yllätys miehelle ... ??

  • Viestiketjun aloittaja surprise
  • Ensimmäinen viesti
Male46
Ohkanen tarpeeksi pitkä kesähame päälle eikä alle mitään. Tai voi sulla olla jotku pienet stringit alla, mutta ei sen enempää. Sitten vaan olet ihan normaalisti, mutta kuitenkin niin, että miehesi huomaa, ettei hameen alla ole oikeastaan mitään muuta kuin halukas nainen. Pyörit hänen lähellään niin, että pakostakin joutuu kosketuksiin hameen läpi rintojesi tai haarukkasi kanssa. Jo on ihme, jos hameen alla piilevät salaisuudet eivät ala kiinnostaa ja vetää puoleensa. Siitä sitten vaikka takaapäin keittiön pöytää vasten hame korvissa niin pitäis olla yllätystä tarpeeksi. Jos se ei nyt sitten kuulu teidän päivittäisiin rutiineihinne.
 
Male46
Tai sitten naisilla on sellasia kivoja pienia, oliskohan froteekangasta tai mitä lie, shortseja. Laita sellaset ja hihaton löysä T-paita päälle ja pyöri siinä miehesi saaliina niin jo on kumma, jos tämä "rapala" ei aiheuta iskureaktiota.
 
urpå
"laittakaa ideoita, kun aion yllättää mieheni, pitää keksiä jotain piristystä hänelle rankan työputken jälkeen??? "

Mene alasti kontallesi ulko-ovelle, kun miehesi avaa ovea, niin päästät oikein muhkean ja raikuvan pierun. Taatusti ukko yllättyy.
 
sohvis
Yllätys yllätys.Harrartin syrjähyppyjä muutaman kerran.Yksi heistä otti yhteyttä ja toivotti onnea.Terve ,tuleva isukki.Meinasin saada sydärin.Viides lapsi sohvikselle.Asia sovittiin tyylikkäästi.Olipa yllätystä kerrakseen.Tyttäreni on yllätys.Iloinen yllätys todellakin.Iskän kullannuppu.
 
Maunu
Alkuperäinen kirjoittaja huono itsetunto:
eikö pelkästään omana itsenään voi yllättää, ilman mitään vaatteita? Tarviiko aina pukeutua, että miestä ilahduttaa?
Mulla on ongelma, kun tuota ylimääräistä on vyötäröllä ja tissit on onnettoman pienet. En kehtaa pukeutua seksikkäästi, kun mietin, etten näytä hyvältä mieheni silmissä, kun en ole laiha, kiinteä ja isotissinen eroottinen tanssijatar :/
Ei se absoluuttinen totuus vaan asenne ratkaisee. Jokaisslle löytyy jotakin sopivaa ja yrityksestä saa kummasti lisäpisteitä. Käyttääkseen seksikkäitä asuja ei tarvitse olla laiha kiinteä, eikä isotissinen.
 
koi
Alkuperäinen kirjoittaja surprise:
laittakaa ideoita, kun aion yllättää mieheni, pitää keksiä jotain piristystä hänelle rankan työputken jälkeen???
ajattelin aloittaa illan suuseksin antamisella, hän rakastaa suihinottoa loppuun saakka, hetken tauon jälkeen pitäisi kehittää vielä jotain extraa!!

kertokaahan hieman millä te olette yllättäneet puolisonne ?!?!?!?

kiitos jo etukäteen!!

Tuosa ois meikäläisellejo tarpeeksi ekstraa
 
Leena
Viimeyön yllätykseksi riitti kun herätin miehen aamuyöllä ja ilmoitin tyydyttäväni itseäni, piankos hän oli jo leikissä mukana. =) Ei sitä aina paljon tarvitse keksiä.
 
aik.mies
Alkuperäinen kirjoittaja Leena:
Viimeyön yllätykseksi riitti kun herätin miehen aamuyöllä ja ilmoitin tyydyttäväni itseäni, piankos hän oli jo leikissä mukana. =) Ei sitä aina paljon tarvitse keksiä.
Huomenta Leena.
Se on varma vinkki ja tosi kiihottavaa seurata kun nainen tyydyttää itseään.
 
aik.mies
Vaikee sanoa mistä johtuu,mutta se on jotenkin niin eroottista.Minua ainakin kiihottaisi jos näkisin sinut sen dildon kanssa leikkimässä.
Miten on kiihottaako sinua jos näet miehesi runkkaavan itseään.
 
Leena
Kyllä minua kiihottaa jos näen mieheni tyydyttämässä itseään...todella harvoin sitä olen päässyt siis yllättäen näkemään. Mutta liki päivittäin kysyn että onko hän tehnyt sitä ja jos on niin pyydän kertomaan miten ja milloin sekä missä...kuuntelen ja kiihotun siitäkin. =)
 
sivhos
Varmaan kiihottaisi nähdä kun rakas masturboi.On sillai molemmat että kasvot on kohteessa lähes kiinni.Välillä voi ottaa suihin kunnes alkaa satsit irtoomaan.Jo pelkkä ajatuskin,saispa vaan oikeesti.
 
85C
Miesystäväni on pyytänyt minua joitakin kertoja tyydyttämään itseäni hänen katsellessa, mutta en oikein pysty siihen toisen katsellessa... Jos hän tekisi samanaikaisesti olisi varmasti kiihottavampaa kuin että toinen vain tuijottaa vieressä...
 
Slurps~
Alkuperäinen kirjoittaja 85C:
Miesystäväni on pyytänyt minua joitakin kertoja tyydyttämään itseäni hänen katsellessa, mutta en oikein pysty siihen toisen katsellessa... Jos hän tekisi samanaikaisesti olisi varmasti kiihottavampaa kuin että toinen vain tuijottaa vieressä...

Helpompi varmaan aloittaa niin, että olette ihan kylki kyljessä kiinni, jolloin mies voi osallistua halunsa mukaan sekä hyväilyin, että sormettamalla tai sauvomalla. Se, että mies katsoo jonkin matkan päästä omaa sormeiluani vaatii aina tietynlaisen mielentilan.
 
Leena
Usein teemme sitä toisillemme, viimekin yönä mies hoiteli minut loppuun ja se oli ihanaa! Olemme joskus tyydyttäneet itseämmekin yhdessä, mutta paljon mukavampaa on tehdä se toiselle. =)
 

Yhteistyössä