Hakutulokset

  1. Snapsikäsi Edward

    Kolme ensimmäistä sanaa, jotka löydät

    Ei; ei ole möröjä tms pelotuksia linkin takana sitten. Mitkä ovat ne kolme ensimmäistä sanaa, jotka löydät tästä ? https://fbcdn-sphotos-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash4/207517_10150198893086834_574781833_8274633_1854897_n.jpg Omat: Crush - fool - naked Ja juu, en tiiä mikä merkitys...
  2. Snapsikäsi Edward

    Kiristääkö opetteja?

    Lapsella on hukassa kaksi kappaletta koulukirjoja, jotka pitäisi palauttaa koululle. Kämppä myllätty ympäri, ei löydy. Opettaja sanoo, sekä minulle, että lapselle, että jos kirjoja ei ala löytymään, ei lapsi saa huomenna todistusta. Ok, pitäähän ne kirjat palauttaa, mutta jos ei löydy, ja...
  3. Snapsikäsi Edward

    Farmville ( varmaankin miljoonannen kerran)

    Jos siis ei kiinnosta farmvillet, niin elä vaivaudu vastaamaan. Kysymys siis siitä vain, että yritän vinkua teiltä apuja siihen vauvatalon rakentamiseen. Mutta,miten se linkitys tapahtuikaan, että pystyisitte jeesaamaan?
  4. Snapsikäsi Edward

    Nostalgiaa, kaikissa muodoissaan

    Linkitelkää musiikkia, vanhoja mainoksia, muistelkaa, ihan mitä vaan. Tänään on ainakin mulla nostalgia ilta, tekee mieli kuunnella vanhoja ihania biisejä jne. Nyt soi London boys-reguiem :heart: http://www.youtube.com/watch?v=4oAZVG99s3o
  5. Snapsikäsi Edward

    Olenko jo unohdettu nikki?

    Ennen olin plussalla päivittäin, oikeastaan useammastikkin päivässä. Jostain syystä, en kyllä tiiä miksi, palstailu jäi ensin vähemmälle, sitten oikeastaan kokonaan. Mahtaa olla jokunen aika, että olen tänne viimeksi kirjotellu. :ashamed: Tässä vain kun taas tänne tieni löysin, niin...
  6. Snapsikäsi Edward

    Kuunnelkaapa, hitti vai huti?

    Laitoin tämän kyllä jo tuonne musa pinoon, mutta haitanneeko tuo mitään B) Minä sanon että hitti, siis omalla kohallani. Vaikkakin alkuperänen biisi ei ole niitä maailman parhaimpia, mutta tämä coveri :heart: Tykkään ihan sikana :heart: voipi olla jo vanhakin juttu, mutta minä kuulin...
  7. Snapsikäsi Edward

    Vanha vessanpönttö pihalla kukkaruukkuna

    Näitä näkyy aika paljon, myös pihaporttien pielissä koristeina. Tokihan tietenkin makuasia ja silleen, mutta hyi. Ja niimpä sitten, meidänkin uuden kodin pihalla on sellanen :$ Edelliset asukit oli asentaneet sellasen pihalle, ja se kyllä lähtee välittömästi. ihan kamala viritelmä, oli...
  8. Snapsikäsi Edward

    FB kysymys

    Jos on facebookissa chatissa offlinessa, niin näkyykö se sillon siellä kaveriluettelossa kuunsirppinä vai ei ollenkaan?
  9. Snapsikäsi Edward

    Poika kaatui eilen pyörällä, hyvä ettei puhjennu silmä =(

    Poika 6v kaatui eilen pyörällä, ei vauhdista, vaan paikallaan olevan pyörän kanssa. Sarvi tökkäsi silmään, joka turposi lähes umpeen. Silmämuna Meni mustaksi. Lähettiin päivystykseen, ja siellä poika alko oksentamaan ja valittamaan pääkipua. Aivotärähdyshän se oli. Ilta meni siellä...
  10. Snapsikäsi Edward

    Hyvää syntymäpäivää minulle =)

    Eeeheehee, vuorokausi on vaihtunut juu, ja snapsikäsi täyttää tälle päivää 25.7, kokonainsia pyöreitä, elikäs 30v napsahti mittariin :D ja pakkohan tuota on mainostaa B)
  11. Snapsikäsi Edward

    Kivasti mies tuumasi, että näytän tuksulta

    Olin tänään päivän oulun kv näyttelyssä, ja kelihän oli mitä mainioin. Aurinko paisto, ja tuuli mukavasti. Vaan, enpä -kele huomannu siinä touhutessa ajatella sitä, että polttaahan se aurinko tuulesta huolimatta, ja naamahan se palo, ja paljon :headwall: Aurinkolasit oli tottakai päässä...
  12. Snapsikäsi Edward

    Viikonloppuna oulun koiranäyttelyyn lähtijöitä?

    Ketään täältä lähössä? Koiraa näyttämään vaiko turistiksi? =) Minä lähen turistiksi ainakin huomenna pentusen kanssa, sunnuntaista en vielä tiedä tuleeko lähettyä, sen näkee sitten =)
  13. Snapsikäsi Edward

    Kenelläkään asunnossa hirsipaneeliseiniä?

    Uuteen kotiin pikkuremppaa suunnitteilla. Sisältä katosta lattiaan puuta. Lattia hiotaan ja lakataan, ja kattoon vaihdetaan valkolakattu kuusipaneeli, mutta mitä niille hirsipaneeliseinille? Haluttaisiin vaaleammat, kun ovat vuosien varrella tummuneet ja suunniteltiin, että maalataan ne...
  14. Snapsikäsi Edward

    Uusimpia kuvia lemmikeistänne =)

    TIedän tiedän, että näitä lemmikkiketjuja on ja paljon, mutta haluaisinkin nyt uusimpia otoksia eläimistänne =) Ja sen varjolla pääsen minäkin laittamaan kuvia meän otuksista B) Ja jos ei kiinnosta, niin elä tule rutisemaan, kiitos =) :xmas: Alli 4v Hertta 13vkoa...
  15. Snapsikäsi Edward

    Meidän pieni karvavauva kotiutui eilen

    Pieni whippetti neiti haettiin eilen illalla kotiin =) Ja valloitti tullessansa meijät kaikki, on hää niin sulonen tapaus että :heart: :heart: NImekseen neiti sai Hertta =)
  16. Snapsikäsi Edward

    Sekavaa, mutta yritän kertoa

    Serkkuni meni ottamaan kaverilleen pikavipin. Kaveri maksoi vipin serkulle käteisenä takaisin, että serkku voi maksaa sen pois. No, serkkupa ei maksanutkaan sillä käteisellä sitä pois, vaan tuhlasi rahat muuhun. Sitten meni serkku itkemään asiaa siskolleni, että auta, hän on isossa...
  17. Snapsikäsi Edward

    Hey,te jotka nimiehdotuksia kyselette, varsinkin lemmikeille

    Olisiko mahdolista, että kertoisitte mihin nimeen päädytitte,jos täältä plussan kautta niitä kysele =) Minä myös kyselin whippetti penulle nimi ehdotuksia joku aika sitten, ja hyviä ehdotuksia tuli paljon, mutta nimeksi neitoselle päätettiin antaa< Hertta...
  18. Snapsikäsi Edward

    TIetokoneneroja linjoilla?

    Ongelma. Mikä mättää ja missä, kun pitäisi päästä täyttämään netissä eräs lomake, mutta meidän koneella se sivu näkyy niin, että lomakkeen päällä on osittain kuvia, mutta esim kaverin koneella niitä kuvia siinä ei ole. Joten en pysty täyttämääm lomakkeen kaikkia osioita, enkä pääse sinne...
  19. Snapsikäsi Edward

    Mikä biisi soi huumassa tänään?

    Siinä laskuvarjohyppy kohdassa? Ja mikä bändi? oliko se prodigy?
  20. Snapsikäsi Edward

    Minoon niin onnellinen! ( turhempaa ei ole)

    Mulla on uus imuri :D Mies ihmetteli, että "miten voi joku olla noin onnellinen imurista??" Minä olen häpyli, sain vihdoin sen himoamani dysonin,ja kyllä on sitten hyvä imuri! Tottakai nyt on jo imuroitu, ja järkyttävän paljon sitä koirankarvaa säiliöön kertyikin. Ihan onneton on tuo...

Yhteistyössä