Te, jotka ette syö illalla kuuden jälkeen...

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Iltasyöminen ei lihota, mikäli päivittäinen energiansaanti ei ylitä kulutusta. Sillä ei ole mitään merkitystä, mihin kellonaikaan ihminen syö.
Rohkenen olla eri mieltä:)

Eli illalla aineenvaihdunta on hitaimmillaan ja toisekseen,useilla ihmisillä se ilta menee mässyttelyyn,syödään "huvikseen "leipiä yms.(ainakin minä näin teen)

Voisi kokeilla tuota kuuden jälkeen syömättömyyttä :D

Muoks.Luin viestisi hätäillen,tuo on totta ettei lihota jos energia ja kulutus on balanssissa:I)Mutta siltikin raskain ruoka kandee syödä lounasaikaan,aineenvaihdunnan vuoksi:)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Henrietta:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Iltasyöminen ei lihota, mikäli päivittäinen energiansaanti ei ylitä kulutusta. Sillä ei ole mitään merkitystä, mihin kellonaikaan ihminen syö.
Rohkenen olla eri mieltä:)

Eli illalla aineenvaihdunta on hitaimmillaan ja toisekseen,useilla ihmisillä se ilta menee mässyttelyyn,syödään "huvikseen "leipiä yms.(ainakin minä näin teen)

Voisi kokeilla tuota kuuden jälkeen syömättömyyttä :D

Mässyttely ja huvikseen syöminen on asia erikseen.
 
Alkuperäinen kirjoittaja ThinWhiteDuke:
Alkuperäinen kirjoittaja Henrietta:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Iltasyöminen ei lihota, mikäli päivittäinen energiansaanti ei ylitä kulutusta. Sillä ei ole mitään merkitystä, mihin kellonaikaan ihminen syö.
Rohkenen olla eri mieltä:)

Eli illalla aineenvaihdunta on hitaimmillaan ja toisekseen,useilla ihmisillä se ilta menee mässyttelyyn,syödään "huvikseen "leipiä yms.(ainakin minä näin teen)

Voisi kokeilla tuota kuuden jälkeen syömättömyyttä :D

Mässyttely ja huvikseen syöminen on asia erikseen.

juuh,sorry muokkasin viestiäni,enpäs päässytkään viisastelemaan
:D
 

Yhteistyössä