Nyt meni välit anoppiin

Oli sit viimeinen kerta, kun haukkui vanhimman tyttäreni pystyyn. Tyttö on aikaisemmasta liitostani ja tuntenut muutenkin olonsa syrjityksi niin eikös arvon anoppi lisännyt tytön tuskaa. Meillä nyt siis kolme lasta. Viimeiseksi anoppi vielä huikkasi et "ainahan se ensimmäinen lapsenlapsi on tärkein", se siitä :headwall: vähän täytyy purkaa :ashamed:
 
:/ :/ tyhmä!

Meillä appiukko totesi eilen 3,5veelle pojallemme, että TARVISI ALKAA TRIMMMATA VATSALIHAKSIA!!!! Muuten kuulemma sopusuhtainen, ei siis mikää lihava (mitä sitten jos oiskin vähän pyöree) mutta vatsa pitää saada kuntoon! :eek: :eek: HALOO!!!!
 
Alkuperäinen kirjoittaja Ammu:
Kurjaa, etenkin lapsen kannalta. Koittakaa unohtaa (vaikkei varmasti helppoa olekaan). Mitäs mies tuumas? Vai oliko paikalla?
Ei oltu paikalla kun meidän kaksi vanhinta tyttöä (17v ja 13v) oli anopin kans mökillä ja siellä sattui episodi. Mies nyt ei uskalla äitilleen sanoa selviä sanoja :headwall: . Ei täs mikään muu harmita , kun tytön puolesta vaan paha olo...

 
Meillä ollut ihan samanmoista, tosin anoppi kyllä laukoo muillekin "viisauksiaan" :headwall:
Viimesin oli kun mun esikoinen kertoi opiskelusuunnitelmistaan, niin anoppi rupesi nauramaan :eek: :headwall: , eipä kovin usein kyllä sitä naista nähdä just näiden tapausten takia.
 
kiukuttaa
meillä oli tollasta, mun "mummo" huomio vain ja ainoastaan veljeni koska otämä oli oikea lapsenlapsi. sama ämmä inhos myös äitiäni. ja oli se kyllä lapsena rankkaa kun kaikin tavoin osotettiin että en ole mitään ja aina haukuttiin ja kaikki oli mun vika. jouluina ja synttäreinä veli sai kalliita hienoja lahjoja ja minä yves rocherin ilmaiskamaa.

sama jatkui pitkälle aikuisuuteen ja kun se ämmä kuoli en menny edes hautajaisiin.

olisin kovasti sillon toivonu että äiti olis mua puolustanu, mutta hän ei koskaan tehnyt sitä ja on tosta jääny melkoiset arvet.

joten todellakin puolusta tyttöäsi ja pistä välit poikki anoppiin jos ei muuten tokene
 
Kissaäiti
Alkuperäinen kirjoittaja helmi79:
:/ :/ tyhmä!

Meillä appiukko totesi eilen 3,5veelle pojallemme, että TARVISI ALKAA TRIMMMATA VATSALIHAKSIA!!!! Muuten kuulemma sopusuhtainen, ei siis mikää lihava (mitä sitten jos oiskin vähän pyöree) mutta vatsa pitää saada kuntoon! :eek: :eek: HALOO!!!!
Minun veli jatkuvasti sanoo minun alle 1-vuotista poikaa lihavaksi tai tyhmäksi. Tai suureen ääneen yököttelee kun poika syö. Ja päästää pelottavia ääniä ja kun lapsi pelästyy, niin vauva on tyhmä sen mielestä. Ja kerran kun oltiin melkein lähdössä, se "leikillään" potkaisi vauvaa päin. :(

No, se on 16, joten sen kai voi laittaa murrosiän piikkiin. Mutta silti, kyllä sitä pitäis osata käyttäytyä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Kissaäiti:
No, se on 16, joten sen kai voi laittaa murrosiän piikkiin. Mutta silti, kyllä sitä pitäis osata käyttäytyä.
No ei todellakaan voi laittaa minkään murrosiän piikkiin tuollasta! Mullakin veli murrosiän kourissa, mutta ei se kyllä potki mun lastani tai muutenkaan satuta sitä, päinvastoin. On aika arveluttavaa jos suostuu tuollaisen käytöksen laittamaan jonkin tekosyyn varjoon. Älä siis hyväksy/väheksy tuota missään muodossa ja tee sille stoppi samantien.
 
WTF
Alkuperäinen kirjoittaja AnniTanniTalleroinen:
Alkuperäinen kirjoittaja Ammu:
Kurjaa, etenkin lapsen kannalta. Koittakaa unohtaa (vaikkei varmasti helppoa olekaan). Mitäs mies tuumas? Vai oliko paikalla?
Ei oltu paikalla kun meidän kaksi vanhinta tyttöä (17v ja 13v) oli anopin kans mökillä ja siellä sattui episodi. Mies nyt ei uskalla äitilleen sanoa selviä sanoja :headwall: . Ei täs mikään muu harmita , kun tytön puolesta vaan paha olo...
aika tyypillistä mieheltä... ei uskalla äidilleen sanoa... mel ihan sama juttu!

mul on 2 lasta aiemmasta ja anoppi aina mainostaa, et pitää niitäkin ku ominaan, mut ei se kuitennaa pidä ihan paikkaansa... anoppi piilovit**ilee noille isomille ja varmaan luulee, ettei ne mulle mitään sano... olen kyl miehen sanonu, mut pas*at se äidilleen mitää sano :kieh:

sano sä anopil mistä kana kusee...
 
Kissaäiti
Alkuperäinen kirjoittaja KaksiKertaaPienempi:
Alkuperäinen kirjoittaja Kissaäiti:
No, se on 16, joten sen kai voi laittaa murrosiän piikkiin. Mutta silti, kyllä sitä pitäis osata käyttäytyä.
No ei todellakaan voi laittaa minkään murrosiän piikkiin tuollasta! Mullakin veli murrosiän kourissa, mutta ei se kyllä potki mun lastani tai muutenkaan satuta sitä, päinvastoin. On aika arveluttavaa jos suostuu tuollaisen käytöksen laittamaan jonkin tekosyyn varjoon. Älä siis hyväksy/väheksy tuota missään muodossa ja tee sille stoppi samantien.
Voi, kyllä sille on sanottukin. Veli on vaan niin jääräpää, ettei kuuntele vaan alkaa heti vittuilemaan takaisin, jos sanoo jotain negatiivista. Ja sitten alkaa "Saakelin idiootti! Luulitko sä ihan oikeesti, että mä tosissani olin? Ihme tyyppi.... Mitä sinä siinä oikein selität? Luuliksä ihan oikeesti, että minä.... Älä vittu vittuile mulle.... Jne, jne."

En yhtään ihmettele, että mies ei halua tuon veljen käymään meillä.
 
vieras
Meillä on syrjintää anopilla, toisen lapsen lapset on kultaakin kalliimpia ja toiset ei oikein mitään... Toisesta lapsestaan puhuu rumasti ja toinen on kaikki kaikessa ja tämä ulottuu siis myös lastenlapsiin. Kaikista kurjinta on se, kun osoittaa sen sanoin ja teoin lapsille.
 
Joo, ymmärrän miltä tuntuu. mulla kans edellisestä liitosta eka lapsi.. mun appi-vanhemmat pitää kyllä kuin omanaan.. Mut miehen isoisä.. :headwall: se on aina ihan vittupää mun poikaa kohtaa.. siksi ei käydäkkään siellä kuin jouluna pikaiseen vaikka asuvat aika lähellä.. ja tämä mieheni päätös.
 
Kippuravarvas
Aika kurjaa..

Mun isosiskolla on eri isä ja eihän se on ihan niin tärkee ikinä ollut mun mammalle ja papalle(siis isän vanhemmille), kun odotin esikoista niin mamma tohkeena selitti että ensimmäinen lapsen-lapsenlapsi, vaikka mun siskolla oli jo kolme lasta :| mutta ei ne ikinä ilkeitä ole siskolle ollut, eivät vaan osaa ajattelutapaansa muuttaa..
 

Yhteistyössä