Hakutulokset

  1. goddess

    Munatorvien aukiolotutkimus ja Cytotec 0,2 mg

    Pistänpäs tännekin kun laitoin saman lapsettomuus puolelle mutta täällä ihmiset on aktiivisempia =) Eli: Kohtalotoverit tai asiasta jotain tietävät ohoi! =) Mulla oli tänään vuorossa tuo aukiolotutkimus keskussairaalassa eikä se onnistunut =( Lääkäri yritti ja yritti ja itse koin...
  2. goddess

    Munatorvien aukiolotutkimus ja Cytotec 0,2 mg

    Kohtalotoverit tai asiasta jotain tietävät ohoi! =) Mulla oli tänään vuorossa tuo aukiolotutkimus keskussairaalassa eikä se onnistunut =( Lääkäri yritti ja yritti ja itse koin pahimmat kivut ikinä. Katetri jopa saatiin muutaman kerran paikoilleen mutta aina se ponnahti pois. Kokemus oli...
  3. goddess

    Suositelkaa kirjoja joita kannattaa lukea?

    Nyt kun syksy taas kolkuttelee ovella ja tänne meidän kaupunkiin avattiin uusi kirjastokin niin ajattelin josko alkaisi taas lukemaan. Olen aina tykännyt kirjoista ja lukemisesta yms. mutta viime vuosina on ollut ongelmana etten ole löytänyt mitään lukemisen arvoista ja koko homma on ollut...
  4. goddess

    Miten valmistat uunilohen?

    Eli miten valmistat uunilohen? :p Meinasin ostaa fileen ja kaipaan ehdotuksia mausteitten yms. kanssa ja ihan uuniin ajattelin sen fileen lätkäistä.. Joten, ideoita otetaan vastaan =)
  5. goddess

    Aurora nimelle etu tai toinen nimi

    Keksikääpäs nimiä jossa joko etunimi tai toinen nimi olisi Aurora :p
  6. goddess

    Hypnoosi tupakoinnin lopettamisen apuna..kokemuksia?

    Olen miettinyt jo jonkin aikaa hypnoosia kun tupakointia on nyt sellaiset 7 vuotta takana ja pahasta tavasta/riippuvuudesta pitäisi päästä eroon. Olen lopettanut muutaman kerran mutta aina olen uudelleen jonkin ajan päästä aloittanut polttamisen jollain tyhmällä verukkeella:( Nyt on kohta...

Yhteistyössä