Hakutulokset

  1. A

    Kova kuume

    Onko liikkeellä nyt jotain virusta joka nostaa tosi korkeelle kuumeen? Meidän kuusi vuotias 40 asteen kuumees, ei muita oireita.... :(
  2. A

    Lemmen viemästä.....

    En oo kattonu vähään aikaan ja paljon on näyttelijöitä poistunut. Kertokaas vähän kuka on nyt sit missäkin. Esim. Robert ja Miriam, Tanja, Xaver....
  3. A

    Sehän oli kuin vasta eilen....

    Kun esikoinen tupsahti maailmaan. On siitä kuitenkin tänään vierähtänyt 18 vuotta :heart: :heart: :heart:
  4. A

    Ikkunoista

    Olis tarkoitus uusia ikkunat, mut kaipaisin vähän mielipiteitä. Huudatettu nyt Domusta, Tiiviä, Fenestraa ja muutama vielä tulossa. Kokemusta hinta-laatusuhteesta ja asennuksesta????
  5. A

    Linkkejä, kiitos

    Mistä vois löytyä kiva "maalaisromanttinen" ruokailuryhmä keittiöön.
  6. A

    Vauvani aloitti tänään

    Autokoulun =)
  7. A

    Hei nyt auttakaa

    Meillä tytöllä kohta 5v. pissaongelmaa. Alkoi tässä jokin aika sitten. Seisoi tarhan pihalla jalat ristissä eikä suostunut kävelemään kun tuntui pahalle. Muutaman kerran lirahtanut housuihin. Käytettiin lääkärissä, otettiin näyte ja aivan puhdas, sai kuitenkin kuurin, kun niin selvät oireet...
  8. A

    Tatuoinneista

    Kun on alkanut kiinnostaa ottaa alaselkään mut moni sanoo sen sattuvan hitosti. Kellään kokemusta??
  9. A

    Tsempatkaa hyvät ihmiset....

    minuu. Päivittäin näitä hel.....tin lisälyöntejä. Päivittäin jatkunut jo 5 vuotta sitä ennen vähän harvemmin. Tutkittu on ei vikaa, muuta kuin korvien välissä. Kaikenkaikkiaan rytmärit kestäneet mulla n. 30 vuotta mut vieläkään en osaa elää niiden kanssa. beetasalpaaja menee säännöllisesti ei...
  10. A

    Mitä mieltä ootte näistä arvoista...

    Paastosokeri 5,6 LDL kolesteroli 2,69 :o
  11. A

    Tulikin sitten ihan toisenlainen Joulu.......

    Appi nukkui iltapäivällä ikiuneen :'(
  12. A

    Kovempi juttu kuin voisi uskoakaan...

    Esikoinen sitten aloitti itsenäisen elämän. Tänään oli muuttopäivä ja äidillä itku herkässä :'(
  13. A

    Tupakan vaaroista....

    Onko mitään "ihme" keinoa saada 17 vuotias lopettamaan tupakan polttoa? Alan jo menettää kohta järkeni asian takia, kun oisko noin vuosi sitten tyttö jäi polttamisesta kiinni ja lupasi silloin lopettaa. Nyt on kuitenkin ilmeistä että kessuttelu jatkunut edelleen ja mulle valehdeltu koko ajan...
  14. A

    "Porkkana" työssä käymiseen..

    Kuka kertois sen mulle? Mun käteen jäävä palkka 1050? kk., miehen 2100? kk. Tarhamaksu 170? kk. + matkakustannukset sun muut. Jos oisin kortistossa, käteen jäisi n. 900? kk. ja lapsen saisin hoitaa kotona, mutta työkkäri hengittäisi niskaan :kieh: Toisin sanoen MINÄ MAKSAN, että saan käydä...
  15. A

    Nyt meni välit anoppiin

    Oli sit viimeinen kerta, kun haukkui vanhimman tyttäreni pystyyn. Tyttö on aikaisemmasta liitostani ja tuntenut muutenkin olonsa syrjityksi niin eikös arvon anoppi lisännyt tytön tuskaa. Meillä nyt siis kolme lasta. Viimeiseksi anoppi vielä huikkasi et "ainahan se ensimmäinen lapsenlapsi on...
  16. A

    Esikoinen sairaalaan...

    Esikoinen siis soitti mulle töihin et on järkyttävät alavatsakivut ja menossa terveysaseman polille saattajan kanssa. Lähdin samantien töistä polille josta sitten laitettiinkin tyttö ambulanssilla KOKSiin ja tiputukseen. Nyt on tarkkailussa, lääkäri epäilee munasarjakystan repeämää. Kyllä...
  17. A

    Avainkoti

    Siis onko kenelläkään ja mitä tuli noin maksamaan? Muita avaimet käteen malleja ja hintoja. Kiitos
  18. A

    Siitä on nyt aika tarkalleen...

    Tasan neljä vuotta, kun kuopuksemme syntyi klo 19.07 :heart:
  19. A

    Meille odotellaan perheenlisäystä....

    ....sellaista pientä hauvavauvaa. Maaliskuun lopulla syntyy. Ollaa kaikki kyllä niin raskaana että =)
  20. A

    Auttakaa viisaammat..

    Meillä siis vanhin tyttö täyttää kesällä 17v. Olemme pitäneet hänellä vielä kotiintuloaikoja, viikolla viimeistään klo 23 kotiin ja viikonloppuisin 01. Käy ammattilukiota, joka ei ainakaan vielä ole kärsinyt menoista, mutta itse väittää ettei kellään tuon ikäisellä ole enää kotiintuloaikaa, onko...

Yhteistyössä