Äääh, suhdekiemuroita ja ahdistusta!

  • Viestiketjun aloittaja Järki vai tunteet?
  • Ensimmäinen viesti
"Hellu"
Ikuinen romantikko minäkin. Anna rakkaudelle mahdollisuus, mun mielestä kuulostaa ihan siltä että niin sinä kuin tää mieskin keksitte tyhmiä syitä siirtää väistämätöntä.
 
"Aloittaja"
Pakko oli palata sen verran että illalla/yöllä kun mies tuli kotiin, arvasi saman tien että joku on vialla.
Arveli että mulla on joku toinen, no ei kauas mennyt. En nyt kuitenkaan kertonut koko juttua, mutta sen verran että tarviin aikaa miettimiseen. Ymmärsi sen ja lupasi ettei painosta, mutta huomasin kyllä että on loukkaantunut ja vihainen.
Meni puoli yötä jutellessa, tänään on mies koko päivän kotoa eikä vaikuttanut kovin kiinnostuneelta kotiin tulemaankaan.

Voi perse, miksi mun piti nyt alkaa tätä miettimään? Olis voinu antaa joulun mennä ensin. Kiva viettää joulua näissä tunnelmissa :/ ja kaikki tää, sai mut vaan kaipaamaan enemmän tätä toista.
V*ttu, p*rkelel, s*atana... Ei tästä tuu mitään! Onneks mulla alknaut jo jouluvapaat, jaksasi töohin mennäkään.
 
"Aloittaja"
[QUOTE="Aloittaja";27738283]Pakko oli palata sen verran että illalla/yöllä kun mies tuli kotiin, arvasi saman tien että joku on vialla.
Arveli että mulla on joku toinen, no ei kauas mennyt. En nyt kuitenkaan kertonut koko juttua, mutta sen verran että tarviin aikaa miettimiseen. Ymmärsi sen ja lupasi ettei painosta, mutta huomasin kyllä että on loukkaantunut ja vihainen.
Meni puoli yötä jutellessa, tänään on mies koko päivän kotoa eikä vaikuttanut kovin kiinnostuneelta kotiin tulemaankaan.

Voi perse, miksi mun piti nyt alkaa tätä miettimään? Olis voinu antaa joulun mennä ensin. Kiva viettää joulua näissä tunnelmissa :/ ja kaikki tää, sai mut vaan kaipaamaan enemmän tätä toista.
V*ttu, p*rkelel, s*atana... Ei tästä tuu mitään! Onneks mulla alknaut jo jouluvapaat, jaksasi töohin mennäkään.[/QUOTE]

... Niin mies siis tänään koko päivän POIS kotoa...
 
"Vieras"
Tälläset jutut tulee aina silloin, kun ajallisesti on huonoin mahdollinen aika. Mutta varmasti helpottaa sun oloa, kun sait edes vähän puhuttua? Miehelle toki kurjaa.
Aiotko nähdä tätä toista tyyppiä nyt pyhinä? Ajattelitko kertoa tuosta teidän "kriisistä" sille?


Mulla muuten pari veikkausta kuka se olisi, jos on joku tunnettu tyyppin;)
 
Maailmanloppu
Se on tää joulu, kun alkaa miettimää että haluu olla rakkaidensa kanssa. Ketä ne sitten onkin.

Mut hei, ei hätää jos kerran maailmanloppu tulee tänään niin eipä näillä väliä.
 
"Aloittaja"
Joo, joululla varmasti osuutta asiaan :/
Juttelin just yhden meidän yhteisen kaverin kanssa pikaseen, se oli sitä mieltä että, tää mikään yllätys kenellekään ollut, kaikki muka vaan odottaneet koska tajutaan!?
Ihan kun tuosta mitään apua olisi ollut, kun nimenomaan mä tarviin nyt vakuuttelua että huono juttu, unohda! Anna toisen elää nyt sitä "unelmaansa"

Vieras#31, mistä sä voisit tietää ;)
 
"vieras"
Sun omassa suhteessa on se ensihuuma ohi ja arkea eletään. Arki tulee eteen jokaisessa suhteessa. Ja vastaan tulee satoja ja tuhansia kivoja miehiä, joihin voi ihastua, jos sille antaa mahdollisuuden. On tietty nyt tärkeä hetki sulla päättää, haluatko jatkaa kotileikkiä tuon avomiehesi kanssa, koska jos on lapsetkin, niin tuollainen peli ei oikein vetele eikä lupaa hyvää. Ei ole oikein reilua vehdata toisen kanssa, jos samalla on lasta hankkimassa toisen miehen kanssa, mutta tietty järkevintä ratkaisu on tehdä nyt pian ennen kuin on se lapsi jo.
 
"Aloittaja"
[QUOTE="vieras";27738564]Sun omassa suhteessa on se ensihuuma ohi ja arkea eletään. Arki tulee eteen jokaisessa suhteessa. Ja vastaan tulee satoja ja tuhansia kivoja miehiä, joihin voi ihastua, jos sille antaa mahdollisuuden. On tietty nyt tärkeä hetki sulla päättää, haluatko jatkaa kotileikkiä tuon avomiehesi kanssa, koska jos on lapsetkin, niin tuollainen peli ei oikein vetele eikä lupaa hyvää. Ei ole oikein reilua vehdata toisen kanssa, jos samalla on lasta hankkimassa toisen miehen kanssa, mutta tietty järkevintä ratkaisu on tehdä nyt pian ennen kuin on se lapsi jo.[/QUOTE]

Mä ymmärrän tän, meillä ei koskaan ole ollutkaan sitä alkuhuumaa sen kummemin, ikäänkuin ajauduttiin yhteen :) toisaalta se normielämä, lapsineen ja muineen kuulostaa hyvältä ja turvalliselta. Toisaalta taas tää toinen, on aina ollut mulle tosi tärkeä ja kun nuorempina oltiin "enemempi" yhdessä, sujui kaikki tosi hyvin. Elämä vaan vei eri suuntiin, mun opiskelut, hänen alkava ura...
Ei me mun mielestä varsinaisesti vehdata, tää toinen tietää että olen suhteessa eikä ole mitään rajoja ylittänyt, vaikka yhteyksissä ollaankin. Tuosta perheenperustamisesta ei kyllä ole samaa mieltä, joskus ollut puhetta ja hänen mielestään mun ei pitäisi.
Mutta miehelle nyt tosiaan sanoin, että vauvajutut täytyy jättää toistaiseksi, tarviin aikaa.
 
ttppii
Murrosikään jämähtänyt kolmikymppinen nainen, jolla on kaukorakkaus johonkin jullkkkuun, jonka on nuorempana tuntenut, joka sitten on naisen viestettelyihin vastaillut ympäripyöreitä toivoessaan, että pääsee pesälle. Oi voi, käy sääliksi, etenkin naisen miestä.
 
  • Tykkää
Reactions: astrolabe
"Vieras"
Ei aloittaja mun mielestä teiniltä vaikuta, ilmeisesti heillä tän toisen kanssa kuitenkin ihan pitkäaikainen ystävyys takana?
Lasta ap. ei ole valmis hankkimaan, luulen että tullut ns. Cold feet, kun nykyinen mies alkanut puhua perheenperustamisesta. Ap.lla kummittelee toinen mies mielessä eikä saa rauhaa ennekuin tietää mitkä mahdollisuudet siinä suhteessa olisi.
Joskus kun suhteissa sydän elää ihan omaa elämäänsä, ja ilmeisesti tää toinen mies ei kuitenkaan ihan kylmä ole?
 
"Aloittaja"
No musta kieltämättä tuntuu ihan teiniltä, luulisi että tähännikään menessä jo tietää mitä haluaa. Ongelma taitaa tosiaan olla se, että mä en pääse irti. Jos elämä ois menny toisin, oltais varmasti seurusteltu, ainakin jonkin aikaa. Nyt musta tuntuu, että kaikki jäi vähän auki. Molemmat jatko elämää, siltikään pääsemättä kokonaan irti. On vaan ihan mahdottomuus olla pitämättä yhteyttä, ja tässä korostan sitä että en se minä läheskään aina ole, joka soittaa tai haluaa nähdä.
Tosta "housuihin pääsemisestä", luulen ettei hänellä sen takia ole tarvetta mulle soitella. Eikä me olla tehty mitään sinnepäinkään moniin vuosiin, aika pitkä vonkausaika siis tulisi ;)

Mutta lähden nyt lounaalle ystävän kanssa, purkamaan mun sydäntä. Toivottavasti osaa avata tätä mulle, tietää kuitenkin molemmat. Pitää pitää huoli, ettei tule liikaa viiniä juotua ettei tarvitse huomata tehneensä jotain "tyhmää"
 
"Vieras"
Rakkaus tekee ihmisestä teinin :) kyllä mä edelleen olen sitä mieltä, että et sä voi vaan jatkaa nykyisessa suhteessa. Ajattele mikä hukkaan heitetty rakkaustarina!
Onko tää toinen koskaan ottanut puheeksi teidän menneisyyttä? Onko sillä mitään suhdetta nyt tai ollut?

Älä nyt ainakaan viinipäissäsi ala sille avautumaan, luulee että on vaan kännipuheita ja olette vaan alkupisteessä taas.
 
"vieras"
Ap: olen ollut samassa tilanteessa! Tosin toinen mies ei ollut mikään julkkis.:) Koska en ollut täysin varma tunteistani, jäin oman mieheni luo, sen tutun ja turvallisen. Nyt olen ikionnellinen päätöksestäni. Mieheni on ihana, minulle juuri se paras. Meillä on myös ihania lapsia.

Voimia tilanteeseen ja rohkeutta tehdä valintasi!
 
"Aloittaja"
No niin, virallisesti sitten joulu pilalla :/ kävin tosiaan lounaalla ystävän kanssa, joka hetken sydäntäni purettua kertoi että nykyinen mieheni, oli ajatellut että kosii mua, näin 20.12.2012 päivämäärällä. No eilisen keskusteluni takia, tuskin tulee tapahtumaan, eipä ole miehestä muutenkaan kuulunut. Töissä toki on ollut, mutta yleensä nyt jotain tulee päivän mittaan viestiteltyä.
En kyllä yhtään tiedä mitä olisin vastannut, luultavasti olisin mennyt lukkoon ja vastannut myöntävästi. Kiva viettää pyhiä, kun oli sovittuna erinäisiä vierailuja, nyt en tiedä mennäänkö tai ollaanko ylipäätään yhdessä.
Tuntuu siltä, että voisin hautautua jonnekin ja pysyä siellä. Ois nyt saatana edes se maailmanloppu tullut...
 
"Aloittaja"
Joo, no mies tuli kotiin melkein heti kun ed. viestin laitoin, tuhannen tuupassa (ei yleensä juo) ja alkoi räyhäämään. Kädenkin nosti, valmiina lyömään onnekseen ei sitä kuitenkaan tehny, muahan ei nimittäin kukaan lyö. No ilmoitti lähtevänsä opettamaan "pellelle" tapoja (arvannu ilmeisesti kuvion)?
Eli eipä ole sitäkään suhdetta enää... Eikä tarvii miettiä mitä joulun suhteen tehdään. Saa hakean kamansa viikonlopun aikana, kuhan tuosta selviää.

Että vituiksi meni tämäkin! Taidanpa jatkaa tuota viinin lipitteöyä minäkin.
 
Voi kurjuus : /
Ilmeisesti teillä sitten ollut pidempään jo kireä ilmapiiri, jos/kun mies on jutun oivaltanut. Tajusiko siis ihan kenestä puhe, vai vaan yleisesti?
Oliko oikeasti lyömässä sua, siinä tapauksessa luojan lykky että tuli nyt ilmi, vaikka harmistuksen ymmärränkin jos oli suunnitellut kosintaa yms. ja se sitten romuttuukin yllättäen. Luuletko että oikeasti lähti haastamaan riitaa, vai uhosiko vain?

Meinaatko tälle toiselle nyt kertoa? Toivottavasti et ihan murheissasi siellä ole.
 
"Vierailija"
Auts, no ei menny ihan putkeen miehen suunnitelmat! Vaikka omalla tavallaan hyvä, että puhuit nyt etkä ensin suostunut kihlaukseen ja katunut sitten sitä. Onko miehes ollut jotenkin erilainen viimeaikoina, kun nyt olet näitä alkanut miettimään? Jos suunnitellut tuollaista, niin ehkä puhunutkin enemmän tulevaisuudesta ja sä oot siitä ahdistunut?
Joulu voi kyllä olla aika surkea noilla eväillä, mutta onhan se joulu ensi vuonakin.

Ootko varma ettette enää palaa yhteen, kun tunteet puolin ja toisin jäähtyneet?
Sittenhän sä voit sille toiselle kertoa? Kun ei tarvii miestä enää miettiä.
 

Yhteistyössä