puhisee ja pihisee kiukusta täällä heti näin aamutuimaan!!!!!!!!!

tuo mun mieheni, kun taas karkas mettälle |O |O
eilinen pv meni sä ja taas tämä päivä |O |O
älkää rakastuko koksaan metsämiehiin :snotty: :/ |O :headwall: itse olin niin tymä,että mettämiehen vaimoksi rupesin :headwall: :headwall:

*hakee kahvia ja puhisee kiukut ulos* :whistle:
 
vieras
No kyllä niillä miehillä harrastuksia löytyy, ajattele ettei miehes harrasta noita kapakoita ja vieraita naisia, niissä menis ilta ja seuraava päiväkin kun pitäis olla rapulassa sängynpohjalla.

Lähe sinä lasten kanssa johonkin kanssa.
 
kaurisjahtiin lähti,haki punasen liivin ja etti punasta pipoa, sanoin että lainnaa tytön hello kitty pipoa :D
muuta en sanonut,näki mun ilmeestä että pannu on käy kuumana :snotty:
mun miehen harrastus on lisänä vielä tämä kelkkailu, kalastus |O joten harrastuksia löytyy :whistle:
 
Fisu
Alkuperäinen kirjoittaja sisukasmami:
tuo mun mieheni, kun taas karkas mettälle |O |O
eilinen pv meni sä ja taas tämä päivä |O |O
älkää rakastuko koksaan metsämiehiin :snotty: :/ |O :headwall: itse olin niin tymä,että mettämiehen vaimoksi rupesin :headwall: :headwall:

*hakee kahvia ja puhisee kiukut ulos* :whistle:
Niin minäkin aikanaan puhisin, mutta nyt osaan ottaa jo hyödyn irti asiasta. Omaa aikaa tämäkin..Voit hyödyntää ajan itsellesi, tehdä asioita joita et muuten ehkä voisi tehdä. Miehelle tekee hyvää olla metsällä/kalalla yms. Minunkin mieheni lähti kalalle, kuten joka lauantai aamu lähtee milloin kalalle ja milloin metälle. Minä lasten kanssa nautin omasta ajasta ja välillä käydään ABC:llä syömässä jos en itse halua ruokaa laitella yms. Ei se ole sinulta pois se aika...Minä en siivoile enkä laittele ruokaa, nautin omasta ajasta kiireettömyydestä ja katselen lasten kanssa aamuohjelmia..menee se päivä näinkin!
Sitten voit kertoa miehellesi mitä mukavaa teit kun hän oli kalassa ja molemmat olette rentoutuneita..eikö?
 
Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree:
:hug: Juo nyt ystävä hyvä koko pannullinen :D

t. kohtalotoveri- sun miehes sentäs palajaa kotiin JO tänään ;)
niin juonkin ja keitän toiseen perään :snotty:
kiitos aamuäree :) juu,sä ainakin tiedät,mitä on olla mettämiehen vaimoke :whistle:
en menis siittä niin takuuseen,koska kotiutuu,jos montakin kaatuu,saattaa kaato ryypyt venähtää |O mutta siinä vaiheessa on jo oven lukot vaihdettu!
 
:LOL: siinä oliskin näky kun miehinen mies tarpoisi metsässä pyssy olalla ja Kitty pipo päässä :LOL:


Mä lupasin kerran huudella ohjeita kotoa kun meille jäi reserviin yksi metsäpuhelin vai mikä radiopuhelinhässäkkä se nyt onkaan.
Olisin huudellut miestä välillä kotiin syömään ja mattoja tamppaamaan ;)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Fisu:
Alkuperäinen kirjoittaja sisukasmami:
tuo mun mieheni, kun taas karkas mettälle |O |O
eilinen pv meni sä ja taas tämä päivä |O |O
älkää rakastuko koksaan metsämiehiin :snotty: :/ |O :headwall: itse olin niin tymä,että mettämiehen vaimoksi rupesin :headwall: :headwall:

*hakee kahvia ja puhisee kiukut ulos* :whistle:
Niin minäkin aikanaan puhisin, mutta nyt osaan ottaa jo hyödyn irti asiasta. Omaa aikaa tämäkin..Voit hyödyntää ajan itsellesi, tehdä asioita joita et muuten ehkä voisi tehdä. Miehelle tekee hyvää olla metsällä/kalalla yms. Minunkin mieheni lähti kalalle, kuten joka lauantai aamu lähtee milloin kalalle ja milloin metälle. Minä lasten kanssa nautin omasta ajasta ja välillä käydään ABC:llä syömässä jos en itse halua ruokaa laitella yms. Ei se ole sinulta pois se aika...Minä en siivoile enkä laittele ruokaa, nautin omasta ajasta kiireettömyydestä ja katselen lasten kanssa aamuohjelmia..menee se päivä näinkin!
Sitten voit kertoa miehellesi mitä mukavaa teit kun hän oli kalassa ja molemmat olette rentoutuneita..eikö?
totta,siis abc:lle kersa katraan kanssa :whistle:
juu,kyllä kotityöt taas painaa päälle :snotty:
 
Gluteus maximus
minä ottaisin lapset autoon ja lähtisin niiden kanssa shoppailemaan ja nauttimaan päivästä! Mitä te niiden miesten perään ruikutatte, voihan sitä päivää viettää ilmankin!
 
Alkuperäinen kirjoittaja aamuntorkku:
Juu mulla ystävä on kans erehtyny mettämieheen ja valittaa ihan samaa aika ajoin :whistle: Meillä taas tää talvi on tota kelkkailun kulta-aikaa eli mies viihtyy aikas hyvin sen harrastuksen parissa.
Juu, meillä mies lähti jo kelkkailemaan ja tulee joskus illalla kun on pimeä.
Sama aika usein viikonloppuisin. Onneks tämä aika kun on lunta on niin lyhyt :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree:
Mitäs sisukas muuten teillä ohjelmassa tänään?

Meillä alkais tytöllä uimakoulu tänään. Ajattelin käväistä lasten kanssa oikein Ojalassa kaffilla sen jälkeen.
jaa-a tiskipöytä näyttää olevan täynnä astioita,pyykkiä piisaa, vinkattavaa myös löytyy jne..... :whistle:
pikku-neiti menee pian aamu torkuille, isommat pelaa pleikkaria, esikoinen menee mummin luo yöksi.
 
m
Alkuperäinen kirjoittaja Gluteus maximus:
minä ottaisin lapset autoon ja lähtisin niiden kanssa shoppailemaan ja nauttimaan päivästä! Mitä te niiden miesten perään ruikutatte, voihan sitä päivää viettää ilmankin!
Voihan se mies sitten ottaa joskus sen katraan sinne mettälle mukaan..pointti oli varman se, että ukolla on paljon omia juttuja, akka-paroilla sitten senkin edestä kodinhoitoa ja lastenkaitsemista.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Gluteus maximus:
minä ottaisin lapset autoon ja lähtisin niiden kanssa shoppailemaan ja nauttimaan päivästä! Mitä te niiden miesten perään ruikutatte, voihan sitä päivää viettää ilmankin!
tämän pitäjän kaupat on nopsaa shoppailtu :whistle: ja kylä paikkojakaan ei hirveesti oo..... :whistle:
katotaan,kyllä jotian kekkaan ;)
 
sinkku
Alkuperäinen kirjoittaja Gluteus maximus:
minä ottaisin lapset autoon ja lähtisin niiden kanssa shoppailemaan ja nauttimaan päivästä! Mitä te niiden miesten perään ruikutatte, voihan sitä päivää viettää ilmankin!
Huh, vaihteeksi järkevä kommentti.
Ette kai te muut halvaannu tai jotain kun joudutte viettään ihan kokonaisen päivän ilman miestänne. Hankkikaa oma elämä!
 
Alkuperäinen kirjoittaja sinkku:
Alkuperäinen kirjoittaja Gluteus maximus:
minä ottaisin lapset autoon ja lähtisin niiden kanssa shoppailemaan ja nauttimaan päivästä! Mitä te niiden miesten perään ruikutatte, voihan sitä päivää viettää ilmankin!
Huh, vaihteeksi järkevä kommentti.
Ette kai te muut halvaannu tai jotain kun joudutte viettään ihan kokonaisen päivän ilman miestänne. Hankkikaa oma elämä!
kuules sinkku, en halvaannu en,mutta vituttaa tuon isännän mettällä käynti kun niin usein käy ja on KOKO päivän.....mä oon niin paljon päinsä lasten kanssa, pärjään kyllä,mutta ois kiva esim. tehdä joskus jotain omia juttuja,esim. käydä pitkällä lenkillä YKSIN!! tms.
ja elämä on hankittu,joten älä tuu mulle aikoon päätä just NYT!!!!!!! |O
 
HAnkkikaa elämä kommentit rassaa sellaisilta jotka ei tilanteesta mitään tiedä... :headwall:
En minäkään halvaannu, mutta kun sitä on jo koko viikon lasten kanssa ja kotitöiden keskellä niin pitkät mettäreissut nyt ei aina saa meikäläisen ymmärtämystä.
Vallankin jos hyvä mettäkeli katkaisee jo valmiit suunnitelmat.

Kyllä miehelleni harrastuksensa suon, mutta valitus lakkaa siinä vaiheessa kun se metsälle lähtö vaatii muutakin kuin sen että HERRALLE sopii.
Vrt. ajattelen lähteä omaan harrastukseeni. Suunnittelen päivän valmiiksi, teen ruuat ja muut mahdollisimman helpoksi , hankin lapsenvahdin ja jos ei lapsenvahti pääse, kuskaan lapset toisaalle. Ja jos kysyt miksi mies ei niitä katso, vastaus on että hällä on muuta menoa... pitäis siellä metsälläkin käydä, tai ainakin ruokintapaikalla tai verstaalla :whistle:
JA hänen on niin hankalaa kahta lasta mukanaan kuljettaa.....

Mun harrastus niinä kertoina kun pääsen, vie matkoineen 3h. Harrastus kerran viikossa.
Miehellä tuo 3 tuntia on vasta alkusoittoa- perkeleen kivaa yhteistä aikaa kun viikko tehdään töitä, viikonloppuna häntä näkyy vielä vähemmän kun on harrastuksessaan- aamusta lähtee ja illalla saapuu. Pitemmät päivät kuin töissään. Jee.
 
sinkku
Alkuperäinen kirjoittaja sisukasmami:
Alkuperäinen kirjoittaja sinkku:
Alkuperäinen kirjoittaja Gluteus maximus:
minä ottaisin lapset autoon ja lähtisin niiden kanssa shoppailemaan ja nauttimaan päivästä! Mitä te niiden miesten perään ruikutatte, voihan sitä päivää viettää ilmankin!
Huh, vaihteeksi järkevä kommentti.
Ette kai te muut halvaannu tai jotain kun joudutte viettään ihan kokonaisen päivän ilman miestänne. Hankkikaa oma elämä!
kuules sinkku, en halvaannu en,mutta vituttaa tuon isännän mettällä käynti kun niin usein käy ja on KOKO päivän.....mä oon niin paljon päinsä lasten kanssa, pärjään kyllä,mutta ois kiva esim. tehdä joskus jotain omia juttuja,esim. käydä pitkällä lenkillä YKSIN!! tms.
ja elämä on hankittu,joten älä tuu mulle aikoon päätä just NYT!!!!!!! |O
Jos sun miehes ei ymmärrä että tarviit omaa aikaa tai jos et saa sille sanottua niin ihan voit katsoa itsees peiliin ja miettiä mikset koskaan pääse yksin minnekään, edes lenkille!

 

Yhteistyössä