yllätyspaljasta

  • Viestiketjun aloittaja entinen mirri
  • Ensimmäinen viesti
entinen mirri
Ajelin pimpsan aivan paljaaksi uuden vuoden kunniaksi. Tarjoan sitä ensimmäisen kerran näin paljaana uudelle miesystävälleni. Itse olen 23-vuotias ja hän 41-vuotias. Mahtaako hän pitää siitä? Enää ei voi mitään, kun ajelu jo suoritettu. Hui kun pelottaa ja jännittää yhtä aikaa.
 
panis
Voi kun ihana yllätys, olispa minullakin tollainen likka kun sää olet, ja olet vielä paljon nuorempi kuin miehesi, mistä minäkin saisin sellaisen kun sää oot. voisko kukaan ilmoittautua?
 
aloittaja
Kyllä oli ihana uusi vuosi. Naimme herkuttelemalla kaksi päivää. Pimpsa on vieläkin turvoksissa ja hieman arkakin, mutta olo on taivaallinen.

Miesystävä tykkäsi kovasti, kun kerroin että olen aivan paljaana häntä varten. Ylläni oli mustat pitsiliivit, jossa nänniaukot, mustat stay-upit ja joulunpunaiset silkkipöksyt. Mies nuoli ja hyväili ensin housujen läpi, kunnes pyysin (oikeastaan rukoilin) että hän ottaa ne pois...

Ja sitten se olikin menoa. Ihanaa olla nainen!
 
Guest
Miksi nyt pitää haistatella.
Sehän on hienoa, että nuori nainen osaa nauttia seksuaalisuudestaan.
Minäkin olisin mielelläni tuollaien typykän kanssa, joka tarjoaa sulojaan ja osaa varmaan itsekin nauttia seksistä.
 

Yhteistyössä