Olenko jo unohdettu nikki?

Ennen olin plussalla päivittäin, oikeastaan useammastikkin päivässä.
Jostain syystä, en kyllä tiiä miksi, palstailu jäi ensin vähemmälle, sitten oikeastaan kokonaan.
Mahtaa olla jokunen aika, että olen tänne viimeksi kirjotellu. :ashamed:


Tässä vain kun taas tänne tieni löysin, niin mietin, että muistaako kukaan minua, tai siis nikkiäni? Vain olenko jo huuhtoutunut bittiavaruuteen? =)
Ja kyllä, tämä tieto on minulle niin tärkeä, että piti tehä oikein oma alotus näin keskellä yötä =)
 
serin harmaana
Alkuperäinen kirjoittaja Snapsikäsi Edward:
Ennen olin plussalla päivittäin, oikeastaan useammastikkin päivässä.
Jostain syystä, en kyllä tiiä miksi, palstailu jäi ensin vähemmälle, sitten oikeastaan kokonaan.
Mahtaa olla jokunen aika, että olen tänne viimeksi kirjotellu. :ashamed:


Tässä vain kun taas tänne tieni löysin, niin mietin, että muistaako kukaan minua, tai siis nikkiäni? Vain olenko jo huuhtoutunut bittiavaruuteen? =)
Ja kyllä, tämä tieto on minulle niin tärkeä, että piti tehä oikein oma alotus näin keskellä yötä =)
tänään viimeksi miehelle mainitsin ku musta sulla on niin ihana tuo nimi täälä :D
 
Kiva, että kuitenkin nikin muistatte =) Eipä mulla mitään järisyttäviä ja mieleen painuvia juttuja ole tainnu ollakkaan, minoon koittanu pitää asiat enemmän ominani. ( kiitos perskärpäsen. En silti ole vielä hyväksi havaittua nikkiä alkanu vaihtamaan.)

Oishan mulla paljonkin kerrottavaa, ja olenkin aiemmalla nikilläni kertoillutkin paljon, vaan sain niin kivasti paskaa aina niskaan, että päätin etten enään pahota mieltäni virtuaali-ihmisten kanssa henk.koht asioistani ( joo, tiedän, että jos ja kun kirjottaa nettiin, pitää osata ottaa kritiikkiä ja mielipiteitä vastaan)

JOten tulin siihen tulokseen, että hoitelen eteen tulevat asiat ja tilanteet parhaaksi katsomallani tavalla. Ja jos kirjottelen, kirjottelen tavan asioista. En sen henk.kohtasemmista. :)
 

Yhteistyössä