Yllätyksiä naiselleni

  • Viestiketjun aloittaja outback jack
  • Ensimmäinen viesti
outback jack


Kävelen hitaammin kuin koskaan, kuutamo on erityisen ihmeellinen tänä yönä. Katson sitä samalla kun käteni osuu taskunpohjalla odottaviin nauhoihin, sekä pieneen metallirasiaan. Jännitys kohoaa ja vatsassani on perhosia, joko tänä yönä saisin sinut antautumaan täydellisesti nautinnolle?

Vihdoin olen perillä, pienen mökin katto näkyy jo. Tarkistan vielä, ettei kukaan näe, ennen kuin astun mökkiin sisään. Olet jo tullut, takassa on tuli ja valtava kasa huopia on levitetty lattialle. Sänky on kutsuva huoneen toisella puolen Tervehdin sinua hymyillen, kuinka kaunis oletkaan! Hiuksesi tuoksuvat puhtaalle ilmalle, poskillasi on hienoinen puna. Olet sytyttänyt kynttilöitä, tuoksu leijailee huoneessa kuin verho. Kosketan sinua kasvoihin, suutelen kevyesti.

Istumme takan ääreen, riisun kenkäni ja sukkani. Mökki on ihanan lämmin ja voi kuinka olen odottanut sinua. Kosketat niskaani, hymyilet. "Ihana olla täällä, oli ikävä", sanot hiljaa. Lasken käteni reidellesi, vavahdat hieman. Jatkan käteni liikettä ylöspäin, mutta vain niin vähän että sitä tuskin huomaa. Kumarrun suutelemaan sinua, samalla nostan kättäni niin että vavahdat jälleen. Sivelen hiljaa, ei ole kiirettä. Suutelen lujemmin, pikkuhiljaa ajatukseni alkavat juosta kohti jatkoa, mitä sinulle tekisinkään. Kosketat minua hellästi kasvoihin, niskaan, selkään.

Alat avata paidannappejani, kosketuksesi on kevyt, kuin untuvalla sivelisi. Annan sinun riisua paitani ja katsoa puolialastonta kehoani. On minun vuoroni riisua sinua, aloitan hitaasti ja suutelen samalla jokaista paljastuvaa kohtaa ihossasi, etkä vastustele. Sinulla on seksikkäät punaiset alusvaatteet ylläsi, yllätyksekseni myös sukkanauhat ja stay-upit. En voi kuin tuijottaa ja penikseni alkaa reagoida sinuun.

Lasken sinut selällesi ja alan koskettaa sinua. Aloitan upeista sääristäsi, etenen vähän kerrallaan reisiin. Lantiosi kohoaa hieman, inahdat. Reiden sisäsivulla viihdyn pitkään, katselen kuinka alat pikkuhiljaa lämmetä. Hyppään kuitenkin vielä ohi kaikken pyhimmästä, siirryn vatsallesi. Suutelen sitä varovasti, mutta rohkaistun sitten ja näykin, hieman puraisen sinua. Rintasi kohoilee ja nännisi ovat kovat, suutelen niitä ja pyörittelen kielelläni, näykkäisen hieman rinnan sivusta.

Pyydät minua laskeutumaan alemmas, minkä teenkin mielelläni. Palaan vatsallesi, suutelen ja näykin, samalla käteni seikkailee reisilläsi, lantiosi kaarella. Riisun varoen alushoususi, mikä saa sinut nostamaan lantiotasi ylemmäs. Annan käteni vihdoinkin vaeltaa reisiesi sisäpinnalta lyhyen karvoituksesi joukkoon, sivelen kevyesti ja etsin kaikkein herkimmän kohtasi. Painan sitä kevyesti, sitten hieman kovemmin, pyörittelen. Maistan ihanaa makuasi, hieman suolainen ja niin juovuttava! Kieleni tekee napakkaa ympyrää klitoriksesi ympärillä, sivuuttaen sen jokaisella kerralla. Alat huohottaa, tahtoisit lisää.

Riisun housuni kuten parhaiten taidan, penikseni on kova kuin kivi enkä tiedä kuinka pystyn pidättelemään. Samalla kuin näykin reisiäsi, työnnän sormeni sinuun. Olet kosteampi kuin mikään koskaan, tahtoisin jo sisään. Olet jo täysin valmis, kllitoriksesi on turvonnut ja anelet jo minua sisääsi. En päästä sinua niin helpolla, nuolen ja näykin niin kauan että pääset huipulle, kunnes huudat ja selkäsi menee ihanasti kaarelle.

Annan sinun hetken levätä, ennen kuin suutelen taas rintojasi. Nyt en pysty enää odottamaan, vaan työnnyn sisääsi yhdellä voimakkaalla, syvällä työnnöllä. Voihkaiset nautinnosta, työnnyn uudelleen ja tällä kertaa vielä syvemmälle. Kuin yhteisestä sopimuksesta käännymme niin, että saan sinut takaapäin. Alan työntyä yhä nopeammin ja nopeammin sisääsi. Paine tuntuu kestämättömältä, enkä pysty estämään itseäni.. Oman laukeamiseni hetkellä oivallan, että koet juuri samaa. Työnnyn vielä viimeisen kerran, jonka jälkeen vavahtelet kuin tulivuori, lihaksesi puristavat penistäni ihanasti.


.. jatkoa seuraa, selviää myös metallirasian ja nauhojen kohtalo ;)
 

Yhteistyössä