Hakutulokset

  1. Goddes Hera

    Tunnistaisiko kukaan tämän Ticketin haalarin kuosia?

    http://www.ticket2heaven.dk/en/product/othello-north-mix-suit/, Tälläinen löyty
  2. Goddes Hera

    Kaatuuko Babyborn pyörä vetonarulla helposti

    No jo on mennyt surkeaksi näidenkin laatu, hyvänä merkkinä oon pitänyt :O
  3. Goddes Hera

    Kertoako pettämisestä ennen vai jälkehen hääpäivän?

    Ootko kokeillut molemmat vaihtoehdot, että voit verrata?
  4. Goddes Hera

    Kertoako pettämisestä ennen vai jälkehen hääpäivän?

    Emmä tiiä :D ajattelin vaan että pidempi liitto, kuulostaa paremmalta kuin lyhyempi. Oli niinku vitsi olevinaan :)
  5. Goddes Hera

    Onko Helsingissä mitään tekemistä lasten kanssa pääsiäisenä?

    En tiiä, tuli vaan mieleen kunnitse olin lapsi niin siinä stadikan kupeessa olevassa kasvitieteellisessä (?) puutarhassa oli pääsiäisenä pikkutipuja, niitä sai pitää kädessä. Ei varmaan nykyään enää ole sallittua?
  6. Goddes Hera

    Kertoako pettämisestä ennen vai jälkehen hääpäivän?

    Jälkeen, niin voi sitten sanoa että "oltiin me naimisissa 10 vuotta, ennen kuin erottiin", parempi kuin 9 vuotta ;)
  7. Goddes Hera

    Onko joku teistä Sydänpyllyissä?

    Joo, no itse en tiedä mitä täällä on puhuttu mutta ilmeisesti ei kovin aikuismaista täälläkään? Sitä saa mitä tilaa jne.
  8. Goddes Hera

    Astrolabe, lue tuo ketju!

    Mun ei ole tapana haukkua harmaana ketään. Hyvinkin voin kirjautuneena sanoa, etten alkuunkaan ymmärrä tuota päätöstä. Faktahan on se, että jos jaat täällä elämäsi annat samalla oikeuden muille arvostella sitä. Kukaan ei pakota heitä kertomaan mitään näistä asioista täällä ja toisaalta mun...
  9. Goddes Hera

    Astrolabe, lue tuo ketju!

    Oli ihan pakko kirjautua, että pääsin tykkäämään ihme miehen kommentista :flower:
  10. Goddes Hera

    monta lasta ja minkän

    Kaksi poikaa, 3v6kk ja 1v9kk
  11. Goddes Hera

    Laittakaa kuvia komeista miehistä!!!

    Pahoja ei oo näistäkään kukaan ;)
  12. Goddes Hera

    Laittakaa kuvia komeista miehistä!!!

    Paska leffa, mutta näiden takia jaksoi katsoa ;) http://images.fanpop.com/images/image_uploads/P-S--I-Love-You-ps-i-love-you-540942_1280_1024.jpg, http://images4.fanpop.com/image/photos/23600000/P-S-I-Love-You-ps-i-love-you-23623582-500-459.jpg Ja tää...
  13. Goddes Hera

    Tammikuun budjettihaaste :)

    Liitytään, meillä on tässä kuussa pakko tulla toimeen vähällä. Tilillä rahaa 320€ lapsilisiin saakka. Tai oikeastaan siellä on enää se 300€, kun käytiin just kaupassa. Tänään ostettiin Jauhelihaa Spaghettia Tomaattimurskaa Perunaa Soppavihannekset Maitoa Jugurtteja Mehukeittoa...
  14. Goddes Hera

    kuinka monta joulukorttia olet saanut? entä lähettänyt?

    3 saatu, yhtään ei lähetetty :ashamed:
  15. Goddes Hera

    Onko täällä joku joka on selkeästi puolisoaan ulkonäöllisesti paremman näköinen? Rehellisesti..

    No, mä en tiedä mikä mun arvosanani olisi, mutta kaipa mä ihan kivan näköinen olen. Mies on aika tavallinen, sellanen perusmies. Ei ruma missään nimessä, mutta ei mitenkään ihmeellinenkään. Me oltiin ensin tuttuja, mies ei juuri mulle uskaltanut puhua. Aika kauan sai "piirittää", oikeastaan...
  16. Goddes Hera

    Äääh, suhdekiemuroita ja ahdistusta!

    Voi kurjuus : / Ilmeisesti teillä sitten ollut pidempään jo kireä ilmapiiri, jos/kun mies on jutun oivaltanut. Tajusiko siis ihan kenestä puhe, vai vaan yleisesti? Oliko oikeasti lyömässä sua, siinä tapauksessa luojan lykky että tuli nyt ilmi, vaikka harmistuksen ymmärränkin jos oli...
  17. Goddes Hera

    Äääh, suhdekiemuroita ja ahdistusta!

    Mikä tässä nyt sitten on ongelma? Sä olet selkeesti rakastunut, mikä työ/unelma voi olla sellainen ettei siihen parisuhde sovi?
  18. Goddes Hera

    Äääh, suhdekiemuroita ja ahdistusta!

    Kuulostaa jotenkin ihanan romattiselta, sellaselta rakkaushömpältä :heart: mä oon toivoton romantikko ja mun mielestä sun täytyy kuunnella sydäntäsi. Oih, se on niin ihana tunne se rakkaus. Tosin ei kiva tilanne noin muuten. Miksi te ette voi olla yhdessä nyt? Minä takia parisuhde ei tule...
  19. Goddes Hera

    Patjat pilalla imetyksen takia :(

    Pakko tuosta kysyä, että mitäs sitten kun monista kokeiluista huolimatta ei sellasia vaippoja löytynyt, jotka oisi meidän pojilla pitäneet? Päivällä oli eri vaipat ja yöllä toiset ja silti välillä ne vaan tuli läpi. Entäs kuivaksi opettelevat/juuri oppineet?
  20. Goddes Hera

    Patjat pilalla imetyksen takia :(

    Mulla kanssa suihkusi rinnat ihan holtittomasti ja kuopus nukkui ensimmäiset 10kk yönsä tissi suussa ja sylki liiat maidot pihalle. Ei sellasta maidonkerääjä voi koko yötä pitää, ja liivinsuojat tosiaan ei pidä mitään. Mulla oli topin alla harso pötkönä ja sängyssä iso rantapyyhe. Säästyipä...

Yhteistyössä