Hakutulokset

  1. S

    tää ei voi olla totta

    mun paino on pudonnu viikossa 2,300g :o mutta kai se on pakko uskoa,kun puntari niin näytti :) mutta kyllä oon ollukkin aika rankka ittelleni,en u-v jälkeen oo suuhuni laittanu nisun,nisua tai karkkia :whistle: nyt la annan itselleni luvan ostaa suklaapatukan ja nauttia :p
  2. S

    hu huuuu mammat

    kurkakkaa hedemä koriinne? mitä löytyy? :p :D *mullako tylsää* :D juu...oottelen että vauva heräis..... mulla on kaikkee hyvää korissa :p n.20 satsumaa, 5banaania,9omppua,6luumua,3päärynää,2kiiviä nams :p
  3. S

    kysymys tupperin leipälaatikosta?

    ostin taas komerosta käyttöön tubbrin leipälaatikon, kun rupes ärsyttään ne pussukat pitkin pöytää :ashamed: kuinka monellako käytössä? tykkäättekö? niin,laitatteko kannen ilmatiiviiksi? muistelin että ainakin kantta pitäs availla 2-3x/pv muuten leivät homehtuu? ja kun laittaa pussista uuden...
  4. S

    kyllä on kerrassaan ihana olo

    kiersin vaunujen kanssa 10km lenkin B) voi että teki hyvää =) ilma oli niin ihana, että ois kävelly vaikka kuinka pitkän lenkin vielä.
  5. S

    onko ollu jo?

    lauantai menu? meillä perunat & broileiria + cyrry-kastike. ananas-salaatti :p jälkkäriksi marjarahkaa, tytön pyynnöstä. huomenna pojan toive pikkuletut kerman kera :D :p
  6. S

    puhisee ja pihisee kiukusta täällä heti näin aamutuimaan!!!!!!!!!

    tuo mun mieheni, kun taas karkas mettälle |O |O eilinen pv meni sä ja taas tämä päivä |O |O älkää rakastuko koksaan metsämiehiin :snotty: :/ |O :headwall: itse olin niin tymä,että mettämiehen vaimoksi rupesin :headwall: :headwall: *hakee kahvia ja puhisee kiukut ulos*...
  7. S

    tämä sisukas lähtee nyt lenkille

    ihanan pirtsakka pakkas-sää =)
  8. S

    sunnuntain ruoka?

    meillä lihapullat & muusi + porkkanalaatikkoa (otin sulamaan) :p jos taas maistuu kun joulusta on tovi vierähtänyt ;)
  9. S

    nyt on sisukkaallakin niska karvat pystyssä!!!!!!!!!

    |O |O kävin pojan kanssa pitkään kestäneen ihottuman takia lääkrissä ja poika ei meinannu näyttää ihottumaa (on arassa paikassa) lääkäri vain istuu hiljaa, sanomatta sanaakaan, ja sit kun mä olin aikani suostutellu poikaa,että näyttäs niitä näppyjä lääkärille, niin lääkäri sanoo, ei hänellä...
  10. S

    uuden-vuoden päivän menuu?

    mitä teillä pöydässä siis? :p
  11. S

    aamuäreä äitikans

    jokos mun mies kävi teillä? :D ;)
  12. S

    mitä uuden-vuoden lupauksia olette tehneet?

    itse ajattelin tehä ainakin kk karkkilakon :whistle: koskee myös suklaata,sipsejä jne....
  13. S

    kyllä on kuulkaas mammat lämpööset ainot mulla

    jalassa B) :D mies sai reinot,kyllä ollaan naurettu niille :D mutta pysyy varpaat lämpimänä ja kiva pökätä jalkaan kun hakee postin :) onko muilla ainoja?
  14. S

    aamuäreä äitikans

    ootko linjoilla? ois askaa :) laitan yv.tä.
  15. S

    päivän ruoka?

    vieläkö joulu ruuat maistuu? meille ainakin,koska ruokaa on kaapit täynnä :whistle: ei olla kuin aattona viimmeks syöty kotona.
  16. S

    esikoinen on nyt 7-vuotias

    :) kovin iso poika jo on :) mutta silti äipän pikkupoika aina :heart:
  17. S

    mulla kinkkinen tilanne

    meidän "työntekijän" äiti kuoli eilen ja olin tänään viemässä pakettia hänelle kiitokseksi kuluneesta vuodesta, mutta nyt on jotenkin kamala tunne kun menen suru kotiin :( onko mikä muistokukka nyt just joulun aikana? ajat. valk. joulutähteä?onko kaunis ajatus? ainakaan hyvää joulua en...
  18. S

    mitähän sitä keittäis tänään ruuaksi?

    mitäs teillä?
  19. S

    tehään yhdessä kauppalista

    meinaan ma käydä hakemas loput joulu ruuat.... mitä teidän kauppa listalla on?
  20. S

    jokos mammat on kirjottanu joulukortit?

    ma 15.12 on viimmeinen postitus päivä. mä kirjottelin päivällä kaikki,huomenna nakkaan lootaan =) mulla jäi (koskaan ennemmin ei oo jääny) ylim. postimerk. voiko niitä viä käyttää ma jälkeen,kysyy tyhmänä :ashamed: ? ajat.et ne on joulumerk. jotka ei enää sit käy,oonko oikees?

Yhteistyössä