Hakutulokset

  1. Huithapeli

    Onkos tämä ollut täällä tänään?5-6-vuoitaat menossa naimisiin...

    http://www.hs.fi/ulkomaat/artikkeli/5-+ja+6-vuotiaiden+h%C3%A4%C3%A4matkalaisten+karkumatka+tyss%C3%A4si+Hannoverissa/1135242533922 Ihanaa toiset kun ovat niiiiin rakastuneita!
  2. Huithapeli

    Valvojaa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    http://kaksplus.fi/keskustelu/t1249576 Joutaisko poistaa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Ilmoitin jo asiattoman viestin, mutta mitään ei tapahdu!!!!!!
  3. Huithapeli

    Paljonko maksatte joulupukille?

    Siinäpä se...Meillä 25 euroa ja tosi hyvä pukki on.
  4. Huithapeli

    Hyviä paikkoja Tallinnassa...

    Hakusessa joku hyvä ruokapaikka ja hyvä shoppailupaikka, pitäis löytyä sekä aikuisten että lasten vaatteita.
  5. Huithapeli

    Oulussa 4-henkinen perhe kuollut ampumavälikohtauksessa...

    Tästä oli jo yksi aloitus, mut musta tää on aivan kauheaa :(
  6. Huithapeli

    Miten tuo Facebook toimii?

    Niin siinäpä se...
  7. Huithapeli

    Mulla on iso "ongelma"...

    Jahkaan ja pähkään tässä että tilaisinko Anttilasta kengät...En ole ikinä kenkiä tilannut.Mitä jos ne on liian pienet/isot?Miten vaihto/palautus onnistuu? http://www.netanttila.com/products/large_173x244/7659832.jpg Lähinnä kiinnostaa onko Anttilan kanssa ollut ongelmia palautusten...
  8. Huithapeli

    Te, jotka ette syö illalla kuuden jälkeen...

    ...miten te pidätte nälän loitolla? Itse haluaisin alkaa tuohon, mutta hirvee nälkä viimeistään 21.00...
  9. Huithapeli

    Ärsyttää!!!!!!!!!!!

    Montakohan aloitusta on koskien tuota kouluammunta jupakkaa ja Jussi Markkasen lapsen kuolemaa? Vois vaik selata ja katsoa ettei tule kymmentä aloitusta samasta aiheesta!!!!!!!!!!!!!!!! :headwall:
  10. Huithapeli

    Onko muilla sama "ongelma"?

    Eli kun tilaatte jostain ruokaa/pizzaa niin onko teillä pari kolme vaihtoehtoa ja ne on aina ne samat vai otatteko joka kerta eriä? Suuret on murheet mulla :ashamed: Ei vaiskaa tuo ongelma ole kunhan uteliaisuuttani kysyn. Itsellä on samat vaihtoehdot vaik listan käy läpi ja meinaa ottaa jotain...
  11. Huithapeli

    Luontoystävällisin konetiskiaine...

    Niin siinäpä se mikä se on?
  12. Huithapeli

    Saa onnitella...:)

    Olen ollut rouva jo hurjat kaksi viikkoa :heart:
  13. Huithapeli

    Nyt tarvin apuja!

    Miten taitellaan liina miehen puvun takin taskuun? Yritin googlettaa mutta tuloksetta.
  14. Huithapeli

    Riittääkö 3kpl 6 munan kakkuja noin 50 hkl:lle?

    Siinäpä se olikin tuo kysymys. Vai kannattaako tehdä vaikka yksi iso levykakku ja pari pyöreää? Olisin äärettömät kiitollinen jos joku osaisi antaa neuvon tässä asiassa. Kyseessä siis häät ja tarjolla lisäksi voileipäkakkua, mokkapaloja, kuivakakkua, pullaa, keksiä, jotain suolaista piirakkaa.
  15. Huithapeli

    Häävalssi ongelma

    Eli homman nimi on, että en tiedä minkä häävalssin tahdon kun en ole varsinainen tanssi-ihminen. En halua mitään Akselin ja Elinan häävalssia vaan jonkun erikoisemman. Ideoita kaipailen...
  16. Huithapeli

    Yli 30-vuotiaiden pituuspino

    162cm... Anteeksi vaan mut kun aika monta pituuspinoa...
  17. Huithapeli

    Hääkampaus

    Olen menossa kesällä naimisiin ja kampausideoita kaipailisin. Eli olkapäille ulottuvat hiukset pitäis saada nätisti. En halua mitään sliipattua nutturaa. Kiinni pitäis olla, vähän hapsottaa. Olen googlettanut, mut en ole löytänyt mieleistä. Ideoita kehiin...

Yhteistyössä