Hakutulokset

  1. demdem

    Onko kehon "säästöliekki" ihan faktajuttu?

    Jostain luin joskus että kehon meneminen säästöliekille ei olisi totta. Siis se, että laihduttaessa keho ns. vastustelee ja alkaa käyttää rasvavarastoja. Mietin tässä vain tällaisen amatöörilaihduttajan kannalta :D tahtoisin pudottaa 10kg, nyt olen n. 174cm ja 67kg. Yksi kilo on jo lähtenyt...
  2. demdem

    Kysymys kanasta

    Mistä tietää onko kana pilaantunutta? Pakastin kanasuikaleet vähäksi aikaa, viimeinen käyttöpäivä oli 8.9. Nyt ollut jääkaapissa eilisestä asti (koska hölmönä luulin että olisin ehtinyt paistaa ne eilen). Joten, mistä tiedän voiko tuota syödä? on nälkä :(
  3. demdem

    Suomennosapuaaa

    Pystyisikö joku suomentamaan minulle tämän reseptin täältä: Chocolate Chip Cookie in a Cup - No. 2 Pencil Eli Ingredients 1 Tablespoon Butter 1 Tablespoon Granulated White Sugar 1 Tablespoon of firmly packed Dark Brown Sugar 3 Drops of Vanilla Extract Small...
  4. demdem

    Kokemuksia siitä uudesta epilaattorista!

    Braun Silk-épil 7891 Dual Wet & Dry epilaattori - Sokos verkkokauppa Päätin saada gorillageenini ojennukseen ja karvat lakoon. Oisko tämä hyvä? Pirun kallis ainakin. Mä tahtoisin sellasen mikä ei satu (liikaa) ja mikä oikeasti toimii... Myös muita epilaattoreita saa ehdottaa, jos vaikka...
  5. demdem

    Tylsyysnimipeli

    Elikkäs sano lapsesi nimi/nimet ja seuraava keksii niihin sopivan tytön ja pojan nimet. Minä aloitan: Viima
  6. demdem

    Rastat tulee!

    Mä en usein hehkuta tai availe omia ketjuja mutta nyt on pakko! Kahdentoista aikaan tulee kaverit ja pistetään mun hiukset takkuun. tämä on lähtötilanne. Jännittää ihan hirveästi että miltä tulen näyttämään :D
  7. demdem

    RUOKAHAASTE vko 8 - Lempiruoka!

    Tämän viikon haasteena on jokaisen oma lempiruoka. Voi siis olla myös jälkkäri tai joku muu vastaava. Onnea kisaan! :flower: (ja ilmoittakaa asap jos tämä on kelpaamaton aihe) Ruokahaasteen säännöt: * kokkaa ja kuvaa (tekijä saa olla kuka tahansa samassa taloudessa asuva) * kuva ja...
  8. demdem

    Makkarista mielipiteitä? (todellakin turhis)

    Olkkarista tuli niin värikkäitä mielipiteitä niin teenpäs samanlaisen makkarista :p Viima Nuutti Leilei!: Meidän koti part. 2
  9. demdem

    Kyllä minä jos muutkin... Mitä mieltä olohuoneesta?

    Viima Nuutti Leilei!: Vihdoin viimein: meidän koti part. 1
  10. demdem

    Mikä on kanstasi sukupuolenvaihdoksen tehneeseen isään?

    Tuosta pitkästä ketjusta tuli mieleen. Joku kirjoitti että 98% ei hyväksyisi tai pitäisi "normaalina". Jotenka äänestys pystyyn, katsotaan mikä on palstan prosentti!
  11. demdem

    Ostatko joululahjoja vauvalle?

    Meillä 5kk vauva ja muutama body ollaan ostettu. Isovanhemmiltaan, tädiltään ja kummeiltaan saa lisäksi muutaman paketin. Mitään leluja tms. en koe tarpeelliseksi ostaa :)
  12. demdem

    Miksi Kepsis bannattiin?

    Haluan pitää tiimarinvihkoni ajan tasalla!
  13. demdem

    Hei yökyöpelit

    Mulla on tylsää, käykää arvostelemassa mun blogi. Viima Nuutti Leilei! Kaikkea saa sanoa kunhan ei tosissaan ole.
  14. demdem

    bloginpitäjät auttakee

    lkj
  15. demdem

    Sinä kauniina?

    Milloin olet kauneimmillasi? Miksi juuri silloin? Ja kuva voisi laittaa myös :rolleyes: kuva voi olla tietty myös monien vuosien takaa, kaikista kaunein sinä! koska kuitenkin joku kysyy, niin tässä minä. kuva on vuoden vanha
  16. demdem

    Kauniita ja harvinaisia POJAN nimiä

    Mitäs nyt? -palstalta spottasin kauniita ja harvinaisia TYTTÖJEN nimiä täynnä olevan ketjun, joten tasa-arvon nimissä sama myös pojille :) Ja myös siksi, että meille on tulossa poika ja olen aivan kujalla hänen nimestään! Rv. 37+2... :D
  17. demdem

    Kissa ja vauva samassa huoneessa?

    Mitäs mieltä porukka on kissojen ja vauvan yhteiselosta? Meillä on 3 kisua ja vauva tulossa, ja itse olin ajatellut että vauva nukkuisi ovi kiinni huoneessaan. Kissat saisivat vain tottua siihen (tällä hetkellä kaikki ovet ovat aina auki). Joten, ihmiset, kokemuksia? :)

Yhteistyössä