yllätyin vaimostani

  • Viestiketjun aloittaja ja itsestäni
  • Ensimmäinen viesti
ja itsestäni
Olin vaimoni kanssa ostoksilla.
Oli niin kuuma etten jaksanut mennä sisälle kauppaan ja jäin ulos odottamaan.
Nojasin autoomme ja katsoin, kun vaimoni tuli kaupasta.
Hän pudotti jotain ja kumartui maasta
ottamaan sen ja laittoi käsilaukkunn niin, että kesäinen avonainen toppi avautui.
Isot rinnat heiluivat ja näkyivät selkeästi topin kauluksesta.
Kaksi miestä katsoi pitkään vaimoani ja kiinnostuneina puhuivat näkemästään.
Vaimo oli melko pitkään kumarassa.
Hassua, mutta täytyy myöntää, että nautin tilanteesta. Tuntui tosi kiihottavalta,
kun vieraat miehet kävivät kuumana katsellessaan vaimoani.
Kerroin vaimolleni tapahtuneesta ja minkälaiset fiilikset siitä minulle tuli.
Vaimoni hymyili, muttei kommentoinnut sen enempää.
Illalla sängyssä hän siirsi kätensä kalulleni ja alkoi hyväilemään ja kyselemään tapahtuneesta.
Hän innostui kun kerroin miesten katsoneen pitkään paljaita tissejä ja kuulin heidän kehuneen naistani hyvän näköiseksi ja muodokkaaksi.
Sitten vaimoni siirtyi päälleni ja vieläkin kyseli että näkivätkö miehet tosiian hänen rintansa. Kyllä, kun itsekkin näin ja olin vielä kauempana kuin ne miehet.
Vaimoni oli selvästi normaalia kiihottuneempi, niin kuin itsekkin ja rakastellimmekin aika hurjasti.
Minkäköhän takia sitä tämmösestäkin kiihottuu, onkos muilla vastaavanlaisia kokemuksia?
 
matkalla
joo, vähän samanlaisia kiihottavia kokemuksia on. Kerran matkalla, kun oli oikein kuuma päivä, vaimo oli autossa vain bikinit päällä ja välillä, ilman yläosaa, rinnat paljaina. Oli aika kiihottavaa, kun vastaan tulijat saattoivat nähdä paljaat rinnat.
Pysähdyimmekin sitten tien laitaan levikkeelle ja rupesimme naimaan auton takana, niin että ohikulkijat voi nähdä.
 
mies
naiset taitaa tykätä kiusata miehiä ja pukeutua tarkoituksella niin vähiin asuihin että vilahtelee vähän rinnat ja välillä pikkarit.
pakko olla näin kun kaupungilla kävelee ja katselee niitä ihanan näköisiä seksikkäitä naisia.
 

Yhteistyössä