vähän pihkassa"Kerittiin pukuhuoneen penkille "nautiskelemaan kiihkeesti tosi halulla"Mieheni tulikin hakemaan minua,vaikkei pitänyt. ??Naisystäväni kuuli,mitä touhuttiin,kävi sanomassa miehelleni,"Tuli tärkee tilaus,odottele puolisen tuntia,homma hoituu siihen mennessä?
Niinhän se hoituikin,eikä kaduta,parempaa ei voinut ollakkaan,kiitos työkavereilleni. Vähän värisin,kun mieheni ihmetteli moista tilausta.

Olet kokenut täydellisen "emätin orgasmin" vaatii pitemmän jälkiajan.Sait miesi nähtyäsi "JÄLKIJÄRISTYKSEN"

Hyväähän se uskottomuus teki

Sipe
 
Inka
Tapahtui viime kesänä. Olen vuorotyötä tekevä sh.
Olin yövuoron jälkeen aamupäivätorkuilla. Mieheni piti olla
300 kilometrin päässä työmatkalla. Miespuolisen työkaverin
kanssa meillä oli yöllä vähän levotonta huulenheittoa.
Sen seurauksena tuo kiva työkaveri tuli ennen puolta-
päivää herättelemään tietysti öinen tunnelma jatkui johti
ihanaan rakasteluun. Olimmme vielä vuoteessa,kun kuulin
auton äänen,se oli ukkoni.Työkaveri ennätti saada jotain
päälleen ja säntäsi terassi ovesta huomaamatta ulos.
Minä venyttelin itseäni rauhallisen näköisenä sängyssä.
 
Waeltaja
Huomioitteni mukaan juuri sairaanhoitajat ovat mutkattominta
porukkaa. Eivät paljon ujostele seksiasioissakaan. Liikaa ei
saa kuitenkaan yleistää. Esim. Lapin lomakohteissa hoitsut
erottuvat mukavana sosiaalisen ryhmänä. Heidän joukostaan
mielellään lomaromanssiakin etsii. Tärpännykin on.
 
Ei SH"
Tapahtui viime kesänä. Olen vuorotyötä tekevä sh.
Olin yövuoron jälkeen aamupäivätorkuilla. Mieheni piti olla
300 kilometrin päässä työmatkalla. Miespuolisen työkaverin
kanssa meillä oli yöllä vähän levotonta huulenheittoa.
Sen seurauksena tuo kiva työkaveri tuli ennen puolta-
päivää herättelemään tietysti öinen tunnelma jatkui johti
ihanaan rakasteluun. Olimmme vielä vuoteessa,kun kuulin
auton äänen,se oli ukkoni.Työkaveri ennätti saada jotain
päälleen ja säntäsi terassi ovesta huomaamatta ulos.
Minä venyttelin itseäni rauhallisen näköisenä sängyssä.

Olis tutkimuksen aihe? Ainakin naisena on kokemusta,jos Flirttailee yövuorossa,kivan miesystävän kanssa,On melkein valmis seksihommiin,kun paikka vain löytyy? Ei haittaa,vaikka on Rva
 
Viimeksi muokattu:
hoito
Olin tyhjentelemässä omaiseltani jäänyttä osaketta tavaroista ja sinne tuli kutsuttuna naistuttava, jonka kanssa harrastimme pikapanoja. Kämppä oli jäänyt sopivasti käyttööni ja sopi hyvin "pikapanokäytöön". Naisystäväni sitten lähti ja melkein samalla ovenavaamisella tuli sisareni. Kysyi vielä, että tuliko täältä joku nainen. Sanoin, että naapurin ovi taisi kolahtaa. (huh-huhh)
 
Jyvällä
Alkuperäinen kirjoittaja Yövuorolainen";11111372:
Olin yövuoron päätteeksi suihkussa miestyökaverini kanssa.Oltiin "vähän pihkassa"Kerittiin pukuhuoneen penkille "nautiskelemaan kiihkeesti tosi halulla"Mieheni tulikin hakemaan minua,vaikkei pitänyt. ??Naisystäväni kuuli,mitä touhuttiin,kävi sanomassa miehelleni,"Tuli tärkee tilaus,odottele puolisen tuntia,homma hoituu siihen mennessä?
Niinhän se hoituikin,eikä kaduta,parempaa ei voinut ollakkaan,kiitos työkavereilleni. Vähän värisin,kun mieheni ihmetteli moista tilausta.

Kiitä molempia työkavereitasi,myös suojeliaasi. Taisi myöhemmin majapaikassamme "tulla iso jytky"

(juoru kulkee) Piksa
 
lomittaja
Alkuperäinen kirjoittaja Yllätetty;11110254:
Kerro sinulle sattunut yllättävä tilanne. Esim. vaimo yllätti sinut suutelemassa siskoaan, tai miehesi näki työkaverisi halaamassa ja puristelemassa sinua. Kenties olitte sekstailemassa luvattomasti. Vai mitä sattui? Miten selvisit läheltäpiti tilanteesta? Kerro!
Tämä tapahtui maalla parikymmentä vuotta sitten. Paikkakuntaa en paljasta, eikä liene tarpeenkaan.
Olin silloin ja olen edelleen maatalouslomittaja. Siinä ammatissahan näkee ja kuulee kaikenlaista.
Uskomatonta, miten emännät saattavat uskoutua minulle.Paljonhan tiloja on jäänyt pois reviiriltäni
tuotannon lopettamisen seurauksena.Silti entiset lomitustalojen emännät ja isännät tervehtivät ai-
na kun tavataan.Sitähän on joskus sattunut tilanteita, että emännän ja lomittajan välille on kehit-
tynyt muutakin kuin pelkkä työsuhde. Lisäksi olen joskus vapaa-aikanani tai päivällä navettatöiden
välissä hieronut talonväkeä. Erityisesti emännät ovat olleet hyvin otettuja kun hieromisesta tulee
puhe. Siinä hieroessahan sitä puhutaan kaikenlaista.Tuttavallisempi emäntä saattaa olla hieronta-
tilanteessa ilman rintsikoita ja pikkuhousuja. Kyllähän siinä hierojallakin silloin tulee niin lämmin
että on vähennettävä vaatteita. No, kerran oli taas tällainen tilanne. Oli tuttu emäntä, hän pyysi
eikö taas olisi aika hieroa. Isännällä oli sopivasti kokousreissu kaupunkiin 100 kilometrin päähän.
Hän sanoi siellä viipyvänsä iltaan saakka. No minähän aloin sitten isännän lähdettyä hieromaan
hyvässä lihassa olevaa emäntää. Peräkamarissa tietenkin. Emännällä ei ollut päällä muuta kuin
ohut lakana. Minäkin sanoin enkö voisi vähentää vaatteita? No eihän sinulla ole ollut vaatteita
ennenkään hieroessa. Kohta olin minäkin ilman vaatteita. Olimme päässeet jo hieronnassa hy-
vään alkuun,hieroskelin emännän pakaroita ja vahvoja reisiä kun vieras auto tuli pihaan.
Ulko-ovi ei ollut lukossa mutta onneksi kamarin ovi sentään oli lukittu.Seurasin verhon raosta
kukahan siellä mahtaa olla. Siellä oli romaanipariskunta. Sanoin emännälle ketä siellä on. Laita
äkkiä ulko-ovi lukkoon jos vielä kerkiät.Onneksi talon koira,labratorinnoutja oli pihamaalla.
Vieraat alkoivat jutella koiran kanssa,lisäksi heidän autonsa ei ollut aivan porrasedessä. Sain
vääntää turvalliesti oven lukkoon heidän tietämättä. Hieronta jatkui, nyt emäntä kääntyi jo se-
lälleen.Levitin surutta hierontaöljyä emännän vartalolle.Rintoja hieroessani emäntä ynähteli hil-
jaa.Huomasin kuina reidet olivat avoimena. Saapiko hieroja katsoa pillua emännältä? No eikö
se ole aika hyvin näkösällä,olethan sinä sitä katsonut ennenkin.Saat sitä hieroakin jos haluat.
Saapiko hieroja ottaa emännältä hierontapalkan luonnossa? Niinhän se on tehty ennenkin.
Aloin jo valmistautua siihen palkkion ottamissessioon kun taas tuli auto pihaan. Nyt oli naapurin
isäntä asialla.Onneksi oli ovi lukossa.Taas tuli hidaste touhuun,mutta eipä hätää. Pienen ajan ku-
luttua olin jo emännän reisien välissä.Hieroin antaumuksella emännän vittua,ja siitä vaan astumis-
hommiin.Eiköhän taas tullut auto pihaan. Ensiksi ajattelin että olkoon vaikka ulosottomies niin en
kyllä keskeytä mutta katsoin kumminkin. Se olikin isännän auto. Voi helvetti nyt tuli tupenrapinat.
Äkkiä ulko-ovi pois lukosta ja housut ja paita päälle.Isäntä oli jo vähän liikkeiltään kankea,mikä
oli siunattu asia. Kyllähän isäntä tiesi että hieron tänään emäntää. Heitin vielä varalta emännän
ylle lakanan. Menin muka eteiseen kysymään isännältä mikä unohtui? No ei muuta kuin raha-
lompsa ,saatana kun se on sama pää kesää talvea. Onneksi tuli lähdettyä sen verran ajoissa
että vielä taidan juuri ehtiä.Olin jo ajanut lähes kolmekymmentä kilometriä kun jysähti päähän.
Kun se lompsa oli toisten housujen taskussa. Jatkahan sinä sitä lihan muokkaamista. Olisi halut-
tanut sanoa että syntisen lihan muokkaamista.Tein työtä käskettyä. Kyllä emäntä sai vielä kun-
nolla kyrpää kun isäntä lähti kaupunkiin.
 
Sinikan mies
Alkuperäinen kirjoittaja Yllätetty;11110254:
Kerro sinulle sattunut yllättävä tilanne. Esim. vaimo yllätti sinut suutelemassa siskoaan, tai miehesi näki työkaverisi halaamassa ja puristelemassa sinua. Kenties olitte sekstailemassa luvattomasti. Vai mitä sattui? Miten selvisit läheltäpiti tilanteesta? Kerro!

Tyttöystävä asui kaupungissa meren rannalla,oltiin sovittu että tehdään pyöräretki tulin hänen luokse sunnuntai aamuna teimme eväät ja lähdimme. Pysähdymme rantakalliolle,ei oltu naitu viikkoon viltti kalliolle ja kunnon nainti orgasmien kera.Ei oltu edes kunnolla puettu kun meidän juttusille tuli noin 60v nainen vahän hymyillen,kyseli kaikenlaista.Oli varmaan nähnyt meidän touhut,minusta hän oli kiihoittunut näkemästään. Meille tämä on kiva muisto nuoruudesta.
 

Yhteistyössä